PRINCEZNA BALERÍNA

pátek, srpna 24, 2012

FUNNY DAY, FUNNY WORLD!
Umřela jsem smíchy z toho, že si se mnou můj přítel vyměnil boty, když mě ty moje začaly dřít do paty!
On má totiž nožky jako malá thajka, což se vážně někdy hodí! :-D
Takže druhý den jsem na patách neměla puchýře jen já, ale o můj přítel!
Smějte se z plna hrdla fotkám, já mizím, BYE! 

P.S Prodám baleríny! :-DD

You Might Also Like

56 your comments

  1. :D :D ježiškote, ten je hodnej! :) ale jo, je to vtipný :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je něco :D Jste úžasní! Děkuju za vylepšení nálady :)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já moc děkuji za krásný komentář! :)

      Vymazat
  3. :DD
    Si u mňa na nominácií blogov :
    http://jojaslife.blogspot.sk/2012/08/blog-awards.html
    Pozri si to :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK!
      Hned to všem ukážu i u mně na blogu! :-*

      Vymazat
  4. To je skvělí :D Já bych měla teda velkej problém já mám nohu 35/36 a přítel 45 :D Ale jde vidět ta láska :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím Vám Vaše čísla! :)
      DÍKY MOC :-*

      Vymazat
  5. No ... horší je, když potkáte chlapa na ulici, nikde jeho druhá polovička a on má baleríny, které by s poklidem mohla mít každá žena

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si tak minule vyměnila s kamarádem desíticentimetrové podpatky :)

    OdpovědětVymazat
  7. :D vtipné :D zasmiala som sa :DD



    stromcekystastia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. videla som to uz na fb :D jemine to je dobre :D :D

    ak chces zapoj sa do mojej giveaway :)http://artjournalstories.blogspot.sk/2012/08/giveaway-2.html

    OdpovědětVymazat
  9. :-)))Měli jste se vyfotit celí,to by teprve byli fotečky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D já jsem fotky nás celých sem radsi dávat nechtela a usekla jsem nas :-DDD

      Vymazat
  10. jééj :D to by hociktorý nespravil :D

    OdpovědětVymazat
  11. ježiši vy jste dvojka :D vy se asi nikdy nenudíte co :D neznám moc chlapů, kteří by do toho šli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je fakt, já totiž nudu nesnáším! :-D

      Vymazat
  12. ahoj zmenila jsem adresu z a desing z kusy masa na http://bestialnirano.blogspot.cz/:)

    OdpovědětVymazat
  13. Sakra :D...a já si říkám, co to máš za boty - přítelovy :D. Hehe :D.

    OdpovědětVymazat
  14. já asi umrem od smíchu, fakt dobrý! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Odpovědi
    1. :-D to byl účel, takže super! :)

      Vymazat
  16. Ahoj, vypada to opravdu super :) U mně by seto nepodařilo. Ja mam rozměr 36 a přitel 45-46 :) Mej se pěkně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D chtěla bych mít tvoji malou nožičku, ty se máš! :)

      Vymazat
  17. :D :D :D to nemá chybu!!! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Odpovědi
    1. :-D to pritel pobavil zas pro zmenu me! :-D

      Vymazat
  19. tak ted jsem se doopravdy od srdce zasmála :D :D

    OdpovědětVymazat
  20. to je také romantické :) ale ne toho sa drž to by len tak hocikto neurobil !! smiem sa spýtať aký kusisko cesty ste išli peši a koľko ľudí vás videlo ? inak ešte, že neboli ružové, alebo nejakej inej divokej farby

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no to je fakt, ze by to jen tak nekdo neudelal :)
      ..no nesli jsme zas až tak daleko a moc lidi nas nevidelo :-D
      JEN JEDNA PROFESORKA Z GYMPLU a botičky se jí moc líbily! ;)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: