,

MIX ..What am I doing?

pondělí, srpna 13, 2012

ZDRAVÍM VÁS PÁNI A DÁMOVÉ :-D
Už si konečně hledám chvilku na blog a prohlížím si desítky stovky fotek pořízené přes víkend, musím všechno pečlivě protřídit a upravit. Sestříhat videa a připravit nové články. Dá to ještě hodně práce, než to bude hotové. Takže mi dejte ještě trošku času a zatím si prohlédněte co kromě oslavování narozenin a třídění fotek dělám.

  • Šetřím si plavání na horší časy a používám kruh
  • Přivolávám mopse Edu, aby nastavil svoji přední část k objektivu
  • Pózuji o106 i když mi padá bota
  • Možná se učím správněji používat svůj Nikon D90
  • Otravuju rybky (ale né doslova, zatím neleží "břichem hore")
  • Nakujupuji, vyměňuji
  • Jsem pirátkou euro stezek 
  • Dokumentuji zázrak mamčiného pěstitelství
  • Blbě čumím..
  • Prodávám na votočvohozu
  • Uskutečňuji pravidelnou kontrolu vody v bazénu
  • Sleduji, jak to Žeryk sleduje z okna

You Might Also Like

60 your comments

  1. tak testovať vodu je dôležité, to je fakt a to koleso je krásne, škoda, že už ho nepotrebujem, ale keby bolo také velké na na zvalenie sa doňho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem testovatelka :-D
      Dostala jsem dokonce novej balon na narozky tak ho taky budu pouzivat

      Vymazat
  2. Taky vždy testuji vodu ikdyž nechci:D Ten pes je roztomilý:)

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně samé důležitě důležité věci při kterých vznikají kráasné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D moc hezky jsi to ohodnotila!:)

      Vymazat
  4. pravidelna kontrola vody v bazenu :D haha super článok ! :) a pravdaže aj fotky

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo ty jsi tak pozitivní človíček:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D neboj, ja jsem i protivna, kdyz mam hlad

      Vymazat
  6. Stašne pekne fotky :) Hrozne ma baví čítať tvoje články:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ronnie, jsi moc hodná! ;-)
      To me moc tesi ! :*

      Vymazat
  7. Achjo :D to mě pobavilo, prej ,,blbě čumím.." skvělé fotky.. a mimochodem, taky jsem protivná když mám hlad!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to jsem ráda, že jsem pobavila. No tak kdyz jsme hladove tak at se nikdo nepriblizuje!

      Vymazat
  8. Vždycky máš tak úžasné fotky :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsi moc mila, dekuji!
      Moc me tesi, ze to zde tak providelne komentis!

      Vymazat
  9. krásné fotky :)ty popisky mě pobavily :D

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek!

    musliwithmilk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mela to bejt jen oddechovlka abych to tu zaplacala

      Vymazat
  11. "blbě čumím" mě opravdu pobavilo :DD

    OdpovědětVymazat
  12. ten popis som sa posmiala :D pekné fotky!

    OdpovědětVymazat
  13. Jako vždy, Dio - fotky nádherné, sluší Ti to všude! Já už vlastně ani nemusím ty články komentovat...:-D

    OdpovědětVymazat
  14. krásné fotky:)

    blesitrh.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělé fotky a ještě lepší popisky! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Ty se zkrátka nezastavíš ani o prázdninách :)

    OdpovědětVymazat
  17. Takový dokonalý fotky a popisky!:)
    Hezky jsem se pousmála.Díky!<3

    OdpovědětVymazat
  18. super článok aj fotky :)niektoré tie popisi k fotkám ma naozaj rozosmiali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D holky, vy jste vtiparky, ne ja!

      Vymazat
  19. Pěkný název blogu, hned jsem se sem musela mrknout. haha :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. juuu, to mě moc těší, po dlouhé době mi název někdo pochválil, mám radost! :)

      Vymazat
  20. Mě nejvíc rozesmál pes Eda a blbě čumím, ikdyž to není pravda =))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Eda byl super, to je pravda!
      A JE TO PRAVDA :-DDD

      Vymazat
  21. super článek a krásné fotky Dio:*
    nejlepší jsou ty popisky:DD

    OdpovědětVymazat
  22. Popisky jsou dokonalé :) :D Fotky nejúžasnější :) :)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* a ty jako vždy nejhodnější!

      Vymazat
  23. prostě opět nádherné fotky! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji, jses moc hodná, moc mě to těší!

      Vymazat
  24. To seš ale, holka, aktivní!
    :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Dio, moc mě potěšil tvůj komentář a to, že ses stala mou první fanynkou. :)
    Za to ti děkuji. :)

    Tvůj blog se mi moc líbí, máš moc krásné fotky a budu ho také pravidělně sledovat. :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: