HOMER V AKCI (video)

pondělí, srpna 27, 2012

POHODOVÉ PONDĚLÍ VŠEM n  
Večer se chystám s přítelem na noční kino na film Nevinnost, takže brzy čekejte filmovou recenzi. Jestli jsem Vám včera neudělala koťátkama radost, tak třeba Vás dnes potěší video s přítelovou fretkou Houmím. Nebo naopak jestli se čičiny líbily, tak dnes pojedeme ve stejném roztomilém stylu. 
PŘEJI PĚKNOU PODÍVANOU! 
Uvidíme co na video řeknete vy, mně osobně se moc líbí, protože Homer je strašně roztomilej. Videa mě v poslední době opravdu baví natáčet, přesně jak píše nejhodnější Jojss ve svém příspěvku ZDE. Předem moc děkuji za každý Váš komentář! Užijte si sluníčko a přeji hezký den!  n

You Might Also Like

43 your comments

  1. zlatíčko dnes je pondělí! :)
    fretka je roztomiloučká :*

    OdpovědětVymazat
  2. Haha to som si mohla myslieť že ďalší článok bude video ! =D
    Zlatučké videjko. Takého malého kamaráta by som aj ja chcela ! :)
    A ďakujem :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D přesně, další videooo! ;D
      Není zač vůbec :-*

      Vymazat
  3. Ááá nádherná, miloučká fretka, vždycky jsem ji chtěla :) Krásné videjko :) Natáčejte určitě i nadále, moc se těším na další! :)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Homer bude mít radost, až mu řeknu, jak se holkám líbí! :-D
      Děkuji Ti moc za krásný komentář a povzbuzení, určo budu natáčet i dál! :)*

      Vymazat
  4. Tak ta je užasna :D Super video

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezký video, už se těším až někdy půjdu s vámi venčit! :-)

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jsem ráda, že se líbí!
      Jasně, bude to sranda ;)

      Vymazat
  6. je zlatá :) pripomína mi môjho psa ked sa hrá:D moj hafan je asi prevtelená fretka!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D asi to na tebe jen hraje, ze je to pes! :-D

      Vymazat
  7. No tak to jsi me videem potesila,je to nunanek.
    A opet si potvrzuji,ze mazleni se zviratkama a jeste takhle rozmilejma je jako s detma,presne takhle lochtam nase dva pupiky a presne takhle me kousou,hlavne Matinek,takze sranda.Pritel ma asi zviratka rad,to je mile.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to jsem moc ráda. že jsem videem potěšila! :-)
      Děkuji moc za milý komentář, zvířata jsou prostě senzační ;)

      Vymazat
  8. Zlatíčko Houmí je super :D Ale bála bych se že uteče..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D neee neutece :-D má i vodítko a když si hraje tak neutíká :)

      Vymazat
  9. Jé ta je roztomilá :) taky jsem si chtěla koupit fretku, ale jediný problém byli jako vždy rodiče :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je starej známej problém :-)

      Vymazat
  10. velikosti je jak moje civavka .)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  11. Juzis ta je úžasná :). Vybrala si k videu dokonalou písničku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D díky moc, jsi první co pochválila song!
      TO MĚ MOC TĚŠÍ, je to moje <3 záležitost! :-D

      Vymazat
  12. Ta fretka vypadá, jako uměla, jak je krásná:D. Fretku bych chtěla, ale s kocourem...A prej smrděj, je to pravda:O? Jinak...závidím ti tak nabité prázdniny:)!
    Hele, jak dáváš k videům na youtube písničky? Mně to vždycky píše, že jsou písničky nějakého autora a ta písnička se vymaže:/...I need your help♥!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D je jak malovaná! :) ..jojo smrděj, musís je mit nekde venku, ale mozna pry i pomaha kastrace,,fretka je pak klidnejsi a tolik nejde citit.
      Jinak mi nemáš vázně co zavidet, ja bych brala tedy mnohem nabitejsi abych pravdu rekla! :)
      jako jak to vlozim pisnicku pod video? ..normalne ji stahnu a uz v programu ji tam vlozim a nikdy jsem s tim nemela problem... :-/

      Vymazat
    2. Aaa sakra...a jaký máš program? To mě tak štve:/! Jo a samo se ti ukáže pod videem, jaká je to písnička?
      Jo a mě to vymazalo písničku a musela jsem si vybrat z jejich seznamu...to by mě piclo:/!

      Vymazat
    3. Sony Vegas :-) ..jojo YT si to sám dohledá.
      No někdy se stane, že to autor nedovolí a YT si to oddělá, to se pak musí ta písnička zaplatit a nebo vybrat jiná no.. :-(

      Vymazat
    4. Děkuju moc:)♥. No platit to asi nebudu:Dradši...akorát SV bude určitě těžko sehnatelnej, co? No uvidííím:).

      Vymazat
    5. Jo je to problem trosku, no uvidis jak to pujde :-)

      Vymazat
  13. Ahoj Dio!

    To bylo úžasné video :) Houmí je super :) Také bych fretku brala :) Byl by fajn článek o fretkách :) Co jedí, jestli je musíš mít jen venku atd. prostě vše o tom, co musíš vědět, když chceš mít fretku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AHOOOJ, moc děkuji!
      No vidíš, děkuji moc za tip, určitě to zrealizuji :)

      Vymazat
  14. Tak to je nádherné :D Fantastické a dokonalé! chci to domů!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak si pořiď malé freťátko! ;)

      Vymazat
  15. To je fajnové :)) ale kočka mi stačí doma.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tohle je lepší jak koooočka

      Vymazat
  16. To je milé :D zlatučký Homer :))

    OdpovědětVymazat
  17. Super!Krásnější video se zvířatkem jsem snad neviděla!:)Jen natáčej,furt a furt:).

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: