SADA S JAHODOU A BÍLOU ČOKOLÁDOU (reviews)

úterý, srpna 21, 2012

Zahalte se do osvěžující sladké vůně šťavnatých jahod ponořených do krémové bílé čokolády
Jak jste mohli vidět včera jeden z mých vysněných narozeninových dárku byla kosmetická sada s jahodou a bílou čokoládou, která obsahuje sprej na tělo, sprchový gel a tělové mléko. Když jsem tuhle sadu viděla v katalogu AVON věděla jsem, že musí být moje, prostě láska na první pohled. Jsem "ujetá" na tělové spreje a to byl hlavní důvod, proč jsem tuto sadu chtěla vyzkoušet. Musím říct, že voní božsky a jsem s ní moc spokojená.
osvěžující sprej na tělo
Celou tuto sadu jsem si pořídila hlavně kvůli tomuto spreji, protože spreje od avonu prostě miluju. Ještě nikdy jsem ale nezkusila kombinaci jahody s bílou čokoládou, takže to byla jasná volba. Hned jak jsem měla sadu doma musela jsem sprej vyzkoušet a přísahám, že nic sladšího neexistuje! Koupím si ho zas! 
h  Voní naprosto skvěle 
h Doporučuji těm co milují sladké vůně
h Rada - sprejujte se jen lehce, hrozí riziko vyrážky kvůli přítomnosti alkoholu 
voňavé tělové mléko
Takové krásně voňavé mléko jako je tohle se vždycky hodí. Už jsem se s ním párkrát natírala, protože už mi dochází podobný krém od stejné značky akorát guava. Využívám tohle tělové mléko hlavně na cestách,nebo na koupalištích, protože je tak akorát velký a má praktické otvírání a není šroubovací třeba jako pasta na zuby. 
h Zanechává jemnou pokožku 
h Sladce voní 
h Rada - nevhodný na obličej
jemný sprchový gel 
Když se večer před spaním umyjte tímto sprchovým gelem s jemnými třpytkami, bude se Vám usínat jedna radost. Stejně jako tělové mléko a sprej na tělo voní úžasně sladce. Zkoušla jsem ho zatím jen jednou, ale byla jsem moc spokojená.
h  Šetrný k pokožce 
h  Zanechává pocit hebkosti 
h  Vhodný i na cesty 

You Might Also Like

34 your comments

  1. Od téhle řady mám ty samé výrobky jen s vůní granátového jablka a ?manga? :) Úplně jsem si to zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj to mám taky, měla jsem i fialku a meloun a tedka mam i tresnovy kvet :)

      Vymazat
  2. vyzera to fajn ale ako o tom pises, mam pocit, ze je to velmi agresivna kozmetika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no pro citlivou pokozku to asi vazne nebude :) :-/

      Vymazat
  3. Ta vůně je neskutečná, chci si objednat ten sprcháč:)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, ja mam telovy sprej ale melonovy a ten je tiež užasny :) Ale toto vyzera ešte lepšie !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tenhle se melounovýmu vyrovná urcite :)

      Vymazat
  5. mně z téhle sady vyskákala vyrážka, takže ji pošlu dál :( škoda, voní pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mo mně taky, na krku z toho spreje! :-o :-D
      Ale pockam se zahoji a budu strikat mene a bude to dobry :)

      Vymazat
  6. tú istú sadu mám aj ja a je supeeeer :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky ji mám, je úžasná. Ještě jsem měla melounovou sadu, ale tahle mi voní víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já jsem se melounu moc "prezrala" a uz mi pak smrdel! :-D
      ale tohle se mi zatim vubec neomrzelo :)

      Vymazat
  8. já jsem měla obyčejnou jahodu, ale po půl roce mi bohužel začla smrdět spíš alkoholem než jahodou :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mam tedka taky jeste jen jahodu a musim ji teda rychle vypotrebovat! :-D

      Vymazat
  9. Já měla jednou ten jahodový sprej, bez čokolády a vůbec mi to nevonělo, ale tohle může být jiný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No každý má čuch na něco jiného, ale tohle mi vážně voní hezky :)

      Vymazat
  10. Já mám voňavé tělové mléko :)) akorát granátové jablko, krásně to voní..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mám taky, takže vím o čem je řeč! :)

      Vymazat
  11. Nádherné musí to vonět přímo božsky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám celou řadu třešňový květ a tělový sprej mango a granátové jablko, jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i já mam celou radu tk a sprej granatove jabko jsem tedka vypotrebovala :-D

      Vymazat
  13. Toto sa mi v avone strašne zapáčilo,v skutočnosti to musí voňať ešte viac

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JO urcite to voni vic jak na tom testru v katalogu :)

      Vymazat
  14. Pěkně jsi mě navnadila =) Já mám z řady Naturals tělové spreje s levandulí a taky s kokosem. Krásně voní a používám je i jako osvěžovač vzduchu =D

    OdpovědětVymazat
  15. Mňam! Miluji jahody a miluji bílou čokoládu :D Celá řada vypadá tak sladce...Nelétají na tebe vosy kvůli té sladké vůni :D? Já mám tu stejnou řadu, akorát s vůní třešňového květu a taktéž ji mám moc ráda :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Musí to voňať nádherne ! Jahody a biela čokoláda hmm mňam :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: