DÁREK K SVÁTKU

pondělí, srpna 20, 2012

Když má Vaše mamka svátek a Vás omrzí dárky typu - přežerem se Toffifee a nebo nikdy nenošené nové triko.
P.S  Doufám, že se mamka nepřemění ve veverku!

You Might Also Like

36 your comments

  1. mnaam :)
    jee, moc se mi libi tvoje sipecka na blogu :) prozrad mi to tajemstvi :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není to žádné tajemnství! :)
      Jen pridas specialni kod jako http :)

      Vymazat
    2. Pan inkognito dělal? :D:))

      Vymazat
    3. jj přesně tak, ale napsala jsem to špatně,
      má to být html a ne http :-D

      Vymazat
  2. super si to vymyslela,také mandle by som si hned dala!:)
    onewildheart.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych nejradši snědla ty kešuuu

      Vymazat
  3. oo mnamka :)
    velmi pekne si to vymyslela :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm chutný darček ;) Mňa by si potešila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamku jsem snad taky potesilaaa :)

      Vymazat
  5. Mňam zjedla by som všetko okrem kešu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ty bych snedla za tebe ja :-D

      Vymazat
  6. Super dárek..:)
    To moje mamka má zítra narozky a mě samozřejmě nenapadlo nic jiného než sprchový gel a šampon.. :):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to se taky vždycky hodí ;-)

      Vymazat
  7. your blog is really fantastic <3 I've also a blog :) if do you want we can follow each other :D visit my blog and let me know :D

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. přesně tak, kéž bych to mohla sníst já sama :-D

      Vymazat
  9. mňam :) tos mamku musela určitě potěšit, mě bys teda potěšila určitě:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doufám, že jsem ji potesila :)

      Vymazat
  10. Mnáám ted jsem dostala TAKOVOUHLE chut' na pistácie! :)

    OdpovědětVymazat
  11. A má to ještě nějaké pokračování nebo ta fotka znamená, že jsi ty sáčky s oříškama dala do dárkové tašky a nazdar? Já čekala, že třeba uděláš nějaký oříškový mix - kornout nebo jiné aranžmá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudu to otvírat, mamka to doteď nemá snezene.. Lepší rozhodnutí bylo to nechat zabalene. Navíc to bylo na poslední chvili. :) ..ale taky me napadlo to nějak naservirovat, ale nevadi :)

      Vymazat
  12. Mňam! A jako, moje taška pro tebe na narozky!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ja jsem si ji schovala, protoze jsem si ji zamilovala!! :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: