,

DRAČÍ LODĚ 2012

pátek, srpna 31, 2012

Tak a máme tady pátek, všech ____ (doplňte si samy) svátek.
Bude to už přesně týden co jsem byla podívat s taťkou na závodech dračích lodí na přehradě Křetinka za Letovicema. Přítel se závodů zúčastnil, takže jsem přijela fandit. Všude bylo milion lidí a fronty u občerstvení, ale i tak jsem stačila sníst palačinku s nutelou, langoš, trdelník a klobásu :-D
P.S 1 - panenka Žanetka se mnou připravila rozhovor ZDE. Moc jí tímto děkuji! (budu ráda když Ž připojíte komentář, jak se Vám rozhovor líbí)
P.S 2 - Poraďte! Potřebuje můj blog změnu designu? Projevte své názory vlevo ve sloupci pomocí hlasování!
Na druhé fotce mě vidíte s taťkou jak ho jdu morálně podpořit (slovy asi jako : ,,A chceš brýle?") před jeho závodem na  1 000m. Chudáka ho přemluvili, ať slouží jako výpomoc a nakonec tedy závodil a šlo mu to moc dobře. Všechno mám natočíno! :-D Závodnické tričko mu sedlo jako ulité!
Dračí show byla proložena taky leteckou show, kterou mám taky opět natočenou (kdyby se mi jen tak chtělo zpracovat videa..ouvej). Dlouho předlouho jsem neviděla takovýhle letadýlko tak z blízka. Bylo to fajn a určitě nejsem jediná komu se to líbilo. 
Celé závody jsem měla pěkně sledovala díky super dalekohledu, který vzal taťka s sebou. Když už o tom píšu, tak já jsem si pro změnu nevzala kartu do foťáku a málem se stalo, že bych odjela bez jediné fotky. Taťka vycítil moji vnitřní nasranost a rychle se mnou jel do města, aby mi mohl koupit jinou novou paměťovku. Prostě to zachránil! AVE TAŤKA!
Jedna posádka se dokonce "udělala" jak se říká, ale naštěstí to měli záchranáři pod kontrolou a loď se nepotopila úplně. Další super zážitek pro mě, ale určitě né pro mokrý závodníky. Těm jsem tedy opravdu nezáviděla. Celkově jsem v loďce neseděla už asi 2roky a co Vy?
Fotka věnovaná M. Na závodech jsem potkala a viděla mnoho známých tváří. Ať už ze školy a nebo z našeho města. Soutěžících bylo okolo 50ti týmů, což je šíleně moc! Všichni měli super trikoty, pokřiky a vlajky. Podívat se přišli nejen fanoušci dračích lodí, ale i plno malých dětí a viděla jsem nespočetně mnoho psů.
Když zaostříte na maximální možnost svůj zrak, uvidíte, že na fotce pod textem na mě vyplazuje můj přítel jazyk (není šance to vidět, já vím) , ale to je jen pidi detail. Tým cantidraci - tým mého přítele, se skvěle umístil a určitě si neuděl ostudu. Nožky od bláta a mokrá trika byla jen důkazem jejich snahy.
Super nevšedni nabitej den, který bych si ráda zopakovala..Takhle nějak bych to shrnula. Slibuju, že nebudu tak prohnilá a co nejdřív Vám ukážu nějakej pidi sestřih videí. Snad Vás příspěvek moc nenudil a třeba trošku zaujal, je to zase něco nového. Bude se jako vždy těšit na Vaše komentáře a zítra mě tu máte zase! :-*

You Might Also Like

50 your comments

  1. Super článek! :)
    Taky u nás byly dračí lodě, ale v jiném stylu, bez závodění..
    Máš skvělého taťku, že vycítil naštvání a hned vystartoval pro novou kartu!!:D
    Na takové loďce jsem ještě nikdy neměla tu čest sedět.
    Věřím, že jste si to parádně užili! :)
    Příteli a jeho týmu gratuluji :) doufám, že nikdo neomarodil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co se rozhovoru týče.. Je parádní. Jste skvělé. :)

      Vymazat
    2. Jéé děkuji za tak pěkný komentář, dokonce 2 ! :-*
      Jo můj taťka je moc hodnej, zachránil mě! :)
      Já jsem taky na dračí loďce nikdy neseděla, jen na normální kánojce.
      To jsme vždycky na táborech závodili, sranda :-D
      DĚKUJI I ZA PŘÍTELE! ..Snad né! :)

      P.S Díky Ž bude mít určo taky radost! :)

      Vymazat
  2. Chtěla jsem tam dojet, ale nakonec mi to nevyšlo škoda :( Možná by jsme se tam i potkali, je to kousek od nás ;) Určitě sis to užila :) Moc pěkné fotky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé škoda, že jsi nedojela..aspoň bych tam měla s kým pořádně být :)
      Jo byl to moc fajn den.
      Děkuji za pochvalu fotek, tentokrát jsem je fotila já a né přítel (teda většinu) ;)

      Vymazat
    2. Tak příště, jak bude nějaká akce, tak snad ;)

      Vymazat
    3. Jasně bylo by to super! :)

      Vymazat
  3. minulý rok jsem na to u nás ve městě viděla plakát,určitě je to zajímavé na tom jet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo musí to bejt super :-)
      Díky za komentář

      Vymazat
  4. to musela být podívaná :D

    OdpovědětVymazat
  5. to musel být super zážitek:) hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu fotek a ano bylo to fajn :)

      Vymazat
  6. Úžasné, to muselo být něco :) Na něčem podobném jsem byla minulý rok, tak snad se ještě někdy podívám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano fakt to byl povedenej den :-)
      Určo budeš mít příležitost to vidět víckrát :)

      Vymazat
  7. Velmi pekne fotky, fakt sa podarili :-). Vyzera to na dost prijemny den, nedbala by som tiez taky mat. V lodke som nesedela zhruba tri roky a lutujem... vzdy to bola riadna sranda :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem moc vděčná! :-)
      Jo taky si pamatuju, že na lodkach byla vzdycky sranda ;)

      Vymazat
  8. Jé to je bezva, to jsem nikdy neviděla. U nás by to ani nešlo, protože nemáme žádné takové prostory :D Ale co se týče loděk, tak těch jsem si tento rok užila až nad hlavu. Celé prázdniny jsme byli u nás na chatě na loďkách a v červnu jsme byli týden na výletní lodi ve Středozemním moři :D Takže tak no.. Ach jo, taky bych chtěla mít u nás ve městě takové jezero. Je to jezero ne :-)?
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fajn se zúčastnit :) ..no to zavidim, ze sis uzivala na lodce! :)
      Zni to fakt suprove! :) Je to přehrada a taky to není úplně u nás ve městě, takže není proč závidět, fakt :-D

      Vymazat
  9. Páni, ani nevím, že se to tam letos konalo :D já znám Křetinku hlavně jako rybářskou oblast.. moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee to je skoda! Mohla ses prijet taky mrknout :)

      Vymazat
  10. Kráásně fotky, moc se povedly Dio :)*
    Muselo to být určitě fajn!;)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné a zajímavé fotky :))

    OdpovědětVymazat
  12. Je,super akce,vlastne jsem priznivce TEMER jakekoliv akce,ktera ma neco do sebe a neni to nejak primitivni,lepsi nez sedet doma,ale nejvic miluji moto akce,je to nas zivot a prace a pak take starsi americka auta,takze opet sraziky a party,no nejvetsi boom mam za sebou,vzhledem k mym prckum,a ted premyslim,zda jsem sedela na jine,nez vyletni lodi,no jo,vlastne,sedela,protoze jezdime na soukrome reviry a tam se jinak nez lodi prez jezero s baglama nedostnes,takze jo.
    Rozhovor je super,konecne o tobe neco vim,jsi fajn prijemna holka a jeste jednou ti preji krasny posledni prazdninovy vikend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, taky nekdy fakt nerada sedim doma, kdyz se venku neco deje! Jsi moc hodná a děkuji za pochvalu rozhovoru, taky Ti preji at se s prckama mas co nejlepe at uz o prazdninach a nebo proste porad :-)

      Vymazat
  13. když jsme před nějakou dobou jeli přes letovice, tak jsem všude viděla cedule a úplně jsem si říkala, že to musí být supr akce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a tady je výsledek! :)

      Vymazat
  14. vau :) chcela by som na niečo také ísť :D a možno si aj zavslovať :D ale neviem plávať čiže :D asi by som sa utopila :D fotky sú fakt parádne :)) to prostredie :D a provokovať s klobáskou? potvora jedna! :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak to te obdivuju, ze bys do toho sla! :) ..Neutopila, zachranari jsou rychli! :-O ..no bud ráda, že jsem nevyfotila tu uzasnou palacinku :-D

      Vymazat
  15. Wow tak ty by som chcela vidieť : O
    Pekné fotkyy :)

    OdpovědětVymazat
  16. Musel to být úžasnej den, fotky jsou krásný! :) Na rozhovor jsem se už mrkla, povedl se vám a když se ptáš na tu změnu na blog, tak á bych byla maximálně pro nějaké oživení, jinak mi tu nic nechybí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dekuji, taky jsem spis jen pro to oziveni!
      DĚKUJI MOC, TO MĚ POTĚŠILO

      Vymazat
  17. skvelé fotky:) tiež by som to rada videla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se ti nedivim, treba pristi rok na neco takoveho narazis :)

      Vymazat
  18. Hrozně se mi líbí takové akce. Vypadá to úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  19. Fotku jsem si stáhla. Přiblížila...a viděla jsem....KULOVÝ:D! Sakra! Přitom je to tak kvalitní fotka:D:D...jinak akcičku ti závidím:). Já jsem teď díky svojí debilitě(ano myslím tebe Veroniko!) úplně bez akcí. Samozřejmě si začnu zoufat v školním roce, že nemám čas. Jistě...a co jsi dělala o prázdinách... No omlouvám se, že jsem se ti tu tak vykecala:D! Důvod je ten, že asi zemřu kvůli blogu...sem na suchu...odcházejí mi čtenáři...je mi tak smutno z toho.
    Promiň sem nějaká deprimovaná...přeju ti hezkej víkend...žij dokud můžeš:)!
    A kdyby jste holky chtěly podpořit můj mizerný blog, tak: http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO JÁ JSEM TU FOTKU ZMENSILA A NENI UZ TAK KVALITNÍ! :-)
      Vůbec nevadí, že se vykecáváš, já si ráda počtu! :) --ne urcite neumres a a ni tvuj blog neumre.. urcite brzo chtnete s blogem druhy dech :-)
      chce to jen hledat nove ctenarky :) uvidis :)
      Urcite to podporim :-*

      Vymazat
    2. Ty jsi zlatíčko:)! Vždycky mě dokážeš hrozně moc potěšit a zlepšít náladu:):3!

      Vymazat
    3. No právě, že je to přesně naopak! To Ty mi vždycky zlepšíš náladu a těším se na KAŽDÝ TVŮJ KOMENTÁŘ! :)

      Vymazat
  20. to muselo byt super! :)) a fotky su pekne

    OdpovědětVymazat
  21. ta klobaska teda vyzera chutne!!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: