V OBILÍČKU NA POLÍČKU

středa, července 11, 2012

Zdravím všechny čtenářky a čtenáře,
Dnes nečekejte žádný příspěvek od vody, to zase příště. Nemůže to tu být pořád, mohli byste dostat mořskou "vodní " (koupákovou) nemoc :-D Včera na večerní procházce s přítelem jsme narazili na malinké políčko s obilím a tomu se přece nedá odolat. Vsadím se, že každá z Vás (možná i každý) máte fotku v obilí. Takže jsem si chvilku "zapóózovala", dokud nezapadlo sluníčko. Je to už takové malé fotkové klišé, nebo ne? Ale snad i tak se fotky zalíbí a třeba Vám zvednou náladu. (Moc se těším na komentáře) Já z nich mám velkou radost a težko se mi vybíralo jen pár. (Takže jich uvidíte možná až moc :-O ) Mějte se krásně a slunce v duši!  




with love DIA

You Might Also Like

86 your comments

  1. moc hezké fotky! sluší Ti to :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky :) Zrovna nedávno jsem taky myslela na to, jaké by byly fotky v obilí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, jsme na stejné vlně! :-) JINAK TI MOC DĚKUJI :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky :) Vypadáš na nich úžasně!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jseš tak milá, moc ti děkuji..potěšilo mě to moc ! ♥

      Vymazat
  4. Jsi úžasná a fotky jsou opravdu povedené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji za takový super milý komentář, to jsem si ani nezasloužila! :-)*

      Vymazat
  5. zatajil se mi dech:)) nemám slov♥

    OdpovědětVymazat
  6. you look awesome ^^ your blog is truly inspirational ^^
    wanna follow each other on GFC? ^^
    wanna follow each other via bloglovin too so we could stay in touch better? =)
    keep in touch ^^
    xoxo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. YOU ARE SO KIND! :* THANK YOU SO MUCH! :)
      sure!
      :-*

      Vymazat
  7. Moc moc moc ti to sluší!!! :) Krásné fotky!! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Zadne klise, krasne fotky! :-)

    http://klaraspoint.blogspot.be/
    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ TAK TO JSI MĚ POTĚŠEILA, děkuji ti moc! :-) jses prostě sluníčko!

      Vymazat
  9. Moc ti to sluší, škoda jen, že nemáte i společnou fotku!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to je vážně škoda! :-/ ..tak příště to napravíme! :) JINAK MOC DÍKY

      Vymazat
  10. http://grandmaisunicorn.blogspot.cz/2012/06/giveaway-ii.html HOLKY KOUKNĚTE!

    OdpovědětVymazat
  11. Jee moc ti to sluší! ;) Máš fakt krásný vlasy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pátek si je nechám trošku ostříhat, aby zase trošku zesílily a dorostly! :-) MOC DĚKUJI!

      Vymazat
  12. Tak to se mi moc líbí:)))!! Neskutečná kvalita fotek:))

    Btw. zvu vás na mou giveaway
    http-nikolecka-blogspot-sk-2012-07-ahoj-html-comment-form
    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee NIKOLEČKO ;-) jses moc hodná, jses dobrá, že jsis vsimla! :)
      To určitě potěší i fotografa! :-)

      Vymazat
  13. nemám fotku v obilí :( musím to napraviť !!!!

    OdpovědětVymazat
  14. roztomilé - hlavně ty s knírkem :-)))
    Já už dlouho toužím po fotce v poli slunečnic, ale mám na jeho objevení štěstí až když jsou slunečnice ošklivé :-(

    http://kacabos-seen-through-my-eyes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D moc děkuji za pochvalu kniratych fotek! :-D
      dneska jsem zrovna videla blog nejake slecny s fotkami z pole! SLUNEČNICOVYHO POLE! :-)
      A VYPADALO TO MOC KRÁSNĚ! :-)
      treba se ti priste zadari a najdes nejaky pekny! :-)

      Vymazat
  15. pekne nafotene :) hlavne ta lienka :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  16. fakt krasne fotky, vypadas skvele,ale to uz stale pisem dokola a zacinam byt trapna :D..no ale co uz,ked je to tak.. no mne sa najviac paci ta fotka s lienkou a tvoja hned po nej :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D moc děkuji, nejses vubec trapna JSI JEN MOC A MOC HODNA! :) moc Ti dekuji, vzdy me to potesili a to strasne moc! :-)

      Vymazat
  17. Moc ti to sluší a krásné fotky!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se fotky líbí mockrát děkuji! :)*

      Vymazat
  18. Milujem takéto prostredie! ♥ Si tam ako v rozprávke, naozaj ti to veľmi pristane :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já taky, v prirode se foti nejlip! :-) moc dekuji, jses nejhodnejsi!
      takovou pravidelnou komentatorku jsem si ani nezdala! :-O

      Vymazat
  19. krásne fotky ! môžem sa spýtať že aký máš foťák ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc moc diky! focené to je na pritelovu zrcadlovku KONICA MINOLTA Dynax 5d, ale jinak uz v nedeli budu mit svoji novou zrcadlovku Nikon d90! :)

      Vymazat
  20. I'm following your great blog back ^^
    check out my new post <3
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  21. taky nemám fotku v obilí :/ jinak fotka s beruškou?? Dokonalá!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. urcite budes mit, to se klidne vsadim! ;-) ..wow tak to moc dekuji! zasluha patri pritelovi, on to vyfotit ..ja jen tu berusku nasla!

      Vymazat
  22. Skvělé fotky :) A ta beruška ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůů už druhá chvála berušky, asi z ní bude brzo modelka! :-D

      Vymazat
  23. tá fotka s lienkou je dokonalaaa :D .. ale aj ostatne fotky ... fotky v poli su strašne efektne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji moc, mela to byt jen takova sranda, nic vaznyho ..tak jsem rada, ze se to nakonec povedlo! :-)

      Vymazat
  24. Ahojky holky, hrozně moc děkuju za pochvalu u mě na blogu. Udělalo mi to hroznou radost. Váš blog jsem v rychlosti zkoukla a taky se mi moc líbí, tak jsem se přidala do čtenářů. Hned zítra jak budu mít čas, si ho pročtu pořádně, protože vypadá fakt super a máte krásné fotky. :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO TYYYYJO! To jsi nas moc potesila, to Ti moc dekujeme! Poteseni je na nasi strane! :-) jses moc a moc hodná, udelala jsi nam velkou radost! Tesim se do budoucna ;-)

      Vymazat
  25. V první řadě chci poděkovat za pochvalu mého blogu. Potěší to od někoho, kdo má otřelej blog, dokonalé fotky a vysokou návštěvnost ;)
    A váš blog je opravdu špica! :) :D
    Jinak já teda fotky v obilí nemám :D Ale chtěla jsem..kdysi :)
    Jsou krásné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V první řadě vůbec neděkuj! :-D nemáš zač! ;-) ..
      To mi moc děkujeme, žes přišla líbí se Ti tady, potěšení je na naší straně! :*
      A TAKY MOC DĚKUJI ZA POCHVALU FOTEK! :) :)

      Vymazat
  26. NÁDHERNÉ FOTKY!!:))) a moc PĚKNÝ BLOG!.)

    OdpovědětVymazat
  27. Ta beruška, to je nejlepší fotka =) A ty ostatní jsou také krásné, samozřejmě jako vždy =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ÁÁÁ máme tu další fanynku berušky! :-)
      chuderka je teď tak slavná a ani o tom neví :-D
      A moc děkuji, chápu, že beruška je prostě beruška a já jenom já :-D :-D

      Vymazat
  28. you have a lovely blog! the photos are beautiful!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OH THANK YOU SO MUCH! ..you are so kind! :-*

      Vymazat
  29. ja nemááám :) ale ten detail s lienkou...skvelá foto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D lienka je nejlpší slovo, miluju, ze máme ctenářky Vás SLOVENKY vždycky mě neco pobavi a neco novyho se naučím ;-)

      Vymazat
  30. Jé, super fotky:))

    www.janestyles.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. krásne fotky :) a máš pekný lak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé diky, jsem ráda, že sis všimla! ;) :)

      Vymazat
  32. Skvělé fotky kočko! :) Haha knírky si dělám taky! :DD :)

    OdpovědětVymazat
  33. Wow! To jsou krásné fotky! Tobě to na něch neskutečně sluší!! ...a ta s tou beruškou nemá chybu! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji, silene moc si toho vazim a dela mi to radost, takovy krasny komentar! :-*

      Vymazat
  34. pole je nejlepší na focení!)) ten detail je boží*

    OdpovědětVymazat
  35. Lovely photos!
    You seem to be a great blogger so now following you and hope you'll follow me back =)
    Kisses

    FeelPeonyBlossom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SUCH PRAISE! i am pleased! :-O :-*
      Thx you so much! you are so kind! :-)
      sure ;-)

      Vymazat
  36. Krásné fotky!
    Jejda, já asi nejsem "classy", když nemám jedinou fotku s klasy. To musím napravit, ať trochu zapadnu do blogového světa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D dobre Ty! to me pobavilo ;-) ..neboj to urco napravis

      Vymazat
  37. oooh! STRAŠNĚ TI TO SLUŠÍ! TY FOTKY JSOU ÚŽASNÝ, ASI SI VYKOUKÁM OBRAZOVKU! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od Tebe chvála moc potěší! DÍK MOC! ;-) ..jinak uz je blog jenom muj

      Vymazat
  38. Parádní fotky:) Moc se povedly!:)

    OdpovědětVymazat
  39. Krásné a povedené fotky :)! Sluší ti to.. :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: