TRIP OF THE PAST, zřícenina hradu CIMBURK

středa, července 25, 2012

ZDRAVÍM NEJHODNĚJŠÍ ČTENÁŘKY A ČTENÁŘE

Na krásném romantickém zámku už jsem tento měsíc byla, takže to chtělo ještě vidět pravý opak. No a když se ve vesnici kde bydlí babička s dědou konala pouť (příspěvek se už vaří) , tak se mi naskytla skvělá možnost udělat si výlet na zříceninu hradu Cimburk, která je jen kousek cesty pěšky. Nahoru na kopec nasadil přítel supermanskou rychlost a já se sotva plahočila za ním a popíjela u toho redbull, takže jsem ráda, že jsem neexla a přežila jsem. :-D Už to bude nějaký rok co jsem na Cimburku nebyla, takže jsem byla ráda, že si tohle místo můžu připomenout. V létě se tady konají různé akce, představení, fesťáčky a dříve se zde i hrálo venkovní divadlo. Nedovedu si vůbec představit, jak mohl hrad vypadat dřív, když byl funkční a jaké to asi bylo v něm bydlet. To už se ale asi bohužel nedozvím, co se dá dělat. Tak zase zítra, ahoj!   



Líbí se Vám fotky? / Už jste také letos navštívili starý hrad? / Nebo se chytáte na nějaký pěkný zámek?


You Might Also Like

58 your comments

  1. Wow, moc ti to na fotkach slusi! Mas moc krasne vlasy! :-)

    http://klaraspoint.blogspot.be/
    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, kam na to chodite, ze zrovna ja mam krasne vlasy? :-) ALE MOC DEKUJI :-*

      Vymazat
  2. krásné fotky! moc Ti to sluší! máš krásné vlasy ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee moc dekuji, já to svoje páčo teda moc rada nemam! :-)

      Vymazat
  3. krásne fotky :) hrady a zámky mám rada ale tento rok nie ale predtým som bola na Červenej Lhote a tá sa mi zatiaľ najviac páčila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, tam jsem nikdy nebyla ..tak dekuji za inspiraci! :-)

      Vymazat
  4. Moc hezké fotky, strašně ti to na nich sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je takova chvala, to jsem si nezaslouzila! :-)

      Vymazat
  5. nádherné fotky! :) všude ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano líbí.. jsou kouzelné - jak z pohádky ;)
    Tento ne, ale jinak na jednom už jsem byla tento rok ;)
    Chystám chystám.. jsou přece PRÁZDNINY a výletování není nikdy dost :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) tak to moc dekuji! :-) To máš pravdu, výletů není nikdy dost!

      Vymazat
  7. Nádherné fotky, moc to tobě i příteli sluší ;) A máš nádherné vlasy! Jinak já jsem letos ještě žádný hrad ani zámek nenavštívila, snad se to ještě bude dát napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc pozorna dekuji! :-) --MOC DEKUJI ZA POCHVALU VLASU (necekala jsem) ..urcite to napravis ;-)

      Vymazat
  8. Super fotky, veľmi ti to pristane:) Ja sa tak isto chystám toto leto ešte stihnúť nejaké pamiatky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) moc diky, diky! :-) To je dobre :)

      Vymazat
  9. Krásné krásné fotky... A máš skvělého přítele, že tě ochotně fotí :) Já bych ráda na výlet do květné zahrady do Kroměříže, třeba se o víkendu poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) moc děkuji Evčo!
      NO to teda mam, je to fotograf a je to jeho konicek, jde mu to foceni skvele :-)
      No tyjo tak tam hodne fot, jsem zvedava! :-)

      Vymazat
  10. krásné fotky ,přítel moc dobře fotí. Zrovna včera jsem byla na Karlštejně s přítelem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezky foti, to je pravda, je nejhodnejsi :-) ..tyjo Vy se máte!

      Vymazat
  11. moc ti to sluší,máš krásnou bundičku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji, ze z Bershky asi za 1500

      Vymazat
  12. opět moc hezké fotky, sluší ti to, teda oběma

    OdpovědětVymazat
  13. Super fotky, máš moc hezký vlasy, i ta barva je fajn!

    /Mrkni ke mně na giveaway, hrajeme o plátěnou tašku!/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu fotek! :-) a uplne se divim, ze mi vubec nekdo zde chvali vlasy..ja mam takovej rozcuch ..no ale dekuji a barva je moje :-)

      Vymazat
  14. Cimburk dobře znám :). Nebyla jsi někdy na táboře ve Vřesovicích?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TÝJO, znáš jo! :-) ..ne e nebyla :-)

      Vymazat
  15. Krásné fotky. :) Já snad letos konečně navštívím Lednici :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jsem už byla a je to tam pěkný, za dva týdny tam jede můj taťka :-)

      Vymazat
  16. zajimave misto na zemi :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  17. J0 takna tejhle zřícenině jsem byla asi před pěti leti s rodiči,... to to letí

    Na mém blogu právě probíhá giweavay o kabelku Guess, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  18. Cimburk mám ráda, byla jsem tam několikrát a ráda se tam vracím :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůůů to jsem rada, ze to tam máš rada! :-) ..já taky a moc!
      Je ve vesničce, kde bydlí babička a děda.

      Vymazat
  19. Odpovědi
    1. Děkuji, že si to myslíš, to mě potěšilo!:)

      Vymazat
  20. krásne fotky si veľmi pekná !:)

    OdpovědětVymazat
  21. krásný fotky, jen tak mimochodem máš recht! já už se tam chci alespoň tak 5 let podívat a ještě jsem se tam nevyškrábal :-D
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ještě nikdy? ..no to jseš teda dost ostuda! :-)

      Vymazat
    2. :-D vím to!

      Vymazat
    3. neboj vím to a stydím se! :-D

      Vymazat
  22. Krásný fotky! Krásný jeany!! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, fotky jsou super, mi se nejvic libi ta prvni. A co se tyka hradu - byla jsem v kvetnu na Hluboke, je tak moc hezky hrad a nekdy bych se take chtela podivat do Krumlova. Zkratka v CR jsem toho jeste moc nevidela :( Mej se hezky! Budu se snarit neco brzo napsat v (moji) cestine :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OO to je super, ze sis nasla fotku favoritku! :-)
      Jsem rada, ze Te u me na blogu zase po sto letech vidim!!! :);)
      Pises peknou cestinou!!! :-)
      Budu se tesit a moc Ti dekuji za komentar! :)

      Vymazat
  24. Hm, zas sa budem musieť opakovať..náádherné fotky jednoducho..! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Možná už jsem to tady někde psala, že moc hrady, zámky a podobné věci nemusím, ale takhle z fotek to vždycky působí zajímavě, hezky:) Co se mi ale hodně líbilo bylo okolí zámku Červená Lhota, kde se natáčela i Zlatovláska (nejoblíbenější pohádka z dětství:D). A taky bych se ráda podívala na Hlubokou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji za komentar! :-)
      Zlatovlasku jsem nevidela sileno dlouho! :-D
      A jinak taky bych chtela na Hlubokou! :-)

      Vymazat
  26. Aaaa, ty kudrny! :D A co to má G za svetr?, takovej kaňour :O

    OdpovědětVymazat
  27. Já tam byl taky když byla pouť ale s táborem takže sem toho moc neviděl ale nádhernej výhled

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: