FAVORIT LETOŠNÍHO LÉTA

pátek, srpna 31, 2012

ZDRAVÍM VÁS Z LETNÍHO FESTIVALU MORAVSKÉ HRADY! 
Mezitím co já budu tančit ve svých leopardích gumáčcích u pódia, tak se Vy podívejte na mého koktejlového výherce letošních prázdnin. Celé dva měsíce jsem s velkou chutí, a to myslím doslova, chodila na mléčný koktejl z lesního ovoce. Je to můj favorit na celé čáře! Zkoušela jsem i v jiných podnicích mléčné koktejly, ale bez kousků pravého ovoce co opravdu není ono. Komu by taky chutnalo něco umělého z prášku.
Jsem prostě koktejlová, ale kromě toho mám teď i "aloe období". Aspoň jednou do týdne si kupuji ledový čas  s kousky aloe vera. "Prostě bez toho nemůžu žít" A co Vy, máte taky nějaká nápojová období? Frisca? Energy drinky? Starbucks coffee? Nebo jen neperlivá voda a 100% džusy? Podělte se o Vaši úchylárnu léta! Na čem si ulítáváte? Budu se moc a moc těšit na komentáře! Mějte se krásně a CHEERS!

You Might Also Like

59 your comments

  1. ten musí být vážně skvělý!A na první fotce t to sluší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je dekuji, já bych o první fotce rekla opak :-D

      Vymazat
  2. Já jsem taky koktejlová! Občas je mi až v kavárně blbý si dát s někým mléčný koktejl, když on si dává kafe nebo pivo:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JSME TO ALE KOKTEJLOVÁ DVOJKA :*
      Přesně tak, nedávno jsem byla na dvojrande a všichni si dali pivo a já jen koktejl z lesního ovoce! :-D

      Vymazat
  3. dala by som si taký dobre vychladený...

    OdpovědětVymazat
  4. aloe bych si dala vždycky kdyby to nebylo tak drahé :D jinak léto+pivo/kofola! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jono, asi příjdu na buben, ale jinak je to skvělý pití! :)

      Vymazat
  5. Když koktejl, tak jedině domácí. :)
    Ledové čaje z krámu jsou plné cukrů... takže to taky není nic pro mě.
    A na ničem si nijak neujíždím, mám si svou vodu z kohoutku a bylinkové, zelené a bílé čaje. :)
    Užij si festival!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No domácí je senzační, to bezpochybně! :))
      To tedy jsou, to máš pravdu!
      :) díky užila jsem si

      Vymazat
  6. Cez leto frčím na energy drinkoch :D

    OdpovědětVymazat
  7. hmmm...vypadá lahodně)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. mojím favoritom už nejaký ten čas je čerstvý pomarančový džús s dužinou :) to by som mohla piť donekonečna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to se nedivím, mnamka! :)
      mám pomerancovej dzus taky moc rada! :)

      Vymazat
  9. já miluju všechny mléčný koktejly, takže tenhle bude určitě taky super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pro mě bylo nejoblíbenější letní pití asi moje podomácku vyrobená chlazená citronáda :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no té se urcite nic nevyrovná! :)

      Vymazat
  11. Já miluju vodu :D Na té jsem prostě závislá - voda z kohoutku, každé ráno :) Pak 100% rajčatový džus :), různé čaje a poslední dobou si dělám i vodu, nebo mléko s proteinem ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj tatka taky! No ten rajcatovej dzus neznám a ani me nejak neláka :-D ..no jses teda fakt ujelá'! :-DD

      Vymazat
  12. Já jsem zase hrozně čajová. :) Ale na sypané odvary, ne prachové pytlíky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si teda vymrcujes ! :-D ty pytlíku!

      Vymazat
  13. koktejly mám taky ráda, ale nemívám období, kdy bych si je dávala nějak často ;) zato dost ulítávám na čajích, přes zimu třeba nepiju nic jiného:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tesim se na zimní čajíčkování :)

      Vymazat
  14. já jsem v létě hodně na domácí ledové čaje:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já jsem jejich kouzlu propadla až ted a udělám recept! :)

      Vymazat
  15. Je,asi tu budu cerna ovce,to je sama voda a kvalitni caje,ja pokud se toma ma rict ulitavam,tak na pivu s pomerancem a zazvorem a pekne vychlazenem,neni nic lepsiho,nez si po horkem dni,kdy vlastne stale honim dvojcatka a vecernim maratonku koupani a uspavani,dat si na zizu ovocne pivo.Jo,vim,ze to neni zdrave,ale dnes je 1.zari,tak s tim vlastne jiz koncim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já mám taky moc ráda! MNAM na grilovacku je to nejlepsi! :)
      Uplne te chapu, protoze to taky moc muzu ;)

      Vymazat
  16. Hmm mnam :) si pekna na tej fotke

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, to jsi mě moc potesila!:)

      Vymazat
  17. Mmm..Koktejly zbožnuju a na tý fotce ti to ohromě sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky mám ráda koktejly :) Ale jen z jedné restaurace od nás,kde na dno dají opravdu to ovoce (nejradši mám taky lesní ovoce) a za stejnou cenu,jak v jiných podnicích,kde je to z toho prášku,jak říkáš.Jinak energy drinky nenávidím! -_- A miluju aloe veru,teď to hodně piju a vždy se potom cítím tak nějak,no,jak to říct? Asi svěží :D
    btw.: v leopardích gumáčkách? Já chci taky gumáky,ale pořád nevím jaké...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne, presne tak jsem to myslela! :)
      Já drinky miluju přes skolní rok, je to moje zachrana! ..jooooo mnam mnam kousky aloe! :-*
      Urcite se podivej na prispevek nahoru!

      Vymazat
  19. Celoročně ujíždím na slabém černém čaji s medem a citronem. Když jsem mimo domov a pár dní ho nemám, těším se domů na čaj, tedy kromě jiného.

    OdpovědětVymazat
  20. Já zbožnuji Aloe Vera nápoj, nejlepší jsou tam ty kousky, moc mi chutnají :) Koktejly mám celkem ráda, ale nemusím je mít :) Já jsem závislá na ledové kávě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo mnam mnam kousky jsou nej!
      Já kavu nikdy nepila! :-D

      Vymazat
  21. Tenhle koktejl taky miluju. :) Mňam.
    Jinak já jsem úchylák na kofolu. Vím, že se tím dají odmašťovat motory, ale stejně si nedám říct. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozesmálo nás s prítelem tvoje super prirovnani! :-D

      Vymazat
  22. Ja mam neuveritelnu chut kazde leto na pivo... inokedy ho neznasam, ale v lete na nom dost ulietavam :-D. Ospravedlnujem si to tym, ze ma predsa len menej kalorii ako vacsina sejkov, ladovych kav a mojit :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pivko a leto k sobe urcite patri! :)

      Vymazat
  23. Taky mám miluju koktejly a nejlepší mají stejně v zahraničí! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem prostě úchylná na Granko. Teď jsem si ho ale zakázala (zkouším, jestli má konzumace čokolády vliv na pleť :D), tak trpím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je drsný, každá píse neco jineho!
      Mám velkou radost ..drzim palce ve zkousení! :)

      Vymazat
  25. Já jsem si tohle léto oblíbila mléčné koktejly a 100% džusy :D

    OdpovědětVymazat
  26. Tiež ulietávam na aloe vera..Až si mi na neho znova spravila chuť.. :)

    PS: Na blogu som vyhlásila prvú GIVEAWAY, bola by som veľmi rada ak by si sa zapojila. Pozvanie samozrejme platí aj pre ostatné dievčatá (SR + ČR). Vyhrať môžeš lak na nechty a náušnice :) http://sueandcolours.blogspot.sk/2012/09/11-giveaway-1.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleo do toho! :)
      DÍKY ZA POZVÁNÍ

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: