MALÉ KOTĚ (mňám mňáu)

neděle, srpna 26, 2012


ZDRAVÍM VŠECHNY MOJE MILÉ ČTENÁŘE 
Jak jste si užili předposlední víkend těchto prázdnin? Doufám, že stejně suprově jako já. V pátek jsem obsluhovala na Benátské noci, ale bohužel moc nevyšlo počasí a stejně jsem musela v sobotu brzo vstávat abych byla ready na závody dračích lodí. Sobotu jsem teda strávila u přehrady a moc jsem si to užila, brzy čekejte příspěvek plný zážitků, dojmů, hromady fotek a možná připravím i video. Včera večer jsme se s přítelem rozhodovali mezi nočním kinem a zábavou na počet cyklistickým závodům. Vyhrála to nakonec zábava a pořádně jsme si ji užili, dali jsme si makrelu, bláznivě jsme tancovali před podiem a skvěle se bavili. Do postele jsme padli totálně unavení a usínání šlo samo. Dnešek už bude ve volnějším stylu, možná večer příjde na řadu i to letní kino, ale hlavně Vám teď ukážu rozkošná koťátka, která má přítel doma společně s jejich maminkou Tessinkou. Já celkově nemám příliš ráda kočky, ale jak říká jedno přísloví -
Není možné si udržet vážnou tvář v přítomnosti jednoho či několika koťat.

You Might Also Like

97 your comments

  1. jeeeeeeeeeeeeeeeee <333 zamilovala som sa:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdybych je viděla naživo :) ♥ ♥ ♥

      Vymazat
  2. taky chci zase koťátka doma! jenomže moje čičiny jsou na ně už moc starý :(

    OdpovědětVymazat
  3. zbláznííííím se ♥♥♥♥♥ to je post nejméně za milion srdíček :D NÁDHERA!!!
    Miluju koťátka.. miluju všechno co je pidi a rozkošné :)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉÉ, tak to jsem ráda, že jsem Ti udělala radost! :)

      Vymazat
  4. To jsou krásné chlupaté kuličky. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, kdysi byl můj kocourek taky tak malý :D a teď? Hned bych si jedno vzala :-) Jsou rozkošní.

    OdpovědětVymazat
  6. Dělaš si sranduu?? :D uaaaa to je nejvíc cute!!
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lz5lvjvdY01qbcd6so1_500.gif

    OdpovědětVymazat
  7. jee .. to jsou ale krasny cicinky! nadhera

    OdpovědětVymazat
  8. božinku tie sú prenádherné!! oooo :)

    OdpovědětVymazat
  9. HMMMM,tak ty jsou,takze tyhle kotata a moji dva pucikove dvojcatka jsou to nejmilejsi,co jsem v posledni dobe videla,no a vzhledem k tomu,ze proste MUSIM vzdy detem zastavit u kociciho domu,kde zije snad sto kocek vc.pidi kotat,tak jim asi ukazu tvuj prispevek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)jeee to jim určitě ukaz, treba se jim kotatka budou taky líbit! :)

      Vymazat
  10. jejda to je nádherné, to zrzavé je rozkošné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se zrzavých nejvíc bojím :-D

      Vymazat
    2. :-D se celkově bojím koček, ale zrzavých nejvíc :-D

      Vymazat
  11. Ty brďo! Ty si teda žiješ, to bych taky chtěla.. já se věčně nudím.
    Fotky určitě přidej! Už teď se těším! A video by bylo ještě lepší!
    Koťátka jsou krásný, taky jedno máme.. ale půjde k jedné známé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kecáš a nenudíš se! :)
      Super, tak já udelam i video, mám radost, že más zajem! :-*

      Vymazat
  12. malé kotě...spalo v botě....:-DTy jsou ale krásná!

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jsou nádherné. Kočky taky moc nemusím, ale koťátka jsou úžasná.

    OdpovědětVymazat
  14. Aaaaaa ! Ty jsou tak hrozně moc rozkošná ! :))))))

    OdpovědětVymazat
  15. O můj bože!! Ty jsou roztomiloučké! Mám ráda spoustu věcí, ale stejně nejlepší jsou čerstvě narozená koťátka nebo štěňátka.. Ťuťu ňuňu :D Fotky jsou fakt dokonalé a těším se i na ten článek. Vidím že jsi hodně akční :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to teda jsou, maji svoji kouzlo a jsou tak roztomilá! :)
      Já jsem akcni jeste málo! :-DD
      DÍKY ZA KOMENTÁŘ

      Vymazat
  16. to je táák moc ňuňu! <3
    a btw. všimla jsem si...to na tom prstu je tetování? :)

    http://cruel-and-beautiful-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Panebože ty sou roztomilý a nádherný a já nevim co všechno :3 Se úplně rozplívám před počítačem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D chichi jako a kdybys je viděla na zivo ,to je teprv zážitek :-D

      Vymazat
  18. Jééééééééééééééé ty jsou tak rozkošnééé!! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, ty jsou boží!!! Já kočky miluju, a koťátka obzvlášť. Hlavně to tmavé mourovaté je rozkošné =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JO TAKY SE MI NEJVIC LLIBI MOUROVATE! :)

      Vymazat
  20. kdo to fotil jak a čím protože užasne fotky
    nejhezčí sou zrzečci pro ty mam slabost =D
    a dekuju za krasny koment,umíš potěšit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Fotilto pritel na moji zrcadlovku
      Nikon D90 :) ..upravovany je to v online editoru :)
      Není zač já ted na oplatku dekuji tobe :)

      Vymazat
  21. Odpovědi
    1. uz doma lítaj jak postřelený :D

      Vymazat
  22. Jéé, to jsi mi neměla ani ukazovat, rozplývám se u pc - já kočky miluju a tyhle jsou k sežrání...! :D
    Ela

    OdpovědětVymazat
  23. Čičičiii
    dosli mi slova normalne :D
    zlatunke suu

    OdpovědětVymazat
  24. ňuuu jake sú krásne! milujem mačky, naozaj sú zlaté :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D mám i vic fotek pokud budes chtit -;)

      Vymazat
  25. Já kočky nikdy neměla ráda, dokud mamka nepřišla s nápadem, že si pořídíme mainskou mývalí :D. Na druhou stranu je to asi jediná kočka, kterou mám ráda, stejně neznám nikoho, kdo by je doma měl. Ty na fotkách jsou úžasné :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeeeeeeeeeeee tak ji taky nekdy vyfot, at ji taky vidim ..ja se jinak kocek bojim, ale kotatka mam rada :)

      Vymazat
  26. Hezké fotky... u přítele mají také dvě koťata. I když já mám tedy radši psy :) Takže pro mě prosím příště štěněčí článek ;) :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych taky brala radsi stenatka, ale nejsou :-O :)

      Vymazat
  27. Ťuťuťu!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. jee :) vsechno krasny, fotky, kotatka i blog ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee jsi moc hodná, takový komentář mě moc potěšil ! ♥

      Vymazat
  29. juj ake sladke :))
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  30. Ty zvířecí miminka jsou prostě náááádherné!:o)

    OdpovědětVymazat
  31. Já kočky naprosto zbožňuju:D. To koťátko, co je na poslední fotce, vypadá jako můj Macíček:D! Nejvíc nunu♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ta poslední fotka je vůbec nejvíc vtipná! :)*

      Vymazat
  32. jsou to překrásné fotky!:) nunuu

    OdpovědětVymazat
  33. Panebože to je tak strašně moc ťutínkované! :D Miluju kočky,strašně moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já je nemiluju, ale taky bych tyhle malinky ututinkovala! :)

      Vymazat
  34. jeeeej aké krásne cicušky =)))))

    OdpovědětVymazat
  35. Zlatučké malé mačičky :)) ňuňu

    OdpovědětVymazat
  36. jéj to sú krásne fotky, akým foťákom si fotila?

    OdpovědětVymazat
  37. wow, to sú nádherné fotky a tie mačiatka sú milučké :-))))

    OdpovědětVymazat
  38. neviem sa vynadívať :-)))....tvoje fotky potešia nielen zrak ale aj ♥....si veľmi šikovná!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: