WALK THE FERRET

pátek, července 20, 2012



Opravdu chvilkama nevím jestli venčí on mě, nebo já jeho!


  • Tak co říkáte na loupežníka Houmího ?
  •  No není to fretka k sežrání ? 
  • A Vy už jste měli čest s fretkou ?

 

You Might Also Like

77 your comments

  1. jako mazlicka, jsem tohle zviratko jeste nevidela :) moje civava neni o moc vetsi :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) je to přítelův mazlíček ..civava musi bejt super!

      Vymazat
  2. fretky jsou úžasné, až na ten zápach :-D krásné fotky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsou a máš pravdu, že smrděj..ale to se pak stačí převlíct a umýt ruce a je to v pohodě :)

      Vymazat
  3. Tak fretku na vodítku vidím poprvé, ale paráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D je to mrška, bez vodítka by zdrhla! :)

      Vymazat
  4. Ja ked som bola malá, tak vtedy som strašne veľmi chcela fretku :) Je fakt krásna :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to já nikdy a vidíš, teď ji mám moc ráda ..ale jako stačí mi bohate nas pes. :)

      Vymazat
  5. Fretky jsou super, no bohužel mám na ně silnou alergii, jinak bych ji měla už doma k potkanům! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee tak to je mi líto, kdyby aspon nebyla ta alergie tak velka (nebo silna jak pises) ..no skoda..treba to casem prejde ;-)

      Vymazat
  6. Je proste nadherny!!! :-)

    http://klaraspoint.blogspot.cz/
    http://klaraspoint.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jen jednou, ale vypadá krásně. Moc hezká koláž ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vau! To je parádní domácí mazlíček :)

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně moc jsem si vždycky přála si fretku pohladit a pomazlit se s ní, zatím se nic neuskutečnilo :(. Houmí je úžasný a moc vám to na fotkách sluší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to se někdy stav, Homer bude moc rád, když si s ním někdo hraje! :)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. někdy ho natočím,když dělá kraviny! :-D

      Vymazat
    2. hned jak bude novej foťák :)

      Vymazat
  11. Pááni, tady se mi ale líbí ^^ krásný blog, jsem ráda, že jsem tě našla.
    Působíš s tou fretkou strašně roztomile, hehe. Fretky se mi moc líbí ale to je nejspíš vše, mám z nich strach :D
    Hezký den, G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé moc děkuji za moc milý komentář! :)

      Vymazat
  12. Fretku jsem si vždycky přála! Je úúúžasná a roztomilá :) Tichá závist ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není co závidet, zeptej se mého přítele! :-D MAJITELE FRETKY

      Vymazat
  13. je nádherný,fretku jsem ještě nikdy nevenčila:D

    OdpovědětVymazat
  14. Rozkošný! A ty fotky jakby smet! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mamí, chci fretkůůůů!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jééé, úžasná fretka!
    To je vážně rozkošné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jů to jsem ráda, že se tak líbí :)

      Vymazat
  17. jůůůůů krásný fotky!

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc díky, fretka je na fotkách zlatá!:)

      Vymazat
  18. ježiškoteeee
    je překrásňoučkej :D :) já byla, když jsem byla menší, na dovolené u známých a ti měli fretku. Moc dobře na to nevzpomínám, byla dešně živá a pořád mi lezla do nohavic a kousala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vypadá pořád jako malý miminko :) --jj takhle fretka je taky pěknej raubíř!

      Vymazat
  19. aaa...ten je krásňoučký!!! :) nejroztomilejší z nejroztomilejších :D

    OdpovědětVymazat
  20. Odpovědi
    1. Kdyby jen vedel, kolik má fanynek! :)

      Vymazat
  21. je krásny ! ♥
    Mať fretku, vždy môj sen :) Ste zlatučký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. juu tam to preju, at se ti sen brzo splni :-*

      Vymazat
  22. Já jsem děsně chtěla fretku, ale dostala jsem jen plyšovou a říkám ji Fredy :D tatka vůbec nechce povolit zvíře :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba casem Ti ji povoli :) ..Ty jsi moc hodná, měla by se u Tebe dobre :)

      Vymazat
    2. Asi tajně vědí, že bych tu měla celej útulek zvířátek :D Loupežník se u tebe musí mít skvěle ;) je bezvadnej ;)

      Vymazat
  23. já bych fretku nechtela ani za nic...strašne smrdí a ma tolik parazitu...
    mimochodem váš blog mne trochu bavil když tu byla lenny ale ted už vubec.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nikdo Ti snad žádnou fretku nenuti. Já bych ji teda taky nechtela, mám radši psy. Je to fretka meho přítele. Mimochodem nikdo Te nenuti sem chodit, když Te to tady tak nebavi.

      Vymazat
  24. Juuu !!! To je rozkošné zvířátko ! Mimochodem super fotky ! :)

    OdpovědětVymazat
  25. u nás ve městě má někdo také fretku, občas je potkám na procházce:D
    a slušíí vám to:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejsem to já s přítelem ? :-P ..děkujiii

      Vymazat
  26. Jéé krásne fotky, to je tvoja fredka ? ;) Vyzeráte rozkošne obe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nnn je to pritelovo zviratko :) -- moc dekuji za nas oba

      Vymazat
  27. super cute blog! let's follow each other! xx

    OdpovědětVymazat
  28. Odpovědi
    1. na fotkach je jen polovicne hezkej :-D

      Vymazat
  29. éňo ňůňo post! že mi ho někdy ukážeš na živo, je hrozně hezkej! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍKY DÍKY, no to víš, že jo! :)

      Vymazat
  30. hey you got a great blog....thanks for sending me the link.... surely we can follow each other.... follow me so that i can also follow you......
    love...
    www.poetashwin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. Fretky jsem ještě nemazlila, ale už jsem viděla lidi co je mají. Jsou to takový ťutíni :))

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, jasně že fretečku mááme... :)) A co se týče těch komentářů o tom, že fretka smrdí - je to fretka od fretky. Ty, které jsou pravidelně koupány (a stačí jen obyč vodou) nesmrdí. A pokud je fretka čistotná (chodí si na svůj záchůdek) a jsou jí často měněny pelíšky + párkrát za měsíc kompletně vyčištěna klec či voliéra, nemůžou být cítit o nic víc, než obyčejná kočka nebo pes. :) Ale je to věc názoru, někomu smrdí fretky, někomu psi, někomu koně... Ale byla jsem už u hodně chovatelů, kteří, ač měli více fretek, tak to u nich nebylo cítit... :) A můj freťák smrdí jen když se projde loužičkou... :D Btw. Parazity nemají - správný chovatel by to nedopustil... :))

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: