,

FESTovní FEST

neděle, srpna 19, 2012

ZDRAVÍM VŠECHNY FESTIVALOVÉ FANOUŠKY!
Tento víkend se kousek od našeho města konal letní festival REGAM FestFest 2012. V pátek jsem dělala barmanku a bohužel jsem si nemohla zapařit na Horkýže Slíže, ale v sobotu jsem už nebyla za barem a mohla jsem si pořádně užít Monkey Business a jejich show. Stála jsem v první řadě a dokonce jsme si s Matějem podali ruku. Jo a viděla jsem mu pod sukni, (zní to divně co) protože všichni chlapi ve skupině byli nasoukaní v minisukních a jediná Tonya Graves měla rifle, no prostě pecka! Celé vystoupení měli oživené ohňostrojem, když nepočítám Matějovy taneční kreace. (Možná pro Vás připravím i nějaký sestřih videí) Moc se mi MANKÁČI líbili a šla bych na ně zas! / MÁTE JE TAKY RÁDI? / UŽ JSTE NA NICH BYLI? / OBRÁŽÍTE FESTIVALY? /

You Might Also Like

10 your comments

  1. WOW! Skvělé fotky :) Muselo to tam být fakt nehorázně úžasné :)
    Taky jsem tento rok byla, ale na Rock for People a pak na Hradech :D


    PS: Krásný blog, přeji ti hodně úspěchů a pravidelných čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. WOW, ty jses mela..ja chci taky jeste jet na Hrady, tak uvidime jak to dopadne! ;-)
      A BYLO TO FAKT SENZA! ;)

      P.S Moc moc moc děkuji za krásný komentář! :-*

      Vymazat
  2. tak to se nedivím, já předtím taky ne a teď je to moje nejoblíbenější kapela:D
    tééda, super fotky :)) muselo to být super :D

    OdpovědětVymazat
  3. presne pre toto zboznujem leto, vsade je kopec festivalov a koncertov a clovek sa moze vyblaznit do sytosti :) skoda, ze si zmeskala Horkyze, tych mam velmi rada uz dobrych 10 rokov a stale robia super hudbu, ako na zaciatku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne ja jsem je slysela, a tancovala jsem na dálku :-D

      Vymazat
  4. Super fotky :) ja radšej Horkyže sliže :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: