BOWLING

čtvrtek, srpna 16, 2012

PĚKNĚ VÁS VÍTÁM U TOHOTO ČLÁNKU! :)
Poslední dobou mi příjde, že vůbec na blogu nic nestíhám. Stříhám nekonečně dlouhé video, fotky se mi hromadí, že ani nevím kam to ukládat, nemůžu se dokopat k tomu upravit je, nestíhám komentit a milion dalších věcí k tomu. Musím to nějak pořešit a udělat si ve všem pořádek. Odhodlala jsem se aspoň k tomu, abych pro Vás připravila příspěvek o bowlingu, na kterém jsem byla s Lenny a G - (zkratka pro přítele) v den mých narozenin. Ani jeden z nás bowling hrát neumí a zmerčil to pán, (který nosí staré tričko zastrčené v ještě starších teplacích) co tam pracuje a začal nás komickým způsobem poučovat. Lenny řekl ať si sundá "hacafrak" a ona tam pak chudák mrzla a G říkal synku. Zapl si dráhu vedle a ukazoval nám názorně, (plazil se tam po zemi, zvyšoval hlas a gestikuloval) jak se bowling vlastně hraje. Když jsem jednou náhodou dala strike, tak si se mnou dokonce i plácl. Myslela jsem, že se z něho podělám, fakt! :-D Museli byste u toho být, bylo to fakt něco legendárního. Vytvořila jsem (snad trošku vtipnou) koláž, která zachycuje hody koulí. Tak se kochejte a já zase do zítra něco připravím! :-*

You Might Also Like

38 your comments

  1. bowling by som niekedy veľmi chcela skúsiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, treba se ti to zalibi :)

      Vymazat
  2. Skvělé fotky! :)
    Když jsem hrála bowling úplně poprvé, všechny jsem porazila.. ale pak jsem ho hrála podruhé, potřetí.. a jde mi to čím dál tím míň a hrozně mě z toho bolí ruka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jako taky mi prijde, ze cim dyt to hraju, tim je to horsi..
      JO BOLÍ UPLNE NEJVIC! :D

      Vymazat
  3. Vypadá to náhodou profesionálně, a kde jste byli na bowlingu?

    OdpovědětVymazat
  4. ja som na tom este nebola, raz to mozno vyskusam :D

    ps. nechcela by si kupit nejake knihy? ak ano tak sa preklikni na moj blog :) su vazne skvele a chcem ich posunut dalej :)
    www.artjournal.stories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jste si asi užili, ale vypadá to, že vás možná něco naučil :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo aspon tedy pouceni jsme byli! :-D

      Vymazat
  6. haha to su ake super fotky :) hlavne ta tretia z dola :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta s krasou nema nic spolecnyho :-DDDDDDDDDD

      Vymazat
  7. super fotky!! :)
    bowling milujem ♥
    http://sandrasblondeblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oooo, tak to je clanek presne pro tebe!

      Vymazat
  8. Bowling som ešte nikdy nehrala, nejako ma to nelákalo , ale v poslednom čase rozmýšlam,že by sme si tam zašli s kamarátmi.. skvelé fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to zkus, treba ti to padne do oka! ;-)

      Vymazat
  9. super fotky :)
    musela to být určitě zábava :D

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé fotky, my hrajeme s holkama, baví mě to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAK TO JSTE HVEZDY,jako me to nejde!

      Vymazat
  11. Tak to musela být zábava :D Skvělé fotky :) Bowling je super :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Aj ja chcem ísť na bowling!!! :)
    GIVEAWAY na mojom blogu www.ribboninhair.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Musela to být fakt sranda :D A fotky pěkný ;)

    OdpovědětVymazat
  14. To muselo byť vážne super :) krásne fotky :) bowling mám veľmi rada ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ani nevim, jestli ho mam vlastne rada :-D

      Vymazat
  15. :D Ten pán musel byť super. :D

    OdpovědětVymazat
  16. krásne fotky:) musela byť veľká zábava



    ak by sa chceli tvoje čitateľky sa tiež zapojiť na moju giveaway

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/08/f-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: