PICNIC BY THE POOL

úterý, srpna 07, 2012


AHOJ VŠEM!
Když je venku hicpic, třeba jako předevčírem, je dobré pořádné osvěžení. Takže šup do bazénu, něco vychlazeného k pití a vymyslet zábavu. Jestli chcete trošku změnu od grilování, zkuste třeba piknik, tak jsme udělali i my. Před nějakým časem jsme totiž s kamarádem M a přítelem podnikli rádoby piknik na zahradě. Donesli jsme si všelijaké dobroty, hráli jsme UNO H2O v bazénu a taky puzzle. Teď mám na chvíli s hraním her utrum, protože chodím na brigádu. BTW- Založila jsem si Formspring, takže budu těšit na Vaše otázky! :)








You Might Also Like

60 your comments

  1. Jé to muselo být super :) taky máme uno ale né do vody :) a moc se u toho vždycky nasmějeme :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já jsem je hrála uplně poprvé a byla to sranda! :)

      Vymazat
  2. Aké super :)) Brala by som to doma aj ja ten altánok a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) no to věřím, je tam moc fajn! :)

      Vymazat
  3. Taky mám doma bazén a válím se pořád na zahradě:) Nejlepší je na osvěžení staropramen grep, citron mi už přestal chutnat:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky! :-D
      jj nebo bezinka a cosi :D

      Vymazat
    2. Limetka a bezinka toho jsem se už přepila nechutná mi to u mě vede jen grepík:)

      Vymazat
  4. Já doma pořád relaxuji, takže bych s kamarádama mohla taky podniknou nějaký picnik.:) Dík za tip.)

    OdpovědětVymazat
  5. super :) bohužel nemám zahradu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je skoda, ale piknik se dela v parcich ;-) takze no probleeem

      Vymazat
  6. Paráda!! hned bych si to vyměnila :D

    OdpovědětVymazat
  7. UNO je dobrý, ale Monopoli nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem hrala snad jen jednou :):(

      Vymazat
  8. děkuju,potěšilo, já tvůj také sleduju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem na blogu problémy s komenty, tak se zastavuji až teď a přepadá mně závist! Tohle bych si taky nechala líbit, užívej léta plnými doušky a díky za návštěvu;-)

      Vymazat
    2. :) Dekuji Matinko!
      A SHARKO :)*

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Tak to moc díky, mám je od nejlepší kamarádky

      Vymazat
  10. jééj pekné fotky ! :)
    To sú aké UNO karty, do vody ? =D

    OdpovědětVymazat
  11. UNO karty už jsem nehrála ani nepamatuju! :D ale vím, že mě vždycky hrozně bavily, musím si to zas zkusit! :) jinak pikniky u mě vedou, jen se vždycky hrozně přecpu a pak je mi šaptně :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja jsme je hrala prvne a jako dobra hra to je, takova sranda :-D
      NO JAKO PRIPIKANI JE I MOJE PARKETA!

      Vymazat
  12. Uno do vody? No to je teda boží! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj hrala jsme to poprve a moc se mi to libilo!

      Vymazat
  13. moc se mi líbí, jak s přítelem a ostatníma furt něco podnikáte:) je to moc fajn a články jsou tím pádem suprový a hlavně neokoukaný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, nemam rada kdyz nemam nic naplanovanyho! :-D
      díky ti, ze to sledujes!!

      Vymazat
  14. picnicky miluju,hlavně když pak hrajme karty a jíme dort :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne fotky, tiež sme fotili fotky ale len v takom malom bazene :D milujem leto ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevadi, aj malej musi bejt fajn osvezeni! :)
      I JÁ!

      Vymazat
  16. prené fotečky, staroprameň je skvelé pivečko...

    uno mám veľmi rada..


    littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná koláž Dio, opravdu super fotky! Uno jsem milovala jako malá, dnes už neznám ani pravidla...:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ke mne se to uno nikdy nedostalo :-D
      moc dekuji lucinko

      Vymazat
  18. musel to být super odpoledne :-)

    OdpovědětVymazat
  19. fotky z pikniku vyzerajú super :) isto ste sa dobre zabavili, zbožňujem také "párty" pri bazéne..
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, príď ma podporiť a pozrieť na môj nový blog :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jasne, bylo to moc prima! :)
      Urcite uz na Tvuj blog bezim! :)

      Vymazat
  20. Moc pěkné fotky, musel to být fajn den :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. krásné fotky, bylo to určitě super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš, super to bylo! :)

      Vymazat
  22. To muselo být naproto super, vaše zábava je úplně bezkonkurenční! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musim uznat, ze to bylo fakt povedeny odpoledne Kaijojojojo -);

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: