OUTFIT WITH ANTS

středa, srpna 15, 2012

VŠECHNY VÁS V RYCHLOSTI MOC A MOC ZDRAVÍM!
Před chvilkou jsem dorazila domů z brigády a hned zase valím pryč. Musím do města koupit mamce něco k dnešnímu svátku, potom to rychle uklidit doma. Odpoledne se chystám s Terkelem na focení, časem čekejte post :-) Tak já letím a Vy si zatím prohlédněte jeden můj podvečerní outfit, který jsem pro Vás nafotila. Na uších mám malinké DIY náušničky z Anglie. 
cardigan - Okay/sekáč, legíny - místní obchod, top - dárek, sandále - New look

You Might Also Like

46 your comments

  1. velmi ti sekne ten svetrik .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky moc, je ze sakáče JUCH!

      Vymazat
  2. Jsi hubeňourek! :) Pěkný to je! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ JSEŠ HODNÁ! :-*
      Jsem ráda hubeňourkem nazývána :-D

      Vymazat
  3. ooooooooooo krásne sandálky! škoda že ja sandále nenosím :( ale kvôli týmto by soms a obetovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D fakt? ..tak to mě moc těší! ;-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Jo, ty jediné tomu trošku něco dodaj! :D

      Vymazat
  5. Krása ! :)
    Btw. snad nám nebude moc svítit slunce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-O jinak bychom musely večer, až po kole!

      Vymazat
  6. super sandalky :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  7. Super sandálky, teším sa na ďalší post :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. woo, jsem ráda, že se těšíš! :)

      Vymazat
  8. super fotky, sluší ti to :)
    http://michallka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. veľmi ti to pristane,ten svetrík je skvelý

    OdpovědětVymazat
  10. woow ! Tobě to ale sluší :) těším se na fotky !

    OdpovědětVymazat
  11. tie sandalíky ti zoberiem :D

    OdpovědětVymazat
  12. ten svetrik je užasny, zamilovala som sa :)

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. :) moc díky, každý mi je chválí

      Vymazat
  14. Krásné fotky a sandálky jsou naprosto dokonalé:-))

    OdpovědětVymazat
  15. Hezké, sluší ti to, ostatně jako vždycky a na fotkách jsi vždycky tak roztomilá :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) moc děkuji za tak hezký komentář! :)

      Vymazat
  16. Krásný outfit :) Moc ti to sluší! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Sluší ti to =) Líbí se mi tyhle jednoduché kombinace bez zbytečných kudrlinek =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. krásný outfit :*
    a jak ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  19. pekný outfit, páčia sa mi tvoje sandálky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ty se páčí skoro každému tady a moc mě to těší! :)

      Vymazat
  20. Uááá, pozor, po naušnici ti leze nějaká havěť!!!! :-D :-D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: