SUMMER HAPPYTIME (video)

úterý, srpna 07, 2012


HELLO MY SWEET LADIES AND GENTLEMEN
S novou zrcadlovkou přichází nejen výzva začít fotit, ale také natáčet videa. No a v dnešním příspěvku uvidíte moje úplně první sestříhané video z Nikonu D90. Je to ještě hodně amatérské, ale celkově se mě osobně finálový sestřih moc líbí. Užijte si krásnou a pohodovou letní atmosféru, která na Vás z videa dýchne. Určitě mi nechte pod příspěvkem vzkaz, jak se Vám moje první video líbilo. Budu se těšit! 






You Might Also Like

73 your comments

  1. jéééé ♥ jste krásní:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme, to jsi me moc potesila! :)*

      Vymazat
  2. Prej amatérské:D! Skvělý video:D! A to salto vzad→šikovný chlapec:D. Fakt moc hezký video:). Takových videi víc, prtž je to osobnější a teď si mi ještě víc sympatická!:D
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jses nejhodnejsi! :) ..je to skokan :-D ..urcite tedy natocime jeste vic videi, kdyz se libi a je po nich ohlas! :);)

      Vymazat
  3. Musím se přiznat, že se mi video nad očekávání moc líbilo.

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji ti za komentář, ale myslím, že fotky máš skvělé :-))
    Jinak to video je moc povedené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) mám se jeste hodne co ucit! :)
      ALe i tak dekuji!

      Vymazat
  5. super video:) moc se mi to líbí..určitě jich natoč víc! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to jsem rada, ze se libi!
      Urcite natocime ;-)

      Vymazat
  6. Je úplně suprové! :) Máte moje sympatie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé dekujeme, toho si moc vazim!

      Vymazat
  7. To je krásne letné video ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsi me potesila timhle krasnym komentarem :)

      Vymazat
  8. Parrrráádne. :) Ako sa volá ten song, prosím Ťa?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady mas na nej rovnou odkaz : http://www.youtube.com/watch?v=5Z8oYH_bhnA
      A cekala jsem, jestli se nekdo zepta! :-D
      Song mi totiz prijde strasne super ;)

      Vymazat
  9. Perfektní, ty, přítel, muzika, výběr záběrů, prostě super ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, pochválilas cos mohla! :-*

      Vymazat
  10. já u zrcadlovek miluju to to rozostřování, hahaa. Video je báječný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nápodobně, to je nejvic nej!:)
      díky mockrát

      Vymazat
  11. nejvic super video! taky toužím něco natočit ale kameru se mi vytahovat nechce a moje zdcadlovka nahrávat neumí. ach jo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak treba se ti nekdy bude chtit a vytahnes kameru a neco super natocis ;)

      Vymazat
  12. jééé..sice by to chtělo asi nějaký stativek nebo míň roztřesení ale jinak to je uzasny akorat me zdeptala ta tvoje postavicka uzasna:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrcadlovky obecne se strasne tresou pri videu. Je potreba bud stativ nebo spis jib, coz uz neni takova sranda.
      Ale vzhledem k tomu, ze to byl prvni den seznamovani s novym fotakem - to neni tak spatne :-)

      Vymazat
    2. No to by urcite chtelo, to mas pravdu!:)
      No a bud v klidu, neni co zavidet! :D

      Vymazat
  13. krésné letní video! jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat
  14. Super video, bavila jsem se :)) Jinak už víme, co Dia dělá s vodou v bázenu :D :D

    OdpovědětVymazat
  15. úúúúúúúúúúúúúúúžasné :) ja takéto videá zbožňujem :) len do tohoooo :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné!:)) máš nádherný úsměv, určitě udělej někdy další:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, jak si prejes, bude dalsi!;)

      Vymazat
  17. Tybrdooo! Supeeeeer krásný :)
    Jsem si říkala, chudinka, musí se o prázdniny učit :( A pak koukám že to je příručka k zrcadlovce :D Tu Ti závidím.. já mám sice taky, ale neumí natáčet, a to mě štvě :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za krasny komentar! :)
      :-D a vazne se neucim, jen jsem hledala ISO :-D
      ..no to by me taky hodne stvalo, to verim, ze je to skoda!

      Vymazat
  18. no krásna :)) tým videom si si ma získala neverím, že som tvoj blog našla až teraz je krásny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Ronnie, já te sleduji uz asi miliardu let, to mi ani nerikej! :-D

      Vymazat
  19. Jéj to je parádne video! vážne super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc rada, ze se zalibilo! :)

      Vymazat
  20. veľmi krásne video! :) z neho tá letná atmosféra doslova že syčí :D SUPEER!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji Ti moc martinko, to mě moc potesilo!

      Vymazat
  21. krásné moc se mi líbilo :) jak říká Martina ! přesně to jsem chtěla napsat já ! léto z toho vyloženě čisí ! prostě :) fajné!

    OdpovědětVymazat
  22. to je krásne! veľmi originálne. ((: a tie rybky sú nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rybičky jsou senza, to je fakt! :) DÍKY MOC

      Vymazat
  23. Jéé, ty se mááš, taky bych chtěla zrcadlovku, nebo alespoň nový kompakt. :D
    To video je náhodou moc hezký! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji, taky mám z NIkonu mega radost! :)

      Vymazat
  24. Jde videt ,ze si to porádne uživáš:)

    OdpovědětVymazat
  25. Video se povedlo. :)) Musela jsem si ho pustit hned několik krát. :D :) Je krásný, jak si užíváš prázdniny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D já jsem si ho taky poustela uz nekolikrat! :-DD
      díky moc Nat! :)

      Vymazat
  26. to nemá chybu, máš hrozně hezký úsměv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuji, ale moje zlute zuby nejsou tak senza! :-D

      Vymazat
  27. perfektní video...já jsem taky nějaké zkoušela,ale tak pěkně sestříhané teda nejsou...moc mě to baví,ale nejde!!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Urcite Ti to jde a jenom kecáš! :-P

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: