VÝSLEDEK DOTAZNÍKU

středa, července 25, 2012

ZDRAVÍM VÁS TU VŠECHNY 
Asi už před miliardou let jsem zde na blogu nabízela, jestli se nechcete zúčastnit hromadného dotazníku/rozhovoru, který pro Vás připravím. Docela dost z Vás se s chutí připojilo a já už jsem konečně pohla kostrou a vytvořila jsem pro Vás netypický (statistický) příspěvek. Omluvte mé zpoždění, ale lepší pozdě, než-li vůbec. Ptala jsem se na osm různých věcí a odpovídat se mohlo buď ANO/NE a nebo se mělo volit vždy pouze jen ze dvou možností. No a aby jste měli přehlednou představu, jak to všechno dopadlo, hodila jsem výsledek do grafů. Takže sečteno a podtrženo:

ZDE VIDÍTE VÝSLEDEK MÉHO BLOGOVÉHO PRŮZKUMU!


  • Překvapili Vás nějak celkové odpovědi? 
  • Co si myslíte o tomto příspěvku?
  • Zúčastnily jste se dotazníku?
  • Jak byste volili Vy?

You Might Also Like

32 your comments

  1. Jsem ráda, že tu jsou výsledky, protože jsem na ně byla celkem zvědavá. :)
    Celkem mě překvapila hned první odpověď-více lidí má rádo brýle! :)
    Já jelikož jsem se zúčastnila, tak bych volila tak jak jsem volila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) No taky jsem si myslela, že povedou čočky, tohle je na těch dotaznících zvlaštní.
      Nikdy nevíš jak ve skutečnosti dopadnou

      Vymazat
  2. docela mě překvapily odpovědi na otázku "rýže ano nebo ne", protože jsem si myslela, že málo lidí miluje rýži :D a s tím Justinem Bieberem jsem to čekala :D Jinak super nápad, že si udělala takový dotazník, je to zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si taky právě myslela, ale opak je pravdou..tedy pokud jsem to neotocila ,ale snad ne! :-D

      Vymazat
  3. haha, to je super, jak justin nemá vůbec úspěch :D

    OdpovědětVymazat
  4. dobrý nápad! :) trochu mě překvapilo to s Big bang a HIMYM, čekala jsem že to bude spíš nerozhodně (já bych btw hlasovala pro HIMYM! :D) a u Bíbra bych myslela že to bude ještě víc negativní :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no já jsem si myslela, že bude vic TBBT! :-) a u Justina jsem to tak nejak cekala! :-D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. :-) děkuji, to mě moc potěšilo..chtěla jsem aby to bylo zase něco jinýho :)

      Vymazat
  6. moc hezky zpracované výsledky, toto by jsi mohla dělávat častěji ;-)
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ani nevís, jak dlouho mi to trvalo :) ..ale jo, je to prijemna zmena :)

      Vymazat
  7. Zdravím tě ;), nějak mě nic nepřekvapilo. Moc ti tleskám za takovýto nápad, je velice originální, ještě jsem to u nikoho neviděla. Bohužel jsem se nezúčastnila a kdybych měla volit, tak se přikloním, ke všemu, co tady vyhrálo .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je jsem ráda, za takove uznani! :-)

      Vymazat
  8. Odpovědi bych neodhadla, ale rýži má ráda většina dětí, takže asi i dospělí. Tak to bychom v Japonsku žít mohli, ale řeknu vám, že po roce chcete raději brambory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) já rejži nemusím! :-) mám ráda jen rýžové nudle ! :-D

      Vymazat
  9. Tak většina mýmu názoru odpovídá, ale kdybych blbě viděla, tak dám určitě přednost čočkám :)) už jen ze zkušenosti kamarádek a rodiny ;)
    jinak zajímavé ankety ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem si myslela, ze tedka bude v dnesni dobe kazdej pro cocky..ale asi ne no :-)
      DÍKY :)

      Vymazat
  10. keďže som sa na predchádzajúcom dotazníku nezúčastnila očakávam čoskoro ďalší :-)
    aj keď ma naštvalo že TBBT vyhralo nad HIMYM :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no uvidíme! :) ..mozna jeste neco takovyho bude :-)
      Já mám ráda TBBT i HIMYM :-)

      Vymazat
  11. Odpovídá všechno, zajímavé .D

    OdpovědětVymazat
  12. je to strašně zajímavé.. a máš úžasný nápady.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Ty jsi hodná, jsem vděčná za takové uznání :-)*

      Vymazat
  13. Vydarený post! Páči sa mi tvoja kreativita :))

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: