POUŤ

sobota, července 28, 2012

AHOJ VŠICHNI
Dneska jsem se solidně připekla na sluníčku. Břicho, obličej, hrudník a trošku stehna. Vymáčela se v bazénu společně s přítelem, bráchou a jeho přítelkyní +její neteře. A najedla jsem se dobrot z grilu. +Neumíme ugrilovat cuketu :-D Včera na našeho psa zaútočila divoká kočka, svalila ho na zem a zakousla se mu do krku. Už je chudáček starej. Nožky mu neslouží, nemá skoro zuby a skoro nevidí, ale je nejsilnější a všechno to přežil. Nechce tedy moc pít a chodit na zahradu čůrat, ale snad to bude lepší. Minulý víkend jsem byla na pouti a to bude podstatou tohoto příspěvku. Byla to první pouť na které jsem letos byla. Počasí se uklidnilo a mohla jsem si užít řetízkáč, z kterého se mi pak zamotala hlava. :-D Omrkla jsem všechny stánky s dobrotama a smlsla jsem si na sladkým popcornu, žužu, ledové tříšti, točené zmrzlině, kokosce a mega pendreku. Koupila jsem babičce a dědovi perníkové srdce a potkala jsem krásného mopsíka Edu. Aby jste měli živější představu, tak tu pro Vás mám plno barevným a sladkých fotek. Snad se budou líbit. 

P.S HLASUJTE PROSÍM V ANKETĚ VLEVO VE SLOUPCI, DÍKY!  



You Might Also Like

67 your comments

  1. na první fotce vypadáš suprově!

    OdpovědětVymazat
  2. parádne fotky:)
    juj že jaké dobrotky..mňami...

    OdpovědětVymazat
  3. také veľké perníkové srdce mám doma :)

    OdpovědětVymazat
  4. suprové fotky! jsou foceny zrcadlovkou?:))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc povedené fotky :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  6. Dia na řetízkáči :) Skvělé fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky :) aj u nás boli minulý týždeň kolotoče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad sis je pořádně užila! :)

      Vymazat
  8. První a poslední fotka jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK!

      Vymazat
  9. to jsou krásný fotky :) já kolotoče moc nemusím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už asi taky ne, když se mi na nich dělá špatně :D

      Vymazat
  10. jses totalne roztomila a ty fotky jsou krasny:))

    OdpovědětVymazat
  11. Takže jsi vlastně měla krásný den:-)!!A přeji takové i další!
    P.S.pokud jsi u mě ještě nebyla mrkni na GIVEAWAY,zvu tě a měj se krásně!
    Ještě jduna to hlasování!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano! :-) Moc děkuji za pozvání'
      A díky, že jsi hlasovala

      Vymazat
  12. na pouti jsem nebyla už skoro 100let....

    OdpovědětVymazat
  13. krásné fotky, jsi tak úžasně fotogenická:)

    OdpovědětVymazat
  14. krásný fotky, jsi hodně fotogenická;), hodně štěstí at je psíkovi líp:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jediná jsi si vzpomnela na pejska! :-)

      Vymazat
  15. Prosím tě, já vážně nejsem lesbička:D, ale musím ti něco říct: jsi hrozně krásná:) doufám, že to nezní blbě, jen ti závidím obličej, máš hezké vlasy, postavu.. a vypadáš celkově sympaticky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Určotě si o Tobě nemyslím, že jsi lesbička! :-) To fakt neee, ja taky casto pisu holkam, ze jsou moc hezky a jak jim to slusi..vsak to je uplne v pohode ..me to tedy moc potesilo a dekuji Ti mockrat! :-) ..jsi moc mila! :-)

      Vymazat
  16. Dio, na pouti jsem už dávno nebyla. Pejska lituju, ten náš si s kočka taky neumí moc poradit (dožene je a pak nic...)
    Cuketu, stejně jako lilek nakrájej na asi centimetrová kolečka (pokud máš ty malinké, tak podélně rozpulit), posol a nech vypotit. Pustí spoustu vody, osuš je, pokapej nebo štětcem potři olivovým olejem a posyp nějakým dobrým kořením nebo do toho oleje nasekej bylinky (tymián, rozmarýn, bazalka a česnek). Pak si pochutnáte :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak urcite nekdy zase na pout bez, je to fajn oddych! :-)
      Jsi moc hodná, ze soucitis s nasim psikem! :-)
      MOC A MCO DÍKY NA RECEPT NA TU BLBOU CUKETU!!!!!! (ale mne se to stejne nikdy nepovede! :-D )

      Vymazat
  17. To sou nádherné fotky a ty taky.Kolik ti je? Si neskutečně roztomilá o.O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milouši je mi 17. :-)
      MOC DĚKUJI, KEZ BY MI TO ZUSTALO ;-)

      Vymazat
  18. krásné fotky, moc ti to sluší :-))

    OdpovědětVymazat
  19. moc pěkné fotky :-) a pejskovi přeji ať je mu co nejdříve lépe :-)

    OdpovědětVymazat
  20. pouť...to slovo už jsem někdy někde slyšela :-D Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D nebude to urcite dlouho, co jsi ho slysela! :-)
      MOC DEKUJI :)

      Vymazat
  21. mňam hneď by som si dala tie dobroty :D

    OdpovědětVymazat
  22. Moc pěkné fotky....úplně jsem dostala chuť na žužu:)

    OdpovědětVymazat
  23. hmm tolko sladkosté.. dala by som si :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, překlad už je, snad bude pochopitelny :) Maš opět pěkne fotky! Take jsem myslela, že se tento víkend budu opalovat. Navíc přijela nam kamaradka z Prahy na grilovačku a konečně pršelo :( Měj se hezký!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se urcite rada mrknu, moc diky! :-) Tak treba se grilovacka povede nekdy jindy, budu drzet palce! :-)

      Vymazat
  25. fotky jsou opravdu moc krásné:)

    OdpovědětVymazat
  26. jsi nejkrásnější :)
    pouť zbožňuju, zvlášť tu naší vesnickou :D má to atmosféru!

    OdpovědětVymazat
  27. Krásné fotky!! Moc Ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Zmrzlina, popcorn, pendreky, žužu a perníčky, to teda jo :D ale ta točivá zábava, to ne-e :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D taky mi to moc neudelalo dobre, ten kolotoc myslim..ale sladky jojooooooo mnam! :-)

      Vymazat
  29. :) zdravím, tak jsem tady:D krásné fotky, úplně mám chuť na něco sladkého z pouti, cukrovou vatu třeba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj cukrovou vatu jsem mela nedávno chichi!

      Vymazat
  30. Pouť mám moc ráda jako malá jsem na ní chodila :). Ale myslím si, že všechny ty dobroty tam už taky nebudou jako dříve :(.

    OdpovědětVymazat
  31. Fotky jsou strašně pěkné a povedené :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to bude mít přítel radost, když mu vyridim jak se fotky libi.
      Fotil to totiz on :)

      Vymazat
  32. Nádherné fotky, nejvíc se mi líbí Tvůj černobílej portrét, jak se směješ.
    Btw: Neprozradíš mi, jak si nastavila to, že Ti na blogu padaj ty vločky, je to hrozně hezký...

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: