SILVER&ROSES (outfit)

pátek, srpna 24, 2012

iKRÁSNÝ ZAČÁTEK VÍKENDU VÁM PŘEJIi
Ještě před tím, než se rozutečete k vodě (stejně jako já) chci Vám ukázat svůj nedávný outfit, který jsem měla na sobě když jsme šli s přítelem večer posedět do restaurace. Byl teplý letní večer takže mi bohatě stačil top s růžemi (Terranova) a tenké modré jeggins (votočvohoz). Na nohou jsem měla obuté stříbrné sandálky (New look) a přes rameno přehozenou stříbrno-bílou "pletenou" tašku. Ruku mi zdobily bílé kožené hodinky (Scream) a prstýnek ve tvaru růžičky (fimo). Ráda bych Vám ještě chtěla připomenout, že dnes a zítra je poslední den, kdy se můžete ještě zúčastnit GIVEAWAY, pokud jste to zatím ještě neudělali. Já tedy běžím k bazénu a večer budu dělat za barem na Benátské noci no a zítra se pojedu podívat na závody Dračích lodí 2012. Beru s sebou foťák takže se máte na co těšit!i

You Might Also Like

35 your comments

  1. jé to tílko mám taky, ale moc ho nenosím... sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hůůů jsme sestry! :-D
      díky moc!:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. díky moc, to mě velmi potesilo;-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. :-D no rekly holky který by mohly s jejich vlasama soutezit v soutezi NEJ VLASY SVETA 2012!
      :-D ..ale díky!

      Vymazat
  4. to je krásné, moc ti to sluší.. sekne ti všechno když jsi tak hubeňounká! :)) a máš krásné nehty mrško :P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D
      no jako to tricko je mi hodne obtahly, takze v nem i vypadam tak divne hubene :-DD
      díky moc, to mám radost, ze se libi ;-)

      Vymazat
  5. Super fotky, moc ti to sluší Dii a ty věci jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná velmi Ti dekuji :-)*

      Vymazat
  6. Téda! To tričko Ti můžu jen závidět. Je boží. Určitě bych to vzala i k sukni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, to mě těší, že se ti tílko líbí! :)
      NO vidíš, taky dobrý nápad :)

      Vymazat
  7. Ten topík se mi moc líbí =) A máš pěknou manikúru =)

    OdpovědětVymazat
  8. krásne tielko ♥ Sluší ti to veľmi, kočka ;))

    www.beautybytimej.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne tričko a hodinky! ♥ Pristane ti to veľmi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, jsi první co pochválila hodinky :-*

      Vymazat
  10. Moc krasne botky,taska a jensy,bohuzel na cerbenou si nepotrpim,ale na tobe je tricko takove rozverne,jo a mohla by ses na nas vic juknout a usmat,moc ti smich slusi,pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JEEE jsi moc hodná, pěkně jsi to ohodnotila!:)

      Vymazat
  11. Si veľmi pekne zladená :) krásny outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee diky to me potesilo, snazila jsem se :)

      Vymazat
  12. Ty hodinky <3. Samozřejmě celý outfit je jako vždy povedený, ale prostě ty hodinky, jéééé <3 :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo hodinky mám hodne rada :) DÍÍÍK
      :)

      Vymazat
  13. No dokonalost,máš krásnou postavu!:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: