SUMMER IN PHOTOS

pátek, července 06, 2012

Zdravím Vás všechny    
Dneska to vezmu ve velkém fotkovém stylu. Uvidíte totiž hrooomadu fotek pořízeným z naší zahrady. S přítelem jsme si užívali sluníčka, vody, pohody a hlavně srandy! Takhle si já totiž představuji super prázdninový den. Snad se Vám fotky zalíbí a naladí ve Vás letní atmosféru. Třeba se v komentářích dozvím, jestli se Vám takovýhle fotkový příspěvek líbí a mám ho dělat častěji. Copak děláte Vy za horkým letních dnů? A co je pro Vás ten ideální letní den? 


  • JEDNODUCHÝ OUTFIT
Na zahradu k bazénu nebylo půtřeba nijak experimentovat s šatníkem.
Zvolilia jsem moje asi nejoblíbenější kraťásky na gumu (H&M).
a k nim černé tílko se třemi knoflíčky a decentním zdobením (Bershka).
Hlavně lehkost a pohodlí! Dokonce ani boty nemám! :-D



  • RELAX
Když zrovna nejsem ve vodě, tak někde ležím vyprasená a odpočívám.
Pokouším se opalovat, ale spíš chytám nové pihy do sbírky.
Netajím se tím, že moje oblíbená činnost je válení se! :-D 



  • VODOMĚRKA
Už jako malá Dianka jsem milovala náš bazén.
Nedokážu si představit, že bych se o prázdninách neměla koupat.
Netvrdím, že jsem nějaký dobrý plavec, ale prostě miluju vodu!




  • OZDOBY ZAHRADY
Když pořádně zbystříte uvidíte spoustu krásných drobností,
které zahradu dozdobují.
Nafotila jsem jen zlomek z nich na ukázku.
Moji nejoblíbenější jsou asi dva mravenečci




  • VODNÍK
Další vodní příšerka je můj přítel.
Rád dělá ve vodě kravinky a všelijak blbne.
Bez něho by ve vodě nebyla taková sranda jako teď!



  • LEHÁTKOVÉ LEHÁRKO
Koho by nebavilo se vyplácnout na lehátko a odpočívat?
Mě to teda baví! :-D ..věřím, že Vás taky!
Hlavně je sranda, když si sednete do otvoru na nohy
a pak pózujete fotografovi! :-D




  • JUMPER
Jednoznačně jsem musela zachytit, jak přítel skáče salta do vody.
Těžké je, vyfotit ten správný moment letu, u toho se člověk hodně nasměje.
Buďte tak hodní a pochvalte mu to, aby mi pak doma nebrečel! :-D



  • DEKORACE ZAHRADY
No a tohle je už druhá vázka zahradních ozdůbek.
Taťkova žena se v tom nejspíš vyžívá, jak můžete vidět.
Ale vlastně tou nejhezčí ozdobou zahrady jsou přece samotné květiny.




  • "ŠPLOUCH"
No a jako poslední várku fotek pro Vás mám záběry z "cákání".
Snažili jsme se zachytit vodu v letu a u toho jsme se o dost pobavili.
Byla to spíš sranda, než pokus o něco smysluplného.





with love Dia

You Might Also Like

98 your comments

  1. Musím říci, že ti ten bazén strááášně závidím :-D Ale vážně, musí to být skvělý vyjít na zahradu a jít se vykoupat :) :) :)
    Mimochodem, povedené fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale prd, nic nezavid! :-) ..no ja zas musim priznat, ze to je fajn to mit tak blozko domu :-) ..urcite to ma ale i nejaky minusy ;-) ..jinak moc děkuji o vetsinu fotek se zalouzil pritel ;-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. moc děkuji za mily komentár, jsem moc ráda, ze se ti fotky libi! :-)

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky, ty poslední jsou nejlepší :).Já bych tak chtěla na zahradě takovýhle bazén :/. Já se můžu jít tak jedině vykoupat do jezírka k našim rybičkám, které by mě užužlaly :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D haha moc děkujeme zes pochvalila ty posledni, ty jsou jen tak pro srandu kralikum :-DD ..tak treba budes mit jednou na sve pohadkove zahrade jeste vetsi, hezci a lepsi bazen, kdo vi!? :-) ...taky máme jezírko, ale tam bych fakt taky nešla! :-D jediny co, tak bych tam mozna tak mohla nechtene spadnout :-D ..ale to snad nehrozi..TAK UTIKEJ NEKAM NA KOUPÁK!

      Vymazat
  4. Závidím bazén hrozně moc!! Jinak pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to jsem nechtela aby nekdo zavidel, to neni moc pekny. Ale tak utikej na koupak a bez se smocit ;-) ..nekdy je lepsi jit s kamosema na verejny koupaliste ;-)

      Vymazat
  5. úžasné fotky!! moc chválím :))
    Bazén díkybohu doma mám taky :D :))

    http://lluckyones.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ TAK TO SI MOC TVÉ POCHVALY VÁŽÍM! ..jsi moc hodná a udělalo mi to radost, když někdo ocení moje fotky. Většinu tedy fotil přítel ;-) takže uznání patří jemu

      Vymazat
  6. woow skvělé :) já se taky válím u bazéna jinak to ani nejde v takovém pařáku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to más pravdu, je to nejúčinější zbraň proti vedru! :-D ..teď bihužel musím uklízet, jinak už bych byla hnedka naložená ve vodě! :-D

      Vymazat
  7. Ahoj, diky moc za hrozne mily komentar. Ted jsem v Polsku a nemam ceske klavestnice proto pisu jak mondol :) Vratim se uz zitra a dal budu pokracovat v psani blogu. Doufam, ze moje cestina je tak nejak pochopitelna a pokud ne aspon mate ze mne srandu :) Budu se take koukat na Tvuj blog, urcite bude to pro mne inspirace. Ale dnes uz se tady nepodivam ani na minutu... :) Ve Vratislavi je dnes +34st. a bydlim v panelaku!!! V CR take mame bazen ale tam budu jenom zitra odpoledne... Tak na tvoje fotky z basenu koukat se uz nemuzu :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj ahoj ..ty jses nejlepší, tvoje čeština je super! Vůbec se tím netrap, fakt! :-) Jsi moc hodná a udělala jsi mi velkou radost :-* ..tak se utíkej schovat pěkně do chládku a užij si den! :-) Vážně mám moc radost, jsi moc milá..děkuji i za Lenny :-)

      Vymazat
  8. Skvelé fotky ! Bazén ti závidím a chválim aj saltá do vody :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahá tak to moc děkuji, to přítele potěší! :-D :-D :-D ..jseš moc hodná!

      Vymazat
  9. Skvělé fotky :) Pěkně jste ve vodě řádili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo my jsme strašní vodní stvoření! :-D ..nejlepší je ale potápění! ;-) ..moc děkuji za pochvalu fotek , jako vždy moc milý komentář jsi nám napsala! :-)*

      Vymazat
  10. aj ja chcem mať bazén na dvore :) nie len nafukovací :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to zni srandovně "nafukovaci" ..ale tk lepsi jak nic, no ne? :-D

      Vymazat
  11. Parádne fotky ! Vidím, že si leto naplno užívate :)
    A tie skvelé saltá - chválim :)) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D další dobrá duše, co pochválila salta! DĚKUJI I ZA PŘÍTELE...moc ráda mu to vyřídím! ;-D bude mit radost! ;-) ...a jinak snažíme se zabavit se na cely den a uzivat si tepla a pekneho pocasi ;-)

      Vymazat
  12. Máte moc pěknou zahradu, ty jsi krásná a moc povedené fotky!:) Já akorát vím, jaké je počasí ráno a večer, co je mezi tím mi díky práci uniká :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja ti moc za takove pochvaly dekuji, tolik chvaly jsem teda fakt necekala! :-O moc ti dekuji! :-* ..tak to me mrzi, ale pozitivni na tom je, ze budes mit penize! ;-) tak to tak musis brat :-)

      Vymazat
  13. úžasně prázdninový post!!:-)) rozhodně těchto článků víc! máte nádhernou zahradu a úplně super bazén!:D :)
    Jo a abych nezapomněla..tvůj přítel dělá vážně SKVĚLÁ salta!!;)) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díííííííííííííííííííííík ♥ ..za salta podekuji zvlast;-) DĚKUJÍÍÍÍ

      Vymazat
  14. Krásné fotky!!;) Hned bych tam za vámi skočila!!:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. skoda, zes tam nemohla bejt s nama bychom mohli delat kraviny ve vode spolecne! :-D

      Vymazat
  15. Děkuji za milý komentář na mém blogu, moc mě potěšil a rozhodně budu sledovat!:) Jinak na fotkách ti to strašně sluší, jsi taková roztomiláá :)) a též miluji válení a vodu, taky se u přítele vyvaluju v bazénu :-D a tvého přítele samozřejmě chválím;):D
    Myslím, že tento typ příspěvků je rozhodně originální a krásně přehledný, určitě ho chci vidět častěji:)
    krásný den, přeji! :**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee tak to vubec dekovat nemusis! ..jsme moc rady ze se ti tady u nas na blogu libi a budes nas sledovat! .-) ..dekuji za pochvaleni me roztomilosti, někdy si fakt prijdu ze mam face malyho detska! :-D ..Za přítele moc děkuji!! :-DDD ..bude mit radost! Musim dat bacha aby se ale potom nedal na saltovou drahu ! ;-D ..nejvic dekuji za pochvlau prispevku, mám velkou radsot, ze se fakt libi a budu teda delat takove casteji!:-) TOBE TAKY :-*

      Vymazat
  16. SUPER SUPER SUPER FOTKY!!!!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  17. Máš moc šikovného přítele! :) A ty fotky jsou super!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D moc dekuji, vyřídím mu to , ten bude panečku rád! :-) MOC DÍKY

      Vymazat
  18. Parádní fotky. :)) Dio, můžu se zeptat, čím fotíš a kde upravuješ fotky? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj beruško, mc dekuji ..foceny je to na zrcadlovku meho pritele a fotky upravuju tady http://pixlr.com/editor/ :-)

      Vymazat
    2. Děkuji moc. :)) Závidím, že má přítel zrcadlovku. Kéž by i ten můj měl. :DDD

      Vymazat
    3. :-D tos hezky napsala! :-D ..já si ji ted chci kupovat taky takze budeme fotici par! :-D

      Vymazat
    4. To já až dostanu zrcadlovku, tak to pro něj bude absolutním utrpením. :D

      Vymazat
  19. Krásnéé fotky ! :) Máš super šikovného přítele :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D holky vy jste tak hodný, že mi chválite! :-D nee vazne moc dekuji :-)

      Vymazat
  20. LUXUSNÍ POST!
    fotky - 1*
    texty - 1*

    celkové hodnocení - článek prospěl s vyznamenáním!

    P.S. Chválím Jendu za salta, ale za to že má moje plavky bych ho nejradši!!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc pekne jsi mi příspěvek ohodnotil! JSEŠ HODNEJ :-D ..a nebreč furt k vůli těm plavkám!

      Vymazat
    2. já nebrečím furt, jen už 20 minut! :-D

      Vymazat
    3. dobře děláš, mohl by pak totiž jinak vzniknout Jordánské moře!

      Vymazat
  21. Takovéhle fotkové posty prostě miluju! :D Ty fotky jsou nádherné. Ty jsi nádherná! A tvůj přítel je šikovný no. :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow tak to mám mega radost! :-) ..super, udělám fotkových postů víc! :-) ,,jé ty jsi moc hodná, budu se červenat! :-) :-) ..DÍKY ZA PŘÍTELE, CHA! :-D

      Vymazat
  22. Tak ta voda se ti podařila krásně zachytit..:) Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, taky se mi to líbí, mám těch foteček víc, ale vybírala jsem vždycky jen 4 a tyhle jsou asi nej! :-)

      Vymazat
  23. Překrásné fotky moc se mi to líbí!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda a musím Ti moc poděkovat! :-)

      Vymazat
  24. krasne letne fotky :) vlastny bazen veru zavidime :) dakujeme za super koment a sledujeme vas uz davnejsie a urcite budeme aj nadalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee tak to jsi moc hodná, děkujeme Ti moc! :-) moc nás to potěsilo vážně..máme fakt super hodné a milé čtenářky, my se tak máme!:-)

      Vymazat
  25. jde vidět že si užíváte!Chci taky bazén!:D

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Super fotky, vypadáš na nich úžasně :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je ty jseš tak milá, moc děkuji! :-) taková super pochvala! :-)

      Vymazat
  27. Krásne fotky,veľmi ti to slušíí :) A bazén je krásny,veľký och tak by som si skočila ako ten jumper :P

    onewildheart.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si už život (hlavně teda v létě) bez bazenu nedokazu ani predstavit! :-O ..JUMPER N°2 !:-D

      Vymazat
  28. děkuji moc! moc nás potěšilo, že jste se staly čtenářky našeho blogu:)
    fotky jsou vážně pěkné a moc ti to na nich sluší:) jde z nich hodně znát, že jsi si včerejší den pořádně užila!:)) přeju hodně dalších podobných prázdninových dnů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PROMIN, ZE JSEM TO PSALA V JEDNOTNEM CISLE! :-O -.. Už jsem to opravila! :-) vÁŽNĚ MÁTE SENZA BLOG! ...ano ano fakt jsme si to uzily bylo to moc prima, pocasi nám pralo a zadna chybicka ani hadka nenastala, dokonaly odpoledne! :-)* ..děkuji Ti nejvic!

      Vymazat
  29. Love your post! Have a great weekend sweetie!:)

    OdpovědětVymazat
  30. Veľmi pekné fotky...strašne sa mi páčia záhradné dekorácie.Je to veľmi roztomilé.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc ti dekuji, jsi prvni co dekorace pochvalila! :-) Taky mi to prijde roztomile, je to lepsi nez aby byla zahrada smutna

      Vymazat
  31. Odpovědi
    1. moc ti dekuji princezno Karolínko! :-) od tebe pochvala vzdycky moc a moc potesi!

      Vymazat
  32. Nádherné fotky a určitě přidávej více takových článků! Jo jo, mít bazén pod nosem je super, my taky máme, ale za to vedro ho teď v poslední době spíše ochlazujeme :D Jinak ti to moc sluší, já taky zbožňuji vodu, skákání, šplouchání, potápění a tak dále. Anebo vždycky dělám kraviny na tom lehátku :D Jů a vy máte i rybníček, nebo se mi to zdá?
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdyz se libi, urcite pridavat budu! :-) Tesi me to a jsem silene rada, ze komentujete! :-) ..aha aha no já jsem bazen vcera dopustela studenou vodou tak jsem si myslela, ze to bude lepsi..ale dneska mel cca 30°C a fakt to bylo hodne hoodne teply, ale i tak to bylo moc prima! :-) TAK TO JSME DVE VODNICE! :-D jojojo rybníček máme na zahradě taky, teda ono je to jezírko s rybickama :-) ..k tomu je i maly vodopadek, dneska jsme si ho s pritelem pousteli a rybickam se to snad taky libi! :-D :-)

      Vymazat
  33. Nádherné fotky:) na té poslední u 'vodoměrky' ti to fakt moc sluší:)
    ..my sice bazén máme, ale tenhle do země by byl lepší, tak snad někdy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem se podívat, kterou fotku myslis! :-D ..a moc dekuji, taky se mi libila, jinak bych ji sem nedala,ze :-D;-) ..no urcite lepsi mit nejaky, nez zadny ...osvezeni jako osvezeni :-) ..MOC TI DEKUJI ZA TAK MILY KOMENTÁŘ :-*

      Vymazat
  34. Toto sú úplne mega, super, krásne, letné fotky! ;) Hroozne sa mi páčia, vlastne celý tento článok ma úplne baví. Je úplne skvelý, naozaj :) A ďakujem vám za ten milý komentár na mojom blogu! Nesmierne ma potešil, ani si to neviete predstaviť ako veľmi :) A Váš blog je úplne senzačný. Idem sa pridať hneď do pravidelných čitateľov! ;** ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, týjo! :-O to je chvály, to jsem si ani nezaslouzila! :-) ..uz se fakt cervenam! Jsi snad nejmilejsi clovek! TAKOVY SUPER KOMENTÁŘ ♥ fakt ti moc dekuji a moc me tesi, ze se ti muj clanek tak libi!

      Vymazat
  35. úžasné fotky a máte moc pěkný bazeén.. A né že bych byla nějaká lesba, ale seš moc sympatická a hezká slečna! Také bych takhle chtěla vypadat !:)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě krásko musim moc podekovat za moc mily komentář, vsem pisu, ze jsou mile PROTOZE VSECHNY JSTE Vážně moc mile! ♥ Jsem za to moc vdecna a mam pak odhodlani delat dalsi prispevky s chuti! :-) A URCITE NEJSI ZADNA LESBA, to bych si ani nemyslela! A URCITE BYS CHTELA VYPADAT JINAK, TO MI VER! :-DDD

      Vymazat
  36. krásné fotky...jo hele a fakt by mě zajímaly alespoň dva mínusy toho, mít doma svůj bazén :)) já na tom totiž vidím samé výhody

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za uznani u fotek! :-) ..NO MUSELA JSEM NĚCO NAPSAT, PROTOZE JSEM NECHTELA BEJT NEJAKA VYCHLOUBAVA..urcite je to super, to fakt uznavam! :-) Ale nejake male minusky tam treba jsou, myslim jako treba udrzba, finance a muj tatka by nasel urcite neco dalsiho! :-D ALE JA JSEM STASTNA NO, ZE BAZEN MAME!

      Vymazat
  37. dokonalé fotky.. miluju léto a mít takový bazén jako máš ty doma, tak z tama nikdy nevylezu :D
    vždy když jsem na koupáku tak má milý problém vytáhnout mě z vody ven :D miluju ten pocit, když tě voda obklopuje a krásně chladí.. je to nádhera ♥
    svého přítele pochval, je skvělý fotograf a ty jsi nádherná modelka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAK SE PRIJDI VYKOUPAT! :-) jsi zvana! ;-)
      No jako třeba já jsem taky ve vodě vždycky dýl než pritel. Skoda, ze nemame zabry! :-DD ..vim presne o cem mluvis! :-) URCITE HO POCHVALIM! bude mit radost az do stropu! Tomu ver, ze takova uprimna pochvala moc potesi! :)

      Vymazat
  38. tak to je super post! šortky, co máš n asobě mám v modrym provedení a jsou hrozně pohodlný :)
    doma nemáme bazén, takže žádnej med :/
    sluší ti to, jsi hrozně roztomilá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee taky jsem si je chtela vzit jeste v te modrobile! :-) a mela jsem to udelat, protoze jsou fakt pohodlny, jak rikas! ;) ..tak koupáky to jistej, nebo vana! :-D ..dekuji Ti moc, Ty jsi zase moc a moc mila!

      Vymazat
  39. holky určite mrkněte sem na super giveaway http://storyofmylife-veronica.blogspot.cz/2012/06/giveaway_23.html

    OdpovědětVymazat
  40. a taky sem sem sem! http://anett-fashion.blogspot.sk/2012/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  41. pohodičkáááá...=)tak si představuju lééto =)*

    OdpovědětVymazat
  42. závidím ten bazén! :) zase nádherné fotky!a ty ozdůbky na zahradě...krása krása!!! :)

    OdpovědětVymazat
  43. Nádherné fotky, bazén, článok.. krása :)

    OdpovědětVymazat
  44. Holky,jste obě strašně krásné a bavíte mě!

    OdpovědětVymazat
  45. Ty fotky jsou mega mega mega dobré!!!! Závidím vám, třeba mě taky někdy vyfotíte! :D Jsi největší modelka, přihlásím se do Miss a vyhraju káru :P

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: