ROZJASŇOVAČ (reviews)

pondělí, července 23, 2012

HI EVERYBODY 
Na fotkách vidíte v akci rozjasňovač I <3 RUNWAY od značky essence. Vyhrála jsem ho v jedné krásné GIVEAWAY u Zuzky, ale už nějakou dobu jsem na něho měla políčeno. Takže se to výborně sešlo a mohla jsem ho vyzkoušet díky téhle výhře. Nevím jak Vy, ale já trpím na kruhy pod očima už snad od narození, takže už jsem nutně něco potřebovala proti kruhům zakročit. S rozjasňovačem je to tedy moje úplně první zkušenost a nemám s čím porovnávat. Jak na fotkách můžete vidět, konzistence obsahuje třpytky a má světlejší barvu. Štětečkem či rukou se dá rozetřít do úplně jemné,tenké vrstvy až do ztracena. Podle mě je dobré se prvně nalíčit , nanést make-up a pak až to jemně rozjasňovačem doladit. Myslím, že kruhy jsou pak méně viditelné a třpytky v rozjasňovači opravdu tvář rozjasní a zmizí Vám z tváře unavenost. 





Jestli po něm také pokukujete, tak ho zkuste, není to žádná velká investice a za zkoušku nic nedáte.

You Might Also Like

48 your comments

  1. Určitě ho zkusím, koukám po něm už déle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. treba se Ti zalibi a budes spokojena :-)

      Vymazat
  2. Ahojky holky já vám sem trochu vlezu a poopravím vás-to jsou ty léta zkušeností a obor který jsem vystudovala:-)Rozjasňovač je naprosto skvělá věc,ale pozor v žadném případě ne třpytky pod oči-zde platí pravidlo méně je více-kruhy se možná trochu zakryjí ale na třpytky pokaždé hned padne oko a a upozorní na ně!!!Doporučuji lehký make-up a tekutý korektor a hlavně přepudrovat-nejlepší je koupit bílý stín-čistý bez jakýchkoliv třpytek a kruhy s ním poprášte štětečkem!
    Rozjasňovač se správně používá na projasnění partií obličeje,které mají vystoupit-to znamená-lícní kosti,prostředek čela,hřbet nosu,jemně nad rty a dolíček pod rty na bradě!!Zbytek se pak jemně opět popráší tmavším pudrem,aby jakoby ustoupil do pozadí,čímž dodáte své tváři ten správný šmrnc!
    P.S.snad se neurazíš nebo nebudeš hněvat,neber to prosím jako výtku,spíš jako dobrou radu od odborníka,proto jsem vizážistka a chvíli jsem dělala i ve Francii tak mám pár triků v malíčku:-)Tak mě napadá,že bych vás všechny mohla pár těm mým trikům naučit!Takže vás zvu k sobě na blog,do večera vám dám dohromady kosmetický příspěvek!!Doufám,že se vám bude líbit!
    Papa Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha to je chytre, to by me nenapadlo! Urcite to zkusim jak ty rikas! :-) Dekuji za radu :-*
      Urcite se neurazim, ja v malovani nejsem zadny profik :-)

      Vymazat
  3. Škoda že obsahuje ty třpytky jak psala Míša, ale není zas tak drahý a nejspíš ho zkusím! :) Díííky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No az na to, ze ho pouzivam spatne! :-DDD ..ale aspon jsem se poucila a kdyz ja si ho nedavam ani moc tak to je snad v pohode,,,ted uz vim jak na to ! :-) rado se stalo :-)

      Vymazat
  4. Vyapadá to skvěle, zrovna dnes se chystám do dm, tak si ho možná koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tak když na něj narazíš ..;-)

      Vymazat
  5. vyzkouším :) krásná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, jsem rada, ze se libi! :-) dlouho jsem zadnou recenzi nedelala

      Vymazat
  6. Konečně taky vidím skutečný výsledek. Většina blogerek totiž rozjasňovače prezentuje na hřbetu ruky, což je fajn, ale už mi to neukáže, zda se tím dají skutečně zamaskovat kruhy pod očima. Takže vidím, že ano. Díky za článek:-). A více takových názorných fotek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, no to máš vlastne pravdu..Ja jsem to chtela ukazat v akci, i kdyz fotky taky muzou trosku klamat a skutecnost je trosku jina, ale porad je to lepsi nez jen na tom hrbetu ruky jak ty rikas :-) ..děkuji :-)

      Vymazat
  7. Jé skvela recenzia :) Určite ho vyskušam..:)

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé, zajímavé... Jen nevím, jestli by mi ty třpytky sedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no asi to nebude sedet kazdemu no :-)

      Vymazat
  9. Velmi ma prekvapilo, ze si si dala rozjasnovac na kruhy, presne ako pise Michaela, on je urceny na nieco ine :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO ted uz s tim nic neudelam ,ale na ucel recenze to staci :-)

      Vymazat
  10. Rozjasňovač je prima, ale musím s ním opatrně. Tedy hlavně pro starší pleť :-)

    OdpovědětVymazat
  11. koža pod očami je hrozne tenučká, preto sa nám robia kruhy, praskajú červené žilky, a preto na ňu potvoru treba opatrne! Dia, určite dík za recenziu, ale ako už mnohé baby napísali, třpytky pod očami by som asi nezvládla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si ty kruhy vzdycky necim zapatlam, aby nebyly tak videt, musim zkusit vsechno! :-D

      Vymazat
  12. tohle musim mit!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  13. ten jsem už viděla v drogérii,možná si ho koupím...

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. :-D nemám, jseš prdlá! Zrovna tady vypadá..škoda psát! :-D*

      Vymazat
  15. Ahojky tak článeček jsem vám vložila ke mne na blog i s fotečkou a budu moc ráda,když ty nebo kdokoliv písnete,jaké nejradši líčení očí pro příští kosmetický článek!Doufám,že vám aspoň trošku poradím:-)Hezké odpoledne!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Podle mně je moc povedený, za tu cenu přímo luxusní :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  17. Taky mám hodně kruhy pod očima, možná že bych mohla už něco takového vyzkoušet..kromě linky na oči se prakticky nelíčím, tak jsem vždycky líná dát peníze za něco jiného než rtěnku nebo lak :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha no tak na to kašli a máš to vyreseny! :-D

      Vymazat
  18. Vypadá fakt dobře :) Možná taky zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) díky, no je to jen na Tobě :-)

      Vymazat
  19. Ahoj,
    som ďalšia z klubu tých , ktorí si spolunažívajú aj s kruhmi pod očami :) Nikdy som nič poriadne nemala čo by na to fungovalo a na fotke to vyzerá super takže určite skúsim :) Ďakujem ta tip ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no i kdyz ja tedy nevim jestli se to pod oci muze davat, ale podle me to zakreje..musim pod to dat i make-up a nejak do ztracena to zamaskovat.. vsak to znas..:-D A NAS "KLUB" ..je tedy velmi zalostny, nemam rada svoje obesenecky kruhy!

      Vymazat
  20. ahoj Dio, jak píšou holky, na kruhy pod oči je korektor, ale musím říct, že sis s nimi poradila skvěle i s rozjasňovačem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ted uz to vim, ale zkusit musim vsechno :-ú ..ale i tak dekuji

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: