BROWN BACKGROUND (outfit)

čtvrtek, srpna 30, 2012

ZDRAVÍM VÁS VŠECHNY 

Umírám při pomyšlení jak málo dní zbývá do pondělka, takže na to radši ani nemyslím a říkám si, že v sobotu letošní prázdniny bezvadně zakončím na letním festivalu MORAVSKÉ HRADY, konkrétně na hradě Bouzov. Už se moc těším! Nejede někdo z Vás taky? Dnes jsem si pro Vás připravila jeden obyčejný/pohodlný letní outfit na každodenní nošení. Těším se na Vaše názory a komentáře! 

 tričko - Tally Weijl     F  jeggins - votočvohoz    F  baleríny - Deichmann

  F  taška - SANU BABU    F  kožený náramek - H&M   F  dřevěný náramek - dárek

  F  řetízek - DIY   F  přívěšek - je mamky     F  náušnice - Gate 

You Might Also Like

35 your comments

  1. hezké tričko :-) a už máte lístky? já mám totiž dva tak nějak navíc :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc :)
      Ano, ano máme!;) -- tak napiš sem http://www.facebook.com/events/270640753024638/
      a máš vystaráno :)

      Vymazat
  2. Líbí se mi to,jednoduché a krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, na mém blogu je giveaway, třeba budeš mít štěstí a vyhraješ :) zvu Tě! :)) http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  4. o tom Bouzovu taky už dlouho přemýšlím , že bych někoho přemluvila aby se tam se mnou jel podívat :D ale nikdo se k tomu nemá :D bude to určitě super akce ! užij si to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha aha. tak třeba někoho ještě přemluvíš! :)
      Díky! :)

      Vymazat
  5. Moc prijemna a mladistva kombi obleceni,libi se me potisk tricka a doufam,ze to nejsou ty tlacici botky.Slim dzinky mam podobne,jsou ze strasne lehkeho matrose,tak se take prijemne nosi i v lete,uzij si posledni dny prazdnin a tancuj az do rana a neboj,na podzim zas budou alespon miniprazdniny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jo jsou to ty tlačící botky :-DDD JSEŠ DOBRÁ, ŽES TO POZNALA!!!!
      JJ tyhle jsou taky super tenké a pohodlné :)
      Už se tedy těší,m na ty mimiprázdniny! :)
      DĚKUJI ZA MILÝ KOMENTÁŘ! :*

      Vymazat
  6. Příjemný outfit :)

    Ráda bych tě pozvala na svou první giveaway :)

    http://diaryofmony.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý, pohodlný outfit :)
    Taky to odpočítávám :(

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně skvělý outfitek, pohodový, snad i pohodlný, i když ty rifle.. :) Pohodlné jsou jak které :)
    ..Moc se mi líbí kombinace barev! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo právě, že jsou na gumu tak je to pohodička :)
      Děkuji moc! :)

      Vymazat
  9. Páni, to je krásny outfit ! :O :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí, až na balerínky, ty by mi ke mně asi moc nešly :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no on je stejně nosí můj přítel :-DDD

      Vymazat
  11. HOLKY, mrkněte na GA http://natsnailart.blogspot.sk/2012/08/giweaway-no3.html

    OdpovědětVymazat
  12. veľmi pekný jednoduchý outfit :)
    Taký pohodový..:) a tie balerínky :) eňo-ňuňo :) Také na každý deň :)
    Veľmi sa mi tu páči :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jsi moc hodná, děkuji Ti!
      Moc pěkně jsi to shrnula :)

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. POZDĚ! Teď už pro něj všichni půjdou do GATE! :-O

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: