PLAVČO

pondělí, července 02, 2012


Už jste za letošní prázdniny stihli zajet někam na koupák? Nebo jste ten typ co radši leží v soukromí doma u bazénu? JÁ MŮŽU OBOJE! :-D Tentokrát jsme ale s přítelem zvolili první variantu a vyrazili jsme na veřejné koupaliště. Všude kolem byla jen příroda, žádný domy, auta, hluk..prostě "vesnický pokoupáníčko". Konečně vidím i nějaký výhody, proč bydlet na venkově. :-D Třeba Vás fotky navnadí a taky se rozhodnete zajet si na plavčo. Mějte se mokře námořníci!



You Might Also Like

54 your comments

  1. Ty fotky sou krásné. :) Máš nádhernou postavu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aaaaaaaaaaa tak to jsem nečekala! WOW
      ..jsi mě potěšila jak nikdo :-D
      se svojí postavou totiž není snad nikdo spokojený, ani já teda ne!
      MOC DÍKY, MÁM DOBROU NÁLADU DO ZÁSOBY! :-D

      Vymazat
  2. ta 2. fotka je skvělá :)! já byla poprvé včera na BIO koupališti a bylo to tam super, taky v přírodě, málo lidí, no asi podobně jak jste byli vy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tu druhou jsem sem ani nechtela davat, kvuli tomu vyrazu! :-D ..ale mockrat dekuji! :-* ..no tak to je super, mám rada když to můžu prostřídat s přelidněným a přechlooorovanym koupakem ! :-) a mozna nejlepsi je bazen na zahrade :-D

      Vymazat
  3. Máš úžasnú postavu:) ja som včera bola tiež na kupalisku :D



    stromcekystastia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi udelala dobre v takovym vedru to je nejvhodnejsi! :-D A TAKY TI MOC DEKUJI ZA POCHVULU ME POSTAVY, zrovna kdyz jsem chtela zacit cvicit :-D

      Vymazat
  4. Já jsem měla o víkendu bazén na chatě a teď nebudu mít čas kdy si k nějakému zajet, asi si počkám až na moře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bazen na chate zni velice dobre! :-) ..no vidis na more bych uplne zapomnela! :-D :-O

      Vymazat
  5. krásne fotky, ide z nich taká príjemná atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO JE DOBRE , děkuji Ti moc! :-) mám radost

      Vymazat
  6. Krásne fotky, veľmi ti to pristane :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsi moc a moc hodná, zase mi nezbejvá nic jinýho než pěkně poděkovat! :-*

      Vymazat
  7. To je postavička! Hned bych se jela koupat, sice sem z vesnice, ale koupalčo nemáme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no my museli jet taky trosku dal, ale stálo nám to za to! :-)

      Vymazat
  8. strašne dobrú máš postavu !! :) si krásna

    OdpovědětVymazat
  9. lovely pictures!
    <3

    FASHION PHILOSOPHY
    www.fashionphilosophy.net

    OdpovědětVymazat
  10. no krasne fotky, fakt skvela postava a to kupanie, ach.. zavidim.. :D my nadrozmerni totiz nemozme svoje "postavicky" takto ukazovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prej nadrozmerní, ty jses prdla! :-O nemáš vůbec co závidet! A MOC DEKUJI ZA POCHVALU FOTEK

      Vymazat
  11. Krásný fotky, a máš krásnou postavu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mám fakt šok roku, holky kdyby jste nebyly takový kecky! :-D ..mockrát dekuji :-*

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. vy jste se na mě domluvily! :-O DĚKUJI MOCKRÁT! :-*

      Vymazat
  13. Závidím tak krásnou postavu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jezdím (a vlastně i pracuji) do (v) zatopeného lomu, kde je krásně čistá voda :) (jen trochu studená).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo to je dobrý! ja v zatopeným lomu byla vcera a pridam sem o tom prispevek!

      Vymazat
  15. Hubenost!!! Závidím. A taky už jsem se byla koupat, je to skvělý, jak je vedro :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prdlačky! :-D ..jo to jediný na vedro pomáhá!

      Vymazat
  16. Máš dokonalou postavičku! Mít stejnou, tak si pískám :) .. Příteli se nedivím :)

    OdpovědětVymazat
  17. Máš krásnou postavu :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. my byli v sobotu na Slapech :-))

    OdpovědětVymazat
  19. máš krásnou postavu :) , já mám radši soukromé koupání hezky v chloru ,když mě nikdo nevidí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no to ja taky, ale lepsi je to stridat ! :D ;) ..jinac diky

      Vymazat
  20. Jé, pěkné fotky =) Jsi hezky sladěná =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky ti, vsechno mam z tally wejlu a brejle coco e. :)

      Vymazat
  21. mate pekny foto, s peknym nadychom..mi to pripomina vidne vily :)

    Súťaž o lak na nechty od Catrice a holografické samolepky na nechty. Prosím pripojte sa. Ďakujem :)

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/07/giveaway-o-catrice-samolepky-na.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti dekujem :) ..sranda, ze ti to ty fotky pripominaj! :D ..diky za pozvani!

      Vymazat
  22. No jako já mít Tvojí postavu, tak jsem v plavkách u vody pořád ;D Ale zase na tom nejsme se sebevědomím tak zle a vykoupat se občas jdu taky. Za těch pár dní prázdnin (já je mám už od minulého pondělí) jsem se už stihla jednou namočit v městském bazénu a i když se to asi povalování na koupališti nevyrovna, bylo to fajn osvěžení. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prosimte neúprehánej vážně! nejsem žádná modelka, nebo tak neco! :-D ..mej velke sebevedomi, jses krasna :-* ..to máš pravdu je to senza osvěženíčko

      Vymazat
  23. Odpovědi
    1. mockrat dekuji, fotil to muj drahy pritel!! sikulka! :-)

      Vymazat
  24. Tie fotky ma fakt navnadili na kúpalisko :D A áno máš naozaj peknú postavu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když mi to budeme psát, tak fakt nikdy cvičit nezačnu (haha) :-D ..ale je to tak milé! :-* ..tak šup šup ..plavej! :-D

      Vymazat
  25. Vyzerá že bolo super! Skvelé fotky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo super osvěžení! :-) MOC DĚKUJI SIMI :-*

      Vymazat
  26. My už jsme byli i doma i u babičky i na koupaku, ale v nějakém takovém přírodním rybníčku ještě ne:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to pořád střídám a jednou bazen a podruhé tohle, dokonce jsem byla v zatopenym lomu, moje premiera a bylo to dost dobry! :-D ..

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: