MY NATURALS NAILS

neděle, srpna 19, 2012

AHOJ MOJI ZLATÍ ČTENÁŘI
Šíleně dlouho zde nebyl článek o nehtech, dneska to napravím! Moje nehty nebyly nikdy co k čemu, protože když jsem 13let hrála na klavír a musela jsem se mít pořád zastřižené. Teď poprvé přes prázdniny si můžu nechat nehty volně růst a pořádně se o ně starat. Bohužel jsem se za ty léta "nepéče" nenaučila moc pěkně lakovat, tak nechávám nehty spíše v přirozené podobě. Používám bílou tužku pod nehty (Eseence) a zpevňovač nehtů (Miss Sporty). Výsledek si prohlédněte samy. Můžu Vám slíbit, že brzy se dočkáte článku, kde budou moje nehty nalakované i nějakou živější barvou. Letím se koupat, mějte se krásně! 
P.S - Nezapomínejte na probíhající GIVEAWAY

You Might Also Like

36 your comments

  1. tiež som hrala na klavíri a nebavilo ma ich si stále strihať takže cez leto farby :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže přesně víš, o čem je řeč! ;)

      Vymazat
  2. Náhodou je to super. ;)) Já si teď dělám buď francii nebo si nehty lakuju nude barvou, líbí se mi jen přirozené nehty. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to je dobrý nápad ta FR, dlouho jsem to nezkoušela! :-*

      Vymazat
  3. v jednoduchosti je krása! mám ráda upravené nehty :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tá ceruzka je dobrá .. myslím že si ju tiež kúpim. Aj ja ešte hrám na klavíri a veľké nechty mi vadia, ale je ťažké ostrihať si ich ..potom mi je ich ľúto :) máš ich veľmi pekné, vidno že sa o ne staráš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji moc, tužku mám moc ráda a jsem s ní spokojená :)

      Vymazat
  5. keď ja nemám nalakované nechty väčšinou sa hneď lámu ale prirodzené sú aj tak naj ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky, no mě se lámou skoro pořád

      Vymazat
  6. Moc krásné, Dio :)

    Přijď na další giveaway!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásně upravený nehty!:)<3 a to se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Takhle upravené nehty se mi líbí =) Akorát mně se ta tužka vždycky hned vymyje =(

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je pravda, ze tuzku je potreba porad obnovovat

      Vymazat
  9. Máš krásné nehtíky, co bych za ně dala já, ty moje pahejly :(.. :) Snad je dám do pucu, už mám na cestě sadu na úpravu nehtů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, určo budeš mít čupr nehty jednadvě! :-)

      Vymazat
  10. To vypadá dobře...jak dlouho vydrží ta tužka pod nehtama?:) A je znak peace vytetovanej:)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ mám to tam vytetovaný už dva roky, ale na obtažení jsem nebyla..
      Nevím no, vypadá to jak od centropenu :-OOO :-D
      tuzka vydrzi asi den, ja mam docela svetle nehty i tak to se tezko posuzuje :)

      Vymazat
    2. Jo...pravda, že bejt tebou bych to dodělala:)! Ale je to krásný místo na tetování:). Asi si vytetuju srdíčko ze strany prstu. Vím, je to možná infantilní atd., ale vypadá to víc než dobře:)! A možná si tu tužku taky pořídím:).

      Vymazat
    3. Já to spis necham odmazat :)
      Ale tobě preju hodně stesti a krásný <3 ..

      Vymazat
  11. :) super :Dtaké naturáálne sa mi páčia

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne nechty :)

    Pozývam ťa na moju stránku http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Na nehtíky máš opravdu štěstí. Ani manikúru žádnou nepotřebuješ. Prostě krása:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spis mi přijde, ze mam smůlu :D ..vzdycky se mi trepi a lamou.. Ale i tak moc děkuji :-*

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: