NAROZENINOVAČKA

středa, srpna 29, 2012

HALÓ HALÓ, JE TADY NĚKDO Z MÝCH ČTENÁŘŮ? 
Snad ještě nespíte a s chutí si přečtete můj dnešní článek a když né, je tady i zítřek :-D Mám super omluvu, proč píšu takhle pozdě. Je to tím, že jsem si prohlížela videa z dětství, když jsem chodila do školky na karnevaly, do první třídy ve škole. Videa jak jsem rozbalovala dárky na Vánoce, jak jsem jezdila na svém žlutém kole, zpívala písničky co už si teď ani nepamatuju, tancovala v oblečení které nevím, že jsem někdy měla a mydlila si vlasy ve vaně..Taťka totiž zařídil, aby se videa natočená na videokazety převedly do MP4 a zachovaly se na další roky. Takže jsem měla o zábavu postaráno!

  • PŘÍSPĚVEK Z NAROZENIN
Chtěla bych Vám ukázat jen pár fotek z narozeninové grilovačky - přežíračky. Slavily se moje 18tiny, takže se hodovalo, pilo, smálo a odbarovávalo. Tak s chutí do toho!


  • MOJE ZMRZLÁ LENNY
Lenny, sedíci v mé mikině na litačku aby nesmrděla od ohně, a její vlasy k nepoznání. Byla tak hodná a obdarovala mě milionem dárků a navíc mi upekla  nejlepší dort, který dokonce teď soutěží v GA -tímto moc moc moc prosím o like! Btw. dnes Lenny přijela z dovolené a hned jsme šly na horké maliny do nově otevřené místní cukrárny.

  • TERKEL, JAKO VŽDY NEJHEZČÍ
Terezka alias Terkel (tak jí říkám jen já) si vzala to nejhezčí oblečení  k ohni, ale vrásky jí to nedělalo. Nebyla jí vůbec zima , asi kradla teplo Lenny (ta totiž mrzla až začínala fialovět). Popřála mi tím jejím super přízvukem k narozeninkám a dostala jsem od ní super dary. Její blog najdete ZDE.


  • DOST NENÍ NIKDY DOST
Jednohubky, olivy, zelenina, tyčinky, brambůrky, cibulky, mandle, zákusky, párečky, grilované maso, hermelíny, dort,.. To a ještě mnohem víc se do nás za jedno odpoledne nacpalo. Od přítele jsem dokonce dostala ořechový likér, který všem moc chutnal. Děkuji mamce za super přípravu pohoštění, zatím co jsem byla na bowlingu. 


  • SHRNUTÍ, PODĚKOVÁNÍ
Chtěla bych moc poděkovat svému Jeníčkovi pacholíčkovi za krásné dary a za to, že se mnou byl celý narozeninový den. Pusu :-* Stejně tak děkuji i Lenny a Terkelovi, že se mi tak krásně oslavovalo a budu na 18ctku vzpomínat. Fotka našeho miláčka Žeryka nesmí chybět. P.S Děkuji i Vám ostatním, kteří jste se mnou byli v můj narozeninovej den.





  • XICHTOVEJ BONUS (aneb JAK STRAŠNĚ UMÍM VYPADAT, KDYŽ MI NĚKDO PŘEJE)
Tyhle 3 fotky jsou asi nejhnusnější co z narozenin mám. Možná to bude nějaké prokletí, při focení gratulace. Dopřejte si aspoň trošku zábavy a smějte se mé a Léniné mikče k ohni. Děkuji moc za dočtení až sem, tak už jsem dospělá, no.

You Might Also Like

58 your comments

  1. Pěkné fotky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek :) taky se ráda dívám na stará videa, vždycky mám zalité oči slzami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako byla to pecka to vidět, u některých videí se mi taky chtělo brečet..
      No čas nejde vrátit zpátky, bohužel.. :-/
      Děkuji Ti moc za milý komentář! :-*

      Vymazat
  3. Já většinou články sepisuju taky takhle pozdě, až bude škola, tak budu muset hned po škole, jinak večer jsem naprosto nepoužitelná :D. Je to hezký článek, dodatečně všechno nejlepší a hodně štěstí v dospěláckém životě :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se nechci vidět, až bude skola!
      Ja se praveze budu muset hnedka jak prijdu ucit, abych potom mohla do noci blogovat (ale moje "do noci") bude tak max. do 9ti ..protoze pak vytuhnu a jako stejne naucena nebudu.
      Jsi moc hodná a děkuji za prani, potesilo me to! :)

      Vymazat
  4. Krásný fotky. Oslava musela být super. Samozřejmě dodatečně (pozdě ale přeci) přeju vše nej :)
    Like dortíku jsem dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát dekuji jsi moc hodná! :-*

      Vymazat
  5. Jezis to je nadhera,sladkych osmnact,nostalgicky jsem si zavzpominala,ja se zpila na diskotece,no hruza,nejakym zas malinovym likerem,ale ja jinak vazne jinak vubec nepiju,proste tenkraaaat se domaci oslavy vubec takhle mladych holek nedelaly,ale zas tak stara nejsem,protoze moc prijemne se me koukalo na tvoji krasne normalni oslavu,tycky,hupky a bramburky byly i pred....nacti ehmmm..lety.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee moc dekuji, já se divim, ale vubec jsem se nespila..akorat jsem potom rano byla unavená :-D
      ale mela jsem asporat 3 frisca :-DDD
      dekuji za tak mily komentar!
      Moc hezky se to cte!

      Vymazat
  6. Ty na těch fotkách ještě vypadáš dost dobře. To já vždycky vypadám, jak kdybych patřila do ústavu :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná narozeninovačka! Když byly tisíce dárků a ještě tak dobré jídlo (a lidi), tak to ani nemohlo dopadnout jinak:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš vlastně pravdu, moc děkuji Lucinko moje !

      Vymazat
  8. Krásný fotečky!!! Taky jsem se nedavno koukala na videa z dětství :D haha

    OdpovědětVymazat
  9. Teda Lenny má vážně krásný účes i barvu =) Já se taky hrozně ksichtim, když mi někdo přeje, takže to radši ani nefotim =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jako je to hrůza, asi fakt prokletí! :-D

      Vymazat
  10. Takhle nějak si prředstavuji svoje 18.narozky :) V klídku doma,s kamarádkama,třeba potom nějakej koktejl a konec. Ne prostě party na který se všichni vožerem. :) Mělas to fakt moc pěknÿ :)
    A jinak,zrovna nedávno jsme se s kamarádkou koukaly na videa z dětství,baletních vystoupení a tak..a snad ještě nikdy jsme se tak nenasmály :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my jsme potom sli do viru "velkomesta" :) ..na pout a potom na poutovou zabavu a nakonec pod strechu dát si vodárku :)
      ..no zitra pustím Lenny video, na kterým jsme obe dve! :-D A TO JSME SE ANI NEKAMOSILY! Urcite se potrha smichy!

      Vymazat
  11. super článek, ještě jednou gratulace k 18tinám :)*

    OdpovědětVymazat
  12. Opožděně Ti ještě přeji všechno nejlepší k narozeninám :)* hodně štěstí , zdraví a lásky !
    Máš moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc potesilo, díky! :*♥

      Vymazat
  13. Krásný článek s krásnými fotkami :) A opožděně ti přeji všechno nejlepší k 18. narozeninám :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Super článek!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky od Tebe pochvala vždy moc potěší! :)

      Vymazat
  15. Hmmmm hned bych šla taky slavit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já bych šla hned grilovat! :-D

      Vymazat
  16. aaa takových dobrot! a Lenny je opravdu zbarvená nějak do fialova:D vůbec nevypadáš strašně, ty ťunťo:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D chudera omrzlá!
      Děkuji, ale vím, že vypadám :-DD

      Vymazat
  17. Pěkné fotky. Taky bych oslavovala kdyby bylo co :)

    OdpovědětVymazat
  18. to musela být suoper oslava:). Lenny bych s novými vlasy vůbec nepoznala, moc jí to sluší:))

    OdpovědětVymazat
  19. Super fotky,krásna oslava:) Ešte raz gratulujem k dospelosti!:)

    OdpovědětVymazat
  20. congrat :))))
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělé fotky,narozeninyy!!!:-)
    Vše nejlepší:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Krásne fotky ! Netáraj. Veď si tam zlatá ! :)
    Musela to byť dobrá oslava !

    OdpovědětVymazat
  23. Všechno nejlepší milá Dio!:)
    A krásný post.:)

    OdpovědětVymazat
  24. Umírám z mé fotky!! :D Ti dám nejhezčí! Ale děkuju :)
    A ty přející fotky.... tam jsme všichni trapní, tak v klidu :D
    Jsem ráda, že jsi si 18ku užila a snad si ji i budeš dlouho pamatovat :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Neumírej, to bude dobrý! :-D
      Jo ty přející fotky jsou fakt humus! :-D
      Jasně, to budu!

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: