JSEM SKRILLEX (outfit)

sobota, srpna 18, 2012

VÍTÁM VÁS U DALŠÍHO ČLÁNKU ! 
Určitě hned jak uvidíte první fotku, pochopíte název příspěvku, tedy vlastně jen pokud znáte Skrillexe ! =D A když né, nic se neděje, je to jen taková sranda. V týdnu jsem byla s kamarádkou/bloggerkou Terezkou alias Terkelem fotit a jako vhodné místo jsme vybraly všemi oblíbené balíky slámy na poli. Jinak tento týden už mi skončila brigoška, CHICHI! Včera večer jsem na letním festivalu dělala barmanku a míchala jsem drinky. Poslechla jsem si Horkýže Slíže a dneska pokračování u Monkey Business. Už se moc těším +dočkáte se fotek! ;-) No a teď k tomu, co mám na sobě! 

F Černé tričko s potiskem kostry - H&M
F Hnědé mini kraťasy - Tally Weijl
F Černé kecky - CCC
F Sluneční brýle - Coco accessories
F Hnědý peace prsten - dárek od Terkela
F Pavoučči do uší - dárek 


You Might Also Like

60 your comments

  1. pěkné fotky, užij si večer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Toho pavouka v uších bych mít teda nemusela...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no hlavně, když není živej, to se ještě dá!:-DD

      Vymazat
  3. také náušnice som mala tiež,ružové,ale jedného pavúčika som stratila
    skvelé fotky,máš krásne nechty

    OdpovědětVymazat
  4. Hele kde je to focený? Je to moc hezký místo:). Doufám, že jsem se tě už neptala:D..mám trochu pocit, že jo:D. A ovšem, že máš zase super fotky:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás na Moravě ;-) ..no ptala, ale to vůůůbec neva! ;)

      Vymazat
  5. krásne fotky a tiež musím napísať že máš super upravené nechty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no na te fotce vypadaji hur nez ve skutecnosti :-DDD
      ale díky! ;)

      Vymazat
  6. tenhle styl se mi moc líbí.) krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. kecky sú fakt keds? lbeo sa neviem dočkať kedy sa konečne ccc dostane na slovensko bay som si nejaké kúpila! samozrejme, existuje aj internet, ale neverím nákupom cezeň :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO pres internet bych taky botky moc nenakupovala ;-)

      Vymazat
  8. Moc sluší.. Monkey Business jsou fajn, užij si to, i když jako barmanka :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neneeee, ja jsem vcera neobsluhovana NASTESTI!

      Vymazat
  9. Kraťásky jsou super, já se nějak vyhýbám těm kosterním potiskům, ani lebky mě moc netáhly, když frčely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lebky taky moc nemusim, ale kostry jsem chtela zkusit ;-)

      Vymazat
  10. Nejvíc se mi líbí ty brýle. :) A šortky jsou také moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  11. skrillexovský styl! :) jak říkáš :D
    nebo možná tak trochu Ellie Goulding :D

    http://blondies-miau.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. skvělé fotky :-)
    máš úžasné kraťase!<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* díky moc a moc ,kratase nosim porad, mam je moc ráda! :)

      Vymazat
  13. Krásny outfit, veľmi ti pristane :)

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. děkuji moc, je to muj darek k narozkam !:-)

      Vymazat
  15. Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, ze se libi!! :)

      Vymazat
  16. No já tě miluju:D Teď jsi mi, milovnici Skrillexe, udělala docela radost:D :) Na tý první fotce vypadáš vážně jako on.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Nádhera :) Ty pavoučky jsem měla také, sluší ti to neskutečně :)**

    OdpovědětVymazat
  18. strašne sa mi páčia tie okuliare :) také jemné, neviem síce rozlúštiť akú potlač majú, ale ono to na prvý pohľad vyzerá dobre bezohľadu na to čo tam je nakreslené :D

    OdpovědětVymazat
  19. Moc dekuji jsou na nich jen taly skvrny :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: