VYHLÁŠENÍ GIVEAWAY

pondělí, července 23, 2012

Vyhlášení vítězky jsem nechala až na večer. A kdo to tedy je?




 Dívka s e-mailem veronika.penkava@seznam.cz a to je VERONICA




 Vy ostatní nebuďte smutní, už mám pro Vás nachystanou další giveaway, kde můžete vyhrát krásné ceny.
Veronice MOC GRATULUJI!!!

You Might Also Like

30 your comments

  1. Sice som sa nezapojila , ale gratulujem ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak se zapojíš do té další :-)

      Vymazat
  2. a jako tradičně zase nic, co už.. gratulace ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nezoufej, třeba to výjde příště! :-)

      Vymazat
  3. Gratuluju vítězce, cena je opravdu pěkná :)

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. já tu buchtu tučnu nesnášim

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. :) urcite bude rada, ze jste vsechny tak mile!

      Vymazat
  6. Velká gratulace, Verču mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už jí mám velice dlouho v pravidelných čtenářkách :-)

      Vymazat
  7. Verča je skvělá blogerka, gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  8. jé, moc děkuji! mám velkou radost! :)

    OdpovědětVymazat
  9. přidávám se k ostatním a výherkyni také moc gratuluji...a tobě bych chtěla poděkovat za moc milý komentář na mém blogu, potěšil, děkuji :))

    OdpovědětVymazat
  10. jé já tady o té ani nevěděla :-D
    A gratuluji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-O ..ajaj, tak nezapomen na tu pristi..ja te informuji a bude :-)

      Vymazat
  11. To sú super ceny :) Gratulujem!

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji!!;)

    Ale mám otázku na bloggerku...Minule jsem vyhhrála giwevay a výhru jsem neobdržela!;) (Nějak blbě řečeno,ale ráda bych to věděla!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzko, tak je je divné ostatní holky mi psaly, že jim ponožky příšly!

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: