Nástroj pro losování giveaway

úterý, srpna 14, 2012

Už nějakou dobu používám pro losování giveaway jednu stránku, kterou pro mě vytvořil můj přítel. Teď se ale rozhodl ji doladit, publikovat jako rozšíření do Google Chrome a darovat mi ji k narozeninám.

K čemu tedy je a co umí?

Aplikace umí vybrat náhodně tolik výherců, kolik chcete.
Ze zadaného odkazu na Vaši giveaway si automaticky posbírá emailové adresy z komentářů, takže nemusíte nic opisovat. Potom stačí už jen vygenerované výherce zkopírovat, vložit do příspěvku a máte vylosováno! 




Pokud chcete podpořit mě nebo jeho snahu, tak se prosím kdekoliv (třeba na Facebooku) zmiňte o této "vychytávce", budeme moc rádi. Pokud máte nějaké zahraniční kamarádky, určitě se jim to nebojte také doporučit - zobrazí se jim anglická verze. A jestli Vám tam něco chybí, dejte nám to vědět do komentářů :-)

A nakonec odkaz na instalaci doplňku pro Chrome - Losování Giveaway


You Might Also Like

37 your comments

  1. wow, tak to máš super priatela ! je to užasna vec!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj je to senza, určitě si to stáhni ;-)

      Vymazat
  2. veľmi dobré :)
    http://beautifulswallowphotography.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jeden z mnoha dárků od přítele :)

      Vymazat
  4. On je prostě nejšikovnější :O já stále čekám na záhlaví od mého IT muže :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé! Zdravím šikovného přítele :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. To je perfektné !
    Prosím ťa, ako si spravila hore to : Me, why ... ? Je to veľmi pekné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je to HTML+CSS menu a obrázky jsou dělané v grafickém editoru (Photoshopu, GIMPu...)

      Vymazat
  7. Hezký, to se mi zrovna hodí. Včera jsem vyvěsila svou první giveaway, na kterou vás všechny tímto také zvu:-)

    Zvu tě na giveaway http://www.mishastyle.blogspot.cz/2012/08/1st-giveaway.html

    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky moc, jasně určo si to stáhni ;-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: