DEKORACE - pastva pro oko

neděle, srpna 05, 2012

AHOJ PRINCEZNY MOJE!
Hned na začátek chci moc a moc poděkovat za Vaše reakce u rozhovoru ZDE. Dneska nechám Vaše očka odpočívat od dlouhých textů a ukážu Vám jen takovou sadu pro oko příjemných fotek. Ještě Vám chci říct, že náš pejsek už se má lépe a poranění krku se mu už snad zahojilo. Další věc, včera jsem na pivních slavnostech bohužel stála na špatné straně baru a dneska ráno mi nebylo moc dobře, ale už jsem zase fit. :-D Jo a ještě něco, v poslední době s přítelem hodně točíme a hlavně fotíme (přítel fotí, já zkouším fotit), takže čekejte spoustu krásných nových fotek, které uvidíte v nadcházejících příspěvcích. - Těšíte se? No a teď už okoukněte ty líbezné dekorace na zahradě mého taťky.
  

You Might Also Like

31 your comments

  1. Všetko je také nádherné,celá záhrada musí yť nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář a máš asi pravdu, zahrada je nadherna :)

      Vymazat
  2. Jéj tá dekorácia je veľmi pekná ;)
    Súhlasím s Lizzy - záhrada musí vyzerať ako v rozprávke :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, nádhera, nádhera, nemám slov :) Snad jen, pochval za nás všechny taťkovu zahradu, je prostě nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé ty jseš moc hodná! :) Urcite pochválím, bude mít radost!

      Vymazat
  4. krásna záhradka :) mňa najviac očarila tá fotka s včeličkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochválení zahrada a taky mám tu fotku s včelkou moc ráda! :)

      Vymazat
  5. Tie dekorácie sú milé :) najviac sa mi páči tá kačička pri vode :D som rada že je tvojmu psíkovi lepšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, že jsis na pejska vzpomněla zde v komentářích :-*

      Vymazat
  6. Nádherná záhrade, krásne kvietky a pekné doplnky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Jsi hodná, ze jsi to ocenila! :-*

      Vymazat
  8. super fotky :) akej značky prosím je tvoja zrkadlovka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc! :)
      Mám to napsané nahoře v menu v záložce ME :)

      Vymazat
  9. Ty dekorace jsou přímo boží!! :)
    Jsem ráda,že už je hafanovi líp! On to zvládne :)
    A rozhodně se těším na přísun nových krásných fotek!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Ti dobra vilo, ze sis na pejska vzpomnela! .)
      jsi moc hodná a urco se dockas plnooo fotek

      Vymazat
  10. prostě...ta vaše zahrada je kouzelná!!! :*

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné, jako z pohádky :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. ...Tak to jssou nádherný fotky.....Krása,krasa..Já chci strašně tvůj fotak:D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ty jses jedina, kdo mi ho porad chvali!

      Vymazat
  13. ten kameň s tvárou je taký zlatý !:) tam sa malým deťom musí veľmi páčiť, teda hlavne tým :) to je krásna záhrada

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: