MOJE NAROZENINY ♥

sobota, srpna 18, 2012

HURÁHURÁ! TŘIKRÁT SLÁVA! 
Konečně jsme s přítelem vytvořili sestřih videí pořízených minulý víkend, když jsem oslavovala osmnáctiny. Musím říct, že jsme si dali opravdu záležet a tvořili jsme dlouho. Snad se Vám výsledek bude líbit a dočkám se třeba i nějakých milých ohlasů! :) Budu se moc těšit! PŘEJI PŘÍJEMNOU PODÍVANOU! P.S - Přepněte si na 720p, na HD kvalitu :-)

ZVLÁŠTNÍ PODĚKOVÁNÍ PATŘÍ:
Lenny, Terkelovi, Raduš, Míše, Zuzce,
Natálce, Wendy, Martinovi, Zdenkovi,
mamce, a mému miláčkovi G! DĚKUJI ♥

You Might Also Like

77 your comments

  1. Ty seš tak neskutečně krásná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cože, určitě jsis mě spletla s nejakou moji kamaradkou! :-D

      Vymazat
  2. Nádherné video :) Určitě sis narozeniny moc užila :)

    anasglamour.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné video. :) A opožděně všechno nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásne video, veľmi ti to pristane :))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké video, je vidět, že jsi si na něm dala ohromně záležet! Jinak opět a opakovaně TI ZE SRDCE PŘEJI VŠECHNO NEJLEPŠÍ, HODNĚ ŠTĚSTÍ, ZDRAVÍ, ÚSPĚCHŮ, MNOHO SPOKOJENÝCH ČTENÁŘŮ A NEZLOB G! :-)

    Tvůj M



    P.S. Doufám, že mi už budeme kamarádi až do konce života a že si jednou spolu zahrajeme na stejných parketech v nějakým pořádným divadle! ♥ CAPRI-SONNE A PÍSKOVIŠTĚ FOREVER ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC DÍKY ZA KRÁSNÝ KOMENTÁŘ! ;-)
      No jasně, že budem! :)

      Vymazat
    2. ježíš šmárja !my! - ničíš atmosféru krásného komentáře! :-D

      Vymazat
    3. i mistr tesar se nekdy utne ;-ú

      Vymazat
  6. Video je krásné,opravdu :) A umírám z tvé krásy,si neuvěřitelná! Uplný andílek :) A všechno nejlepší ti přeji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vidím, že sis to pořádně užila...bowling, pouť, to video je dokonalý)
    Všechno nejlepšíí!*

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé narozeninové videjko :) Achjo, kéž by i mě zase bylo 18... Úplně mě z toho chytla nostalgie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee ja bych chtela aby mi bylo 10! :-)

      Vymazat
  9. Moc hezké video! Přeju také dodatečně všechno nejlepší!!!

    A zároveň bych tebe a tví čtenáře tady chtěla pozvat k sobě na giveaway http://www.mishastyle.blogspot.cz/2012/08/1st-giveaway.html

    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc za pozvani i prani i za pochvalu videa! :-)*

      Vymazat
  10. Nádherné video :) Vidno že ste si to všetci užili !! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hrozně ti to tam slušíííí! Video je nádherné :) Dodatečně všechno nejlepší ;)

    OdpovědětVymazat
  12. krasne videjko, vsetko najlepsie ti prajem dodatocne a takych videi sem mozes pridat aj viac.. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě brzo pridam, uz chystam dalsi!
      TEŠTE SEEEEE! :-*

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Moc dekuji, uz jsem se bala, ze to neokomentis :-*

      Vymazat
  14. Moc krásně sestříhané, natočené a celkově, je to božííí!! :) Moc se Vám to povedlo, musela sis to pořádně užít :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, tkaove uznani me moc tesi, protoze jsme si dali zalezet! :-*
      DEKUJI JSI FAKT MOC HODNA!

      Vymazat
  15. Parádní video.. :) nejlepší ten dort jak se nepovedl nandat :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D díky, zes to tu pripomnela, tomu se taky nejvic smeju, jsem proste sikovna! :-DDD

      Vymazat
  16. úžasné video <3 jde vidět že sis na něm dala záležet :)

    P.S. Si strašně krásná ! :))

    OdpovědětVymazat
  17. díky, to video se ti povedlo ! :-) abych pravdu řekla, dřív jsem váš blog neměla příliš v oblibě, ale postupně se mi tu začíná hodně líbit, zvlášť teď s novým foťákem! ve videu ti to hrozně sluší (třeba jak foukáš ty bubliny). ať se ti s foťákem daří! vypadá to, že je opravdu skvělý! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC DÍKY, no to me prekvapilo..ja jsme si prave vzdycky myslela, ze se ti tady libi, protoze mne se u tebe libi moc! :D TAK JSI ME DOSTALA..;) ale kazdopadne diky za pravdu a NENI TO VÁŠ BLOG, ale uz jen Muj blog ;-) a mockrát deuji za pochvalu videa ;-)

      Vymazat
    2. jo, já vím :-) a vůbec to neber jako urážku! prostě dřív jsem to tu neměla za nějakého důvodu ráda :-) ale teď jak to tady vedeš sama a já si začínám číst jednotlivé posty.. mám to tu raději a raději.. nechci, abych to chápala, jako že se mi tady nelíbí, to vůbec ne!

      Vymazat
    3. :-D dobre neberu to vubec jako urazdku v pohode :-)
      Díky za uprimnost! ;)

      Vymazat
  18. to je úplne krásne video :) :* a pekná pesnička v pozadí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky moc je to Foster the people ;-)

      Vymazat
  19. Musím se poklonit. Tvoje video je naprosto skvělý! Zase úžasně sestříhaný a kamarádsky naladěný♥! Doufám, že se ti povede v životě, co nejlépe a nic tě nebude otravovat a zpomalovat při plnění tvých snů. Užívej si tenhle neobyčejný věk:-*!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee od tebe se komentare ctou nejlip! JSI MOC HODNÁ! .-*

      Vymazat
    2. Jee važně? Tak to moc děkuju:)!

      Vymazat
    3. Jsi na mě moc milá a jde z tebe uprimnout! :-*

      Vymazat
  20. Myslím si, že tak skoro na svoje narodeniny nezabudnes. Video je fakt krásne + je dobre zestrihane.
    Good job. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi dekuji, to vazne ocenim takovou chvalu!:)

      Vymazat
  21. úplne najlepšie video ! veľmi vám to sluší aj s Lenny :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh díky, jses super, ze jeste poznas Lenny ;-)

      Vymazat
  22. Jsem tam! Jsi nejšikovnější střihačka, brzy se ti ozve Hollywood :P

    OdpovědětVymazat
  23. z fleku můžeš jít točit videoklipy!!!moooc se vám videjko povedlo!!! :))

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkný video, je vidět, že sis narozeniny užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu a moc díky! :) :-*

      Vymazat
  25. Krásne video Dia !
    Už sa teším na článok s dárkami ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* Díky moc! OD TEBE TO MOC A MOC POTESI!

      Vymazat
  26. Na tom video vyzeráš užasne. (: Taká štastná.
    Krásne. Ako som sa tam pozerala tak som sa aj ja začala mimovolne usmievať! (: Veľmi pekné video. A znova Všetko len to najlepšie!! (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee ty jsi moc hodná, jsem stastna! :-)
      To je moc moc moc moc milé! :-*

      Vymazat
  27. Krásné video :) Moc hezky jsi si narozky užila :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uŽÍVÁM SI TEDKA VÍKENDY CO TO JDE!

      Vymazat
  28. Tvoje videa prostě zbožňuju!:)

    OdpovědětVymazat
  29. Páni, konečně jiná oslava než typu: JOOO JDEM SE OŽRAAAT. A tato mi je více než sympatická!Musel to být úžasný den :) Já budu svoje narozeniny nejspíš slavit na festivalu s my close friends^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no ozirani=oslavovani neni moc moje gusto :-D
      vzdycky jsem byla spis na zahradni akce a zabavu jen tak :-)
      DÍKY MOC, ZES TO OCENILA!

      Vymazat
  30. Krásné video povedlo se ti:)

    OdpovědětVymazat
  31. To video je dokonalé! Veľmi sa ti podarilo :) Dodatočne všetko najlepšie k narodeninám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, moc si vazim pochvaly! :)
      MOC DĚKUJI!

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: