ROMANTIC PHOTOS (zámek Boskovice)

čtvrtek, července 19, 2012

Hi princesses!
Jestli máte rády zámky, nebo aspoň zámecké zahrady, tak tohle je příspěvek přesně pro Vás. No a jestli u Vás začíná pršet a hrne se orkán, jako tady, tak klidně čtěte dál. Tohle debilní prázdninové počasí už je na denním pořádku. Včera jsem byla s mamkou na výletě na zámku v Boskovicích. Autem je to kousek, tak proč si nevyrazit, dokonce i počasí nám vyšlo. Uvnitř se bohužel fotit nemohlo, tak Vám aspoň povím co jsem viděla a zažila. Pohladila jsem si zádíčka malého amorka, usmála jsem se do kouzelného zrcadla, zahrála jsem si na klavír v krásném tanečním sále a celou prohlídkou jsem se proklouzala ve velkých červených papučích. Viděla jsem svatební šaty poseté stříbrem, nádherný dětský nábytek, spoustu obrazů a mnoho dalšího. Teď mi příjde komický, že si vůbec nepamatuji, kdo zámek vlastnil a kdo ho vlastní teď a jak se kdo jmenoval. Jsem na ty jména úplně nemožná! :-O No a bohužel jsem s sebou neměla foťák, ale pár fotek jsem vyblejskla na mobil. +Omlouvám se za kvalitu. Hodila jsem je do takového romantického tónu a třeba Vás to navnadí a taky si uděláte nějaký pěkný výlet na zámek a užijete si to kouzlo vrátit se do minulosti.


with love DIA

You Might Also Like

53 your comments

  1. Já mám zámky moc ráda..ale spíš oceňuji exteriér než interiér :) Ale věřím, že jste si to s mamkou užily, protože "holčičí" výlety jsou prostě nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) aha, no já ocením snad všechno, mám to prostě ráda! :-)
      Jj výlet se nám moc povedl :)

      Vymazat
  2. Na zámku v Boskovicích jsem byla asi před měsícem se třídou na výletě. Je to tam vážně pěkné. Já osobně si už nedovedu představit prázdniny bez návštěvy nějakého zámku. Letos hodláme navštívit Červenou Lhotu, takže se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je drsný, svět je malej! :) ..já bych chtěla letos jeste navstivit Rájec :)

      Vymazat
  3. Podľa opisu a fotiek to tam bolo určite pekné :)

    OdpovědětVymazat
  4. zdá se, že Boskovic je jaksi více :-D a těžko říct, které jsem navštívila. na jména jsem taky nemožná :-o a to i když jdu někam už postý (jako např. Konopiště) stejně si to pořád nepamatuju :-/ na druhou stranu je to ale výhoda, protože jinak už by mě to nebavilo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D já mám problem si zapamatovat svoje cislo na mobil, jmeno profesoru apod! :-D

      Vymazat
  5. krásne fotky 8)
    ja mám zámky a hrady moooc rad 8P

    OdpovědětVymazat
  6. To muselo,bejt parádní.:-) A moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé jsi moc hodná, od Tebe to moc potesi.. dekuji :)

      Vymazat
  7. Také jsem tam byla, je to tam krásný :) My máme návštěvu různých hradů skoro jako povinnost, ale jezdím ráda, už od malička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow dalsi ctenarka z okoli, pecka! :-) ..taky doma jezdime pravidelne ;-) a je to fajn!

      Vymazat
  8. Ahoj Dio, ježdění po výletech po zámcích to já můžu kdykoliv ;) A akce s mamkou mám taky ráda a je jedno kam jedeme, líbí se mi, že máme takový čas spolu. Věřím, že jste si to pěkně užily.
    Zdraví Eve.h

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych taky furt jen jezdila na výlety :-) ..no s mty to byla sranda, jako vzd ..ona je komicka ridicka ;-)

      Vymazat
  9. No jo někdo bydlí velmi Blízko ;) Do boskovic jezdím a bydlím vedle blanska a mám vedle seme dva zámky ten Blanenskej a Rájeckej :) Svět je malý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svět je malý, to je dobře...uděláme někdy sraz! :)

      Vymazat
  10. super nápad s výletom na tie vaše upršané dni :) pekné fotky a zahrať si tak na klavír Fur Elise to by som teraz chcela :) a ešte na zámku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ja jsem na klavir nevydala skoro nic jak jsem dlouho nehrala, to je hrozny stydim se za to jeste ted! :-D :-/

      Vymazat
  11. Krásne fotky ! :)

    Pozývam ťa na moju novú Giveaway v ktorej ide o parfém v hodnote 80 Eur ! :)
    http://jojaslife.blogspot.sk/2012/07/giveaway-2.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hůůů tak to moc dekuji za pozvani :)

      Vymazat
    2. nemáš začo :ˇ) a ten zámok je nádherný :)

      Vymazat
  12. Krásné fotky. mohu se zeptat kde bydlíš?

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc Ti děkuji, to jsem nečekala, když je kvalita tak hrozná :-D

      Vymazat
  14. Mě se vždycky líbí procházení zámeckých zahrad....

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné fotky! Jak říkáš, působí to hrozně romanticky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé to jsem ráda, že to tak vážně někomu příjde :)

      Vymazat
  16. Super fotky, vypadá to tam krásně a na focení okouzlující :)

    Na našem blogu teď právě probíhá letní giveaway
    http://bananaandmandarina.blogspot.cz/2012/07/the-first-banana-giveaway.html.

    Banana&Mandarina z http://bananaandmandarina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vám holky ..i za pozvání :)

      Vymazat
  17. pěkné fotky:)
    http://a-little-bit-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že se líbí i když jsou jen z mobilu :)

      Vymazat
  18. http://jojaslife.blogspot.sk/2012/07/giveaway-2.html --URČITĚ MRKNĚTE SEM NA GIVEAWAY! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty fotky jsou vážně krásné,Dee. :)) Musím se tam taky vypravit,už 2 roky se tam chystám a ještě jsem se k tomu nedokopala! :D Mají prý otevřené i nové prostory...jinak...zámek měli Ditrichštejnové a teď Mensdorffové. Hrad taky... :D

    OdpovědětVymazat
  20. No Teuš! :-* ...Tak to čumím, že to komentíš! To mě moc těší!! ..Určitě se tam mrkni, nezabere to ani moc času a je to tak hezký a dost zajímavýho uvidíš! :) ..Díky za připomenutí, hned jak jsi to napsala..říkala jsem si, že ty jména jsem už slyšela! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přečtu si,co tu tvoříš,ne? :* Jojo,do konce prázdnin mám ještě čas! Nejlepší je ten méďa na konci prohlídky. Doufám,že ho tam pořád mají! :D Tím prvním jménem jsem si nebyla jistá,ale nynějším majitelem už ano :)

      Vymazat
    2. jj je tam! ..a jeste jeden pidi medvidek v kolibce! ..s kterou radsi nehoupej, protoze bys mohla bejt do roka tehotna! :-D ..No já jsem si nepamatovala ani jedno :-O

      Vymazat
  21. Super fotky moje zlatá ♥
    Za tu dobu co jsme byla pryč mi toho dooost uteklo, třeba to že už jsi tu sama? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda uteklo! ..a mám radost, že už ses vrátila! :-)*

      Vymazat
  22. romantický post, díky za kompliment, že jsem princezna! :-D jo a ty pauče jsou fakt za moc, když jsme tam byli s našima, tak si tam takovej malej kluk během prohlídky v nějakým sále jezdil po podlaze a pískal jsi, ten průvodce ... nechtěj vědět! ale ty zahrady jsou fakt moc hezký ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D zrovna jsem chtela napsat, ze pisu princezny a ty se ozves! :-DDD ..no jako kdyz jsem tam byla ja, prisla tam pani a mela tak 12cm podrazku na botech a musela si vzit ty nejvetsi papuce, protoze do tech damskejch cervenjech to nenarvala! :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: