MŮJ VYSNĚNÝ DÁREK

pátek, srpna 10, 2012

PĚKNĚ VÁS VŠECHNY ZDRAVÍM!
Zítra mám narozeninky. Bude mi už dospělých 18let. To jsem přesně nechtěla, být dospělá, zodpovědná, nezávislá na rodičích a prostě už nebýt oficiálně dítě. I když lidé nepřestávají být dětmi v 18ti letech, přichází to s věkem a s nutkáním se osamostatnit. No a někteří zůstanou dětmi navždy, to bude i můj případ. Musím ale říct, že se konečně na zítřek těším, (ještě před pár dny tomu tak nebylo) mám super plány na celý den. Ráno zákusková snídaně. Dopoledne se projedu na koni, zalukostřelbím si, dám si grilovanou makrelu a zkusím kolo štěstí. Po svátečním obědě se vyráží na bowling a poté si koupím botky. Po příjezdu nastává grilovačka/přežíračka a jen co skončí, tak se všichni přesouváme na náměstí (kde zrovna probíhá pouť) projet se na kolotočích a následuje cesta na nedalekou pouťovou zábavu, z které se jen tak domů nepůjde! Na všech těchto akcích mě bude doprovázet můj vysněný dárek, Nikon D90 s objektivem 50mm f/1.8 D. Popřejte mi prosím, ať je můj vymodlený zítřek nad všechno moje očekávání ještě lepší, než je možné. Zítra tu pro Vás budu mít narozeninovou GIVEAWAY!

You Might Also Like

58 your comments

  1. Jéé já chci prožít taky takovej supráckej den :). Užij si to nejvíc co to půjde. :)
    Těším se na giveaway a na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak všechno nejlepší ke krásným 18. narozeninám =) Koukej si to užít! A ať se Ti splní všechny přání =) Já mám zítra svátek =)

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo tak to máš super dárek!
    pořádně si to užij, což asi užiješ já jsem třeba teď na své patnácté nic nedělala protože celý den pršelo, co víc si přát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to je snad prvni komentar od Tebe !;-)

      Vymazat
  4. perfektní narozeninový plán :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, ale nikdy nevyjde vsechno dle planu

      Vymazat
  5. ten objektív je super, tiež ho mám :)
    a všetko najlepšie!

    OdpovědětVymazat
  6. Budem držať palce, nech ti vyjde všetko tak, ako si to predstavuješ a prežiješ naozaj krásny deň :))

    OdpovědětVymazat
  7. Kéž by ten TVŮJ den vyšel tak, jak si představuješ. Moc ti to přeju! Užij si to :)))

    OdpovědětVymazat
  8. to máš ale krásně naplánovaný zítřek! :) pořádně si to užij!!! :) a předem všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nikdy neni nic podle planu ;-)
      díky moc

      Vymazat
  9. Krásný narozeninový plán :) Ať se to zítra vše vydaří podle tvých představ :)

    OdpovědětVymazat
  10. No,tak všechno nejlepší.:) A zrcku si užij.:)

    OdpovědětVymazat
  11. Dopředu vše nej, nej, nejlepší Diuško ! :)
    .. Zrcadlovku Ti přeji, také bych chtěla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi nejhodnejsi a Diuška je nejlepsi slovo! :-D

      Vymazat
  12. Milá Dio,
    užij si poslední hodiny svého dětství:-). Od zítřka už jde do tuhého:-D.
    Nicméně přeji Ti krásné narozeniny a jen to nejlepší do dospělosti!

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno nejlepší. A užij si to !! :)

    OdpovědětVymazat
  14. vsechno nejlepsi k osmnactce! urcite to budou tvy nejlepsi narozky, mas to supr promysleny:))

    OdpovědětVymazat
  15. Taky bych si nestěžovala :D. Předem taky přeju všechno nejlepšejší :). Mně už se to taky blíží ^^

    OdpovědětVymazat
  16. tešenie na fotky aj na giweaway :) konečne viem čím fotíš dopredu všetko najlepšie

    OdpovědětVymazat
  17. Všechno nejlepší k tvým 18.narozeninám kočko! :) Hlavně si ten den pořádně užij, 18tiny jsou jen jednou za život (ostatně jako každé narozeniny. :D)

    OdpovědětVymazat
  18. the camera is very good and i find your blog so cute *_* would you like to follow each other?

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to tedy vše nejlepší!
    A ať ti ten tvůj velký den vyjde podle představ!

    OdpovědětVymazat
  20. jo tak tenhle dárek bych si nechala také líbit :-) uvidíme co přinese letos ježíšek :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Jé, tak si to užij a všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  22. Dio, měj krásné narozeniny!
    Ať ti den vyjde podle plánů, moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  23. Pozývam ťa na moju giveaway :))

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/2012/08/my-first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  24. Krása, všecko nejlepší :)) já se nemůžu dočkat až mi bude osmnáct.. za nějakých devět měsíců :D ale takový dárek určitě nedostanu, všechna závist! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Krásně si užij narozeninový den! :)

    OdpovědětVymazat
  26. užij si to a všechno nejlepší :)♥

    OdpovědětVymazat
  27. uži si to všetko najlepšie


    ja si idem tiež kupovať zrkadlovku ale pre inú príležitosť za štátnice:)


    príď na giveaway

    littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) wuuuuuuuuu ty se mas, preji super porizeni!

      Vymazat
  28. aaachh závidim ... toto teda je darček .... a síce oneskorene ale všetko najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda, mam nejvetsi radost! :)
      DEKUJI ZA PRANI

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: