SECONDHAND´s (little NEW IN)

čtvrtek, srpna 02, 2012

JAKO KAŽDÝ DEN TAK I DNES SE POSLUŠNĚ HLÁSÍM A ZDRAVÍM VÁS! 
Předevčírem jsem psala, že jdeme s Lenny na lov do sekáčů. No a štěstí se na mě usmálo a přece jenom jsem něco ulovila a můžu udělat malý NEW IN. Mým cílem bylo najít nějaký cardigan, nebo svetr na knoflíčky a to se povedlo. Po lovecké akci jsme si ještě obě dvě koupily černé legíny (moje úplně první dlouhé černé legíny ever) v obchode "VŠE ZA 39" (skoro nic tam nestojí 39Kč!) A co jsem teda nakonec vyhrabala???

♥  Tělový cardigan na knoflíčky okay✓ - 50Kč 
♥  Černé teplejší/kvalitnější/silnější legíny - 50Kč - ale nejsou ze sakáče
 Asymetrický svetr s pruhy Vero moda - 80Kč
Z úlovků mám velkou radost a už teď plánuji nafotit outfity, ať je vidíte pěkně v akci. Za nějaký čas to půjdu do sekáčů opět omrknout, až tam bude zase něco novýho, jestli nenarazím na něco co mi příjde vhod. Včera jsem přidávala nějaké nové kousky na votočvohoz.cz tak pokud máte zájem ---> ciliLINK ZDE . Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jestli se Vám ulovená kořist líbí a pak tedy konkrétně která.
PAC A PUSU NA ČELO, TY MÁ MILÁ PŘÍŠERO!  Napíšu zas zítra!

with love Dia

You Might Also Like

42 your comments

  1. ta zelena zalezitost :) vau!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obleceny to je fakt uplne jiny, ale taky z toho mam radsot, ma to dobry barvy ;)

      Vymazat
  2. Těším se na rené pruhatej svetr v akci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě a těším se na kombinace ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Super kousky, nejlepší je cardigan :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, to mě těší, že se Ti líbí, já z něj mam moc velkou radost:)

      Vymazat
  5. ten asymetrický svetr je hodně zajímavý, jsem strašně zvědavá, jak bude vypadat oblečený :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá uplne jinak! Budes urcite prekvapena! :)

      Vymazat
  6. ten svetrík je parádny:)

    a páči sa mi celkovo tá fotka ako si to parádne nastylovala na tom sušiaku:)


    littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé díky, to je super, žes to tak pekne ocenila! :)

      Vymazat
  7. wow, ten asymetrický pruháč je super, ale jsem doopravdově hrozně zvědavá, jak ho budeš kombinovat! :)

    jinak strašně moc díky za tvou přízeň mému blogu, jsi hrozný miláček :D :)
    Máš zajímavý blog, kde neni jen spousta módy, ale i spousta života, za což všechny palce nahoru;)

    Měj se krásně a pokračuj, určitě si budu dál hrozně ráda číst ;)

    Pusu, Ž

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obleceny je uplne jiny, budes prekvapena fakt a vezmu si ho k tem liginam a vypada to spoledne pekne! :-)
      A nemáš vubec zas, to ty jses miláčik! :-D*
      Jsi strasne moc hodna, dekuji za tak mily komentár! :):)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. díky moc, Diana je totiž bohyne lovu ;-)

      Vymazat
  9. Ten cardigan a asymetrický svetr? Božský! :)

    OdpovědětVymazat
  10. teda to sa podarilo, zvlášť sveter ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, jj jednou se mi postestilo

      Vymazat
  11. Vrrr, příště jdeš se mnou! :) Chci taky legíny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jasne, ty jses lepsi hledac!

      Vymazat
  12. Jak tak na to koukám, budu muset prozkoumat sekáče. V Itálii žádné nebyly, ale v ČR musím začít. Ten svetr je totiž super:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No v Itálii je asi vic znackovejch obchodu, to je fakt. :-)
      Treba taky narazis na neco peknyho, drzim palce! :)

      Vymazat
  13. Všechno úplně nejlepší! :) Povedený nákup, příště jdu s tebou, ok ? :) ..:D

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkné úlovky těším se na outfity! :) A připomněla si mi,že si na zimu musím pořídit nové legíny. :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, jaká jsem dobrá připomínatelka! :-D

      Vymazat
  15. Suprové úlovky. Taky občas zajdu do sekáče, někdy jsou tam vážně skvělý kousky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš tedy pravdu, chce to jen mít štěstí! :)

      Vymazat
  16. Teda, pěkně jsi mě nalákala =) Mám chuť prolézt secondhandy u nás v Plzni =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No v Plzni to bude asi větší pecka, tady u nás na vesnici to byla jen náhodička! :-D

      Vymazat
  17. ten kardigán je suprový!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné úlovky. :)) Zrovna rozjžídím blog, tak se zkus mrknout, třeba se ti zalíbí, je to napůl food a fashion blog :D
    http://closet-gourmet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasne urcite se moc rada mrknu! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: