ORDINARY DAY (outfit)

sobota, srpna 04, 2012

AHOJ AHOJ!
Dneska Vám ukážu můj včerejší outfit. Není na něm nic speciálního. Je vhodný na každý obyčejný den, ale co je důležité, je velice pohodlný! Puntíkované tílko, slabý bílý cardigan, černé legíny, stříbrné sandále a dlouhé náušnice, tohle přesně tvořilo tento outfit. Počasí se u nás střída ze dne na den, ale při focení nám naštěstí zrovna vysvitlo sluníčko. Večer se u nás ve městě konají pivní slavnosti a já mám jít obsluhovat k pití. Jsem na to zvědavá, má to být velká akce, tak doufám, že výjde i počasí. 



S PŘÁNÍM PĚKNÉHO VÍKENDU SE S VÁMI LOUČÍM! 


You Might Also Like

68 your comments

  1. veľmi, veľmi, veľmi pekný outfit :) rada sa presne takto obliekam :)
    http://www.charmingdragonfly.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem překvapená, ale fakt uprimne jsem necekala, ze se tento outfit bude az tak libit. Je jen takový obycejny. :-)A TAK MOC DEKUJI

      Vymazat
  2. Krásné, Dio :) Prostě dokonalé ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jseš moc hodná Evčo, to mě moc potěšilo! :)*

      Vymazat
  3. Ty sandále jsou naprosto překrásný moc ti sluší ;) hodně štěstí na pivnostech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, dlouho jsem je nenosila, tak jsem je musela oprasit a zase se mi zalibily! :)
      Dekuji, jsem na to zvedava! :)

      Vymazat
  4. Pekný outfit! veľmi ti pristane, vyzeráš ako modelka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jses nejhodnejsi, asi se budu cervenat! :-)

      Vymazat
  5. Sluší ti to! Užij si slavnosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji, snad mi neupadnou nohy!

      Vymazat
  6. Krásné botky!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Kočka! Už se těším, až se večer uvidíme :) Načepuješ mi borůvku? :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík! :-*
      Taky se moc tesim! ..No doufam, ze u piva nebudu! :D
      Ale boruvkovy bych si dala!!!

      Vymazat
  8. jééj, ty si tak nádherná <3
    užíj si slavnosti :)

    OdpovědětVymazat
  9. pěkný post,máš nádherné boty:-)

    OdpovědětVymazat
  10. pěkné sandálky! ty jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji a myslim nebyly ani drahe!

      Vymazat
  11. super outfit a krásné prostředí, ve kterém je to focené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc, je to u tatky na zahrade! :)

      Vymazat
  12. To jsou vážně nádherné fotky! :-)
    A moc pěkný outfit

    OdpovědětVymazat
  13. Jeee...to tílko a ten cardigan:)! Moc ti to zase sluší:). A ty náušnice jsou moc hezkej detail:). Originální:).
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodna, moc pekne jsi mi to zhodnotila! :-*

      Vymazat
  14. Jů Diuško, jsi opět úplně nejnádhernejší ! :) Nádhera. Není co dodat :)
    Zvu Tebe i všechny ostatní k sobě na Giveaway! ;)
    www.unusualfashiondream.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diuško mi rekne fakt malokdo, je to drsne! :)
      JSI MOC HODNÁ A DEKUJI ZA POZVANI!:-*

      Vymazat
  15. Moc hezký, kouzelný tričko a ty jseš roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kde seženu tak krásné naušničky? Vím, opičit se nemá, ale pro jednou...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, tyhle jsou z Anglie ;-)
      Tak nevim jestli sezenes presne stejne, navic ja jsem si je jeste upravovala, takze to jsou DIY nausnicky ;-)

      Vymazat
  17. Strašne sa mi páči to tričko! Tento outfit ti sekne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZNAČKA H&M ;-)
      moc ti dekuji, to me moc potesilo!:)

      Vymazat
  18. Velice Ti to sluší :-) boty nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Botky jsou na tom vsem nej ;-)
      DÍKY MOC

      Vymazat
  19. Mně se legíny líbí více v kombinaci s delším trikem, ale jinak je to moc pěkný:)
    Škoda že se někde u nás nekonají pivní slavnosti:D tak si je užij:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem ujeta na cardigany :-D
      dekuji, uzila.. :-!

      Vymazat
  20. Sluší ti to a hned bych si od tebe dala pivíčko na těch slavnostech!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nakonec jsem tam ani nedelala, stala jsem na spatne strane pultu!

      Vymazat
  21. Moc ti tahle kombinace sluší :)

    OdpovědětVymazat
  22. úúúúúúú tie sandálky :)

    OdpovědětVymazat
  23. I takových outfitů je třeba ;). Tenhle je navíc moc zdařilý. A ty sandálky jsou úchvatné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti dekuji a máš pravdu, ze je fajn oblect se proste jen tak do pohody

      Vymazat
  24. Love your gladiator sandals!, so adorable :)

    OdpovědětVymazat
  25. moc ti to sluší :) nejvíce se mi líbí tílko a sandály! waau :))

    OdpovědětVymazat
  26. Vypadáš vážně báječně! A ty sandálky jsou bezkonkurenční. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D nevypadám, ale děkuji!
      Mam radost, že se líbí!:)

      Vymazat
  27. ty sandalkyy mmm, krasne fotky:)

    OdpovědětVymazat
  28. tak ty sandalky jsou super!!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: