PRASEČÍ VÝLET

sobota, července 14, 2012


No nejsou rozkošná? Prasečí miminka jsme s přítelem navštívili cestou domů z včerejšího výletu. Byli jsme se podívat na výstavě unikátních historických předmětů z Indie, Barmy, Tibetu či Japonska, Vrcholem výstavy bylo setkání s egyptskou princeznou Hereret (teď už s mumií princezny), která žila před třemi tisíci lety. Nikdy předtím jsem žádnou mumii neviděla a v muzeu jsem nebyla taky už šíleně dlouho. Jo a viděla jsem taky mumii kočky a jestřába, no pecka! Součástí výletu byla taky moje zastávka u kadeřnice, nechala jsem si zkrátit vlasy a zbavila jsem se roztřepených konečků. Dnes odpoledne se u taťky koná rodinná zahradní oslava, tak se tu už asi neukážu, uvidíme! Ještě předtím, než se rozloučím tak přidám nějaké info o čunících. Čvachtají si vesele v chlívku u mého strýčka a tety. Jsou ještě úplně prťaví a milují lidi, nejradši by přelezli hrazení a celého vás oňufávali a zkoušeli ochutnat. :-D Najdete mezi nimi i prasečího dalmatina a nebo úplné prasečí zrzouny. Třeba Vám prasátka zvednou aspoň trošku náladu. Tak se mějte krásně! Pac a prasečí pusu! :-)*


You Might Also Like

18 your comments

  1. to musel být skvělý výlet :-)
    a čuníci jsou super :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo bylo to príma povyražení :-) aspoň jsme neseděli doma ;-)
      jj to teda jsou, já z nich nemůžu! :-D

      Vymazat
  2. tak ty jsou nádherná, hned bych si jedno vzala:D užij si oslavu, tyhle akce mám ráda:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já jsem si taky jedno chtěla pochovat, ale jsou celý špinavý od šrotu! :-D ..dekuji moc, snad uziju a bude to fajn

      Vymazat
  3. vy už nemate spoločný blog ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene bohužel. Chce si to číst blog pozorneji, nize je lepší vysvětlení.

      Vymazat
  4. Krásná prasátka :-)
    P.S.do GIVEAWAY jsem se zapojila jen mě to nechce pustit přihlásit se na FB:-(

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, ty jsou nádherný! jsi mi neříkala, že teta se strejdou mají prasečí farmu?! musíme se k nim někdy vydat, jsou úžasný, hlavně ten v provedení deluxe (dalmatin) :-D!

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejen praseci..no to ti povim nekdy ;-) ..jj ten je senzacni! a jsou fakt fajn!

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: