, ,

NEWS ...+I won again!

čtvrtek, července 05, 2012

Zdravím Vás všechny! 
  • DIA - Nedávno jsem měla štěstí a vyhrála jsem už třetí giveaway! Tentokrát na blogu milé Sandry,  když mrknete SEM uvidíte rozlosování. Moje výhra byla krásné velké mýdlo. Tolik štěstí v poslední době, to je senzační! :-) 


  • Doufám, že Vám štěstí také přeje a jestli ne, tak TADY najdete moje předměty na votočvohozu a třeba se Vám něco zalíbí a uděláte si radost. Nově jsem pro Vás snížila ceny! Brzy s tímto internetovým bazarem chystáme rozhovor!



  • Jako poslední věc jsme Vám slíbily, že Vám ukážeme, jak nás překvapil pan profesor třídní. Obě dvě jsme dostaly pochvalu třídního učitele za reprezentaci školy v divadelním představení! To jsme tedy ani jedna nečekaly. Tomu se říká příjemné příjemné překvapení!







You Might Also Like

47 your comments

  1. gratuluju k výhře a pochvale :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ti moc za tvoji přejícnost! :-)

      Vymazat
  2. Gratuluji k výhře a také k pochvale :)!
    A na votočvohoz se kouknu :) Ale nezaručuji, že si něco vyberu.. Naučila jsem se konečně (když se mi něco líbí) přemýšlet nad tím, jestli to využiji :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to je velmi chytré, ale je to těžký protože když se někomu něco líbí, ani nepřemýšlí jestli to potřebuje! :-D

      Vymazat
  3. Ty jo..ty máš štěstí! :) A ta pochvala taky potěší co? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není ani možný, že!? :-D ..jj moc!

      Vymazat
  4. Moc gratuluju, hlavne k pochvalam! :-)

    http://klaraspoint.blogspot.be/
    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé ty jsi šikula!! :) další výhra! :) A gratuluju k pochvalám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mám teď asi nějaký vyhrávací období! :-) ..DĚKUJEME TI MOC G!

      Vymazat
  6. Gratuluju výhře, to je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Téda tak to ti moc přeju, mě se ještě na blogu nic vyhrát nepodařilo :-).. Sandra má velice zajímavý blog, sleduju ji již dlouho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. brzo to urcite prijde! :-) ..JJ MÁ SNEZA BLOG!

      Vymazat
  8. ty máš ale šťastie v giveaway :-) ...jééj, vy hrávate divadlo ? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano hrajemeee :-) a diky jsem dite stesteny

      Vymazat
  9. I love you're blog, dear.
    I follow u.

    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.
    Hope u follow back :) :)

    A lot of kisses.
    http://zapatodetacon.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  10. gratulujem na tie giveaway máš, ale šťastie! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji ti moc ..ano hodne nahod..jedno velke stesti

      Vymazat
  11. ahojky.. prosim te ty kalhotky, ktere prodavas jsou nove?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj ahoj ktere myslis, posli prosim odkaz mám tak troje kalhoty

      Vymazat
    2. (prosim te, nedavej do sveho shopu pouzite kalhotky.. nevypada to moc reprezentativne. neuraz se, ale ty by jsi si koupila neci pouzite kalhotky?)

      Vymazat
    3. aha já to spatne cetla, ja cetla kalhoty!

      Vymazat
  12. Gratulace a to velká a upřímná!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji :) Já nedávno vyhrála v giveaway poprvé, takže jsem měla taky obrovskou radost :)

    OdpovědětVymazat
  14. téda tolik štěstí:) gratuluju!!!

    OdpovědětVymazat
  15. gratulujem k výhre aj k pochvalám...ste šikulky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JSI VELMI MILÁ A MOC TI ZA TO DĚKUJEME! :-)

      Vymazat
  16. k těm výhrám gratuluju. :) taky chci! :D a k pochvalám? potleeesk. jste šikovnéé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. POTLESK JSME SI NEZASLOUZILY! :-D ale moc ti dekujeme za nejmilejsi komentar!

      Vymazat
  17. Gratuluji k výhře ! :) Jinak diplomy super jsem moc šikovné já naposledy takový diplom dostala v 4 nebo 5 třídě :))D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no my jsme prave takovy nejaky podobny diplom taky dlouho nedostaly, mozna teda Lenny za atletiku, ale jinak nic a ted si prijdem jako na zakladce! :-DD

      Vymazat
  18. Gratulujem! (: Máte nádherný blog, naozaj som veľmi rada, že ste sa mi ozvali a môžem vás nasledovať. Krása. (: Pekný deň prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neneneeee to to mi moc dekuujeme, ze jsi se ozvala Ty :-P ..dekujeme ti moc, jsi super !!!!!! :-)*

      Vymazat
  19. GRATULACE! týjo na Tebe se poslední dobou lepí štěstí, jak Nivea po koupání :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no tak to jsi zabil, jseš prdlej! MOC DÍKY ZA GRATULACE! ;-) ..no možná to je jen takový období jen ;-)

      Vymazat
    2. :-D takže ty už celej život furt něco vyhráváš?

      Vymazat
    3. KDYBYS FURT NEKECAL KRAVINY! :-D

      Vymazat
    4. :-D to by jsi se nudila ;-)!

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: