PŘÍBĚH NA KOLOBĚŽCE (video)

středa, srpna 22, 2012

ZDRAVÍM VŠECHNY ČTENÁŘE MÉHO BLOGU 

Mám tu pro Vás slibované další letní video. Tentokrát jsme s přítelem blbli na elektrických koloběžkách. Takže uvidíte jen takový velice krátký sestřih, který snad i trošku pobaví.
Budu moc ráda za každý Váš komentář! 

You Might Also Like

55 your comments

  1. Haha vy ste aky zlaty, uplne zabite video :) som sa pekne nasmiala, pristane vam to :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tak to jsem ráda, že Tě to rozesmálo!
      TO MĚ MOC POTĚŠILO! :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. i já se tomu pořád tlemím! :-D

      Vymazat
  3. Hahaha, to video je super! Sluší Vám to spolu a moc se mi líbí jak se v pozadí mění světlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, děkuji za oba! :D
      No to mě se nelibí :-DD

      Vymazat
  4. Já ty vaše videa prostě miluju :) Přítel je šoumen, moc vám to spolu sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D je to pako, to je fakt! :-DDD
      DÍKY MOC!

      Vymazat
  5. No Dia nejako ťa začolo baviť robiť s videami. ;)
    Moc pekné ! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PŘESNĚ TAK, je to zas něco nového :-)
      Aspoň nějaké osvěžení ;-)

      Vymazat
  6. Vám to spolu tak sluší ! :)) Jinak super video, nasmála jsem se:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D chihci, to jsem moc ráda, že to vážně dokáže rozesmát i jiné lidi než jsem já :D

      Vymazat
  7. Je vidět, že si opravdu užíváte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D začlo nás bavit natáčení :-)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. To jsme nečekali, takovou chválu! :)

      Vymazat
  9. nemám slov na vás užasní ste ! veľmi vydarené video a hudba k tomu sadla najlepšie !:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍKY MOC ♥
      Jsme rádi, že se ti ta kombinace líbí :)

      Vymazat
  10. úžasnéé!! :) podarení ste :)

    OdpovědětVymazat
  11. perfektní! :-)

    M.

    OdpovědětVymazat
  12. To je nejlepšíí !! :O Jsi fakt šikula :) nebo jste fakt šikulové :P

    OdpovědětVymazat
  13. Jen natáčejte ráda se dívám!:)
    Skvělý.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc povedené video, jste hodně kreativní! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé, to je skvělý! Natáčejte častěji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to určo budem!
      DÍKY, ŽE NÁM FANDÍŠ :)

      Vymazat
  16. Pobavilo. :)) Jste krásný pár. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Vy ste taký úžasný!! :) Video je perfektné,veľmi ma pobavilo :))

    OdpovědětVymazat
  18. Super články chystáš, už se těším :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: