BUBLIFUKátorka

úterý, srpna 28, 2012

MOC HEZKY VÁS VŠECHNY ZDRAVÍM!
Všechny předem plánované články přeskakuji, abych Vám mohla ukázat tyto fotky ze včerejšího focení s bublifukem. Nebylo to nic plánovaného, jen bublifuk, přítel s Nikonem a já. Vzniklo pár snímků se kterými se chci s Vámi podělit. Už dlouho jsem "nebublifukovala" a mám co dohánět, moc mi to totiž nejde. Užijte si těch pár bublinek a mějte se krásně!
+ Moc Vám chci poděkovat za přesáhnutí 50 000 návštěvníků a 525 členů. 

You Might Also Like

78 your comments

  1. Skvelé fotky, si na nich úplne krásna! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Néé to néé, to máš asi jen nejakej moc dobrej monitor :-)

      Vymazat
  2. to jsou úplně krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vždy jsem si přála nafotit fotky s bublifukem! Snad se to podaří!
    Tobě se to povedlo,krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite nafotis, jako moc se mi to nepovedlo ..protoze bublinky nespolupracovaly :-D

      Vymazat
  4. Krásné fotky! Jsi hrozmě moc roztomilá. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. tak děkuji ;)
      jseš prostě nej ♥

      Vymazat
  6. Krasne fotky a hlavne super napad,take mam rada cernobile a hlavne budete mit s pritelem na co vzpominat.Mas nadherne huste vlasy,to jen tak mimochodem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, ze jsi ocenila nápad :-)
      Jasne s pritelem fotime porad ;)
      No a k vlasum, jen to tak vypadá, mám je moc krátky musim to nechat dorust! ;)

      Vymazat
  7. strašne super vyzeráš! Úplne prekrásne fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeeeee díky, potěšila jsi mě! ♥

      Vymazat
  8. Já dnes také bublinkovala! :) Je to super na odreagování :) A krásné fotky, sluší ti to na nich ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné fotky, moc ti to sluší. :)

    Koukni ke mně na giveaway. :)

    OdpovědětVymazat
  10. dokonalé fotky!Ať žije bublifuk!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny fotky jsou krásné, ale ty černobílé jsou úžasné !!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍKY MOC, taky mám ráda černobílé fotky! :-*

      Vymazat
  12. Úžasné fotky, čtenáře si určitě zasloužíš :).

    OdpovědětVymazat
  13. jéé já miluju bublifuky! doma mám asi 4 a můj nejblíbenější je s Medvídkem Pú :D
    krásné fotky, moc ti to sluší, kočko:* a gratuluji k tolika čtenářům!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chichi, tak vidim, ze nejsem jedinej bublifukovej nadsenec! :-D
      MOC DĚKUJI ♥

      Vymazat
  14. to jsou dokonalé fotky :)
    já miluju bublifukování, takže jsi můj člověk :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeeeeeeeeeeee moc si mě tímto komentem potesila! :-*

      Vymazat
  15. Jéééj bublinky mám rada ! Na 3 fotke si veľmi zlatá ! :) ;)

    OdpovědětVymazat
  16. zlatéé fotky !:))
    onewildheart.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi roztomilouš :) Já bublifukuju celkem často, protože mám v rodině hafo dětí a baví mě to snad víc než je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D taky mě to chytlo, ale chce to nějakej super bublifuk :DDD

      Vymazat
  18. Moc pěkné fotky!! :) :) Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  19. překrásné fotky:) taky chci nějaký nikon nebo canon:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no kdo by nechtěl, rozumím Ti! :)

      Vymazat
  20. Zvu Tě na svou giveaway http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form ;)))

    OdpovědětVymazat
  21. Jéj krásne fotky ! najviac sa mi páči tá 6 :D :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já chci strašně moc vypadat jako ty! :( Tak roztomile a elegantně a úžasně.
    Si strašně krásná a na všech fotkách ti to sluší.Jinak já "bublifukuju" skoro pořád,kvůli sestře,která bublinky miluje :D :)

    OdpovědětVymazat
  23. !!! Krásný ty fotky :) A tenhle odstín tvářenky Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, dala jsem si ji výraznější, aby to trošku na fotkách vyniklo!:)
      díky, že jsis všimla ! ♥

      Vymazat
  24. ty černobílé fotky jsou dokonalé...v čem je upravuješ??

    OdpovědětVymazat
  25. no paráda.. ta první je nejlepší! šikula jsi!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, vypadám trošku jako mimozmšťanka! :-D

      Vymazat
  26. Tobě to vždycky na všech fotkách tak sluší!

    musliwithmilk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. úžasné fotky..ty černobílé se mi líbí nejvíce :))

    OdpovědětVymazat
  28. Odpovědi
    1. ASI VÍTR!
      jsem v tvým teamu 5ti vlásků na hlavě!

      Vymazat
  29. Krásne fotky :) talent :))) veľmi pekná stránka...pačí sa mi tu :)

    PS: mam problem :D neviem kde sa možem stať followerom :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přítel je talent! :-)
      DÍKY MOC MOC MOC :-D
      DOLE ...uuuuplne dole :-D

      Vymazat
    2. už som na to prišla :D ďakujem :DDD :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: