FRANCOUZSKÁ MANIKŮRA PO MÉM

neděle, srpna 26, 2012

Ahoj všichni 
JAK JSTE SI UŽILI PŘEDPOSLEDNÍ VÍKEND PRÁZDNIN?
Po 100 letech jsem si opět nalakovala nehty a takhle to dopadlo.
Co na to říkáte? 

You Might Also Like

48 your comments

  1. Není to špatné :) já osobně na lakování nehtů nemám nervy, lakuji je nějak víc fakt jednou za čas :D a vždycky mi to trvá tak dvě hodiny.. Do druhého dne se to stejně oloupe a jsem akorát naštvaná.
    Ahoj bezbarvý laku!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi můj člověk..ale tak musím to jednou za čas zkusit, když vidím, jak se každej lakuje a sluší mu to.
      Tahle fr.manikura mi vydrzela asi 2 dny ..takze dneska zkusim neco jinyho, snad to bude mit vetsi uspech :-)

      Vymazat
  2. Vypadá to jednoduše a je moc pěkné, ale já bych to určitě nezvládla :D :D lakování nehtů mě nebaví a ani to pořádně neumím, takže si nehtíky stříhám na krátko, jen občas nalakuju celý povrch nehtu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to taky vůbec neumím a nedělám to moc běžně :)
      Vždy používám jen průhledný lak na nehty a konec, ale v poslední době jsem si nehty nechala trošku narůst a chtěla jsem se pokusit je aspoň trošku nalakovat ;-)
      Jinak moc děkuji za pochvalu a určitě bys to zvládla :)/

      Vymazat
  3. Nevím, jaks udělala tu rovnost, ale dobrý!

    OdpovědětVymazat
  4. pěkná barva laku:)

    jinak zvu tě na můj blog:))
    rozprodávám oblečení a teď i učebnice:)
    blesitrh.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě vedlo pět komentářů a nemohla jsem rozhodnout, který je ten nejlepší.
    Takže proto random.

    OdpovědětVymazat
  6. Super barva, jaký je to přesně odstín? :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. jej a ja mam tento lak z vypredaju..ma krasnu farbu taku studenu fialovu..ja ked si robim takuto manikuru tak sa mi to hned olupe kvoli tomu, ze tam mam vela vrstiev a netihaju schnut..a ten znak hippies :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ taky jsem si tu borvu moc oblibila :-D
      ke znaku se radši nevyjadřuju :-D

      Vymazat
  8. mne sa francúzska manikúra vobec nepači.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se líbí asi jen krasická bílá nejvíc :)
      Díky za názor :)

      Vymazat
  9. Moc se mi to líbí, na jakékoliv "francouzské variace" moc (vůbec) nejsem, ale na ostatních se na ně kouká moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Překrásné!! Šikula jsi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, taková pochvala potěší! :)

      Vymazat
  11. krása!Mám moc ráda francouzskou manikůru je to prostě klasika:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi dobra,ja miluji nalakovane cele nehty vice nez francii,ale nemam na to vubec trpelivost a jeste hruza,jak to po tom tak malo vydrzi,tak jen z toho duvodu chodim na modelaz svych nehtu a mam barvicku na nekolik tydnu,parada.Ale musim uznat,ze tahle francie je stylovejsi nez nudna klasika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velmi chytre reseni :) Moc děkuji za mily komentar, jsi moc hodná!
      To jsem nečekala. :)

      Vymazat
  13. Jů to se ti povedlo, moc děkuju za všechny komentáře, taky se přidávám k tvým čtenářům :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc milá, to já moc děkuji ! :-*
      Nechápu, že jsem na tvůj blog narazila až teď :)

      Vymazat
  14. veľmi pekné :) milujem fialovú a ešte v tomto podaní :) je to krásne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se mi tenhle odstin fialove moc libi :)
      DÍKY

      Vymazat
  15. Nádhera! Ta barva je moc pěkná, taková jemná. Já to zkoušela s růžovou, ale do dalšího dne to bylo hrozně oprýskané =(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle bylo taky rychle pryc..zitra zkusím zaase nejakou jinou manikuru a zase Ti (i vsem ostatnim) zde ukazu :)

      Vymazat
  16. Nehty pěkné :)) .. Já nechápu jak se vám to může loupat :D mě by lak vydržel i víc jak týden,ale ty odrustající nehty už nejsou pěkné tak to tak po 5-ti dnech odlakuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no možná se to loupe, když umývám nádobí a nebo když chodím s nehtama do bazénu a nebo prostě když něco dělám, když si dávám pozor tak to tak strasny neni :-)

      Vymazat
  17. krásne a jemné, pekná farba, to na prste máš tetovanie??

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: