VYHLÁŠENÍ VÍTĚZKY my birthday GIVEAWAY

sobota, srpna 25, 2012

AHOJ, UŽ JE TO TADY!
Přesně dnes končí moje narozeninová GA a je čas aby jste znali vítězku.
Losovala jsem pomocí nástroje pro losování Giveaway, který mi vytvořil můj přítel.


 MOC GRATULUJI!
Vy ostatní nezoufejte, brzy se dočkáte další giveaway.

You Might Also Like

21 your comments

  1. další giveaway, a zase další vyděračcké podmínky. Mám tvuj blog ráda, ale ty giveaway..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted zadna nova (dlaší) GA zrovna není :)

      Vymazat
    2. Vy ostatní nezoufejte, brzy se dočkáte další giveaway. (?)

      Vymazat
    3. Zatím nikdo neví jaké budou další podle tebe "vyděračské" podmínky

      Vymazat
    4. Anonymka: Běž se léčit. Giveaway je dobrovolá, nemusíš se ničeho účastnit, když nechceš. Máš být ráda, že se vůbec něco takového pořádá. Navíc povinné podmínky byly jen 2, zbytek byl dobrovolný.

      S láskou,
      Žužu

      Vymazat
    5. No jako já už se o tom nechci bavit, ale moc děkuji za zastání! :-)
      Přesně tak, podmínkou bylo jen sledovat můj blog a FB, to bylo vše..
      K tomu jsem dala spoustu dobrovolných možností pro zvýšení šancí na výhru, abych udělala soutěžícím radost.
      Jednou jsem dokonce pořádala GA jen tak bez ničeho stačilo jen napsat e-mail a šmitec. To jen tak někdo neudělá a myslím si, že jsem velice spravedlivá a nemám nic vyděračského.
      Naopak si myslím, že každá bloggerka co dělá GA je moc milá a hodná, že vráží peníze a úsilí co něčeho, co by ani dělat nemusela.

      Vymazat
  2. jééé! :) JÉÉÉÉ! JÁ MÁM RADOOST!
    DÍKY MOC, KÓČO MOJE, POSÍLÁM PUSUU!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* hnedka ti napisu na mail, kam muzu výhru poslat :-*

      Vymazat
  3. a ja som tak veľmi chcela vyhrať :'( :D ale víťazke gratulujem!

    OdpovědětVymazat
  4. jé, gratuluji))
    doma mám krém malinový a lak růžový! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji! Pro ty co nic opět nevyhráli připojuji svou giveaway :)

    http://janeandherworld.blogspot.cz/2012/08/giveaway-je-v-plnem-proudu.html

    OdpovědětVymazat
  6. HOLKY JSTE VELMI PŘEJÍCNÉ, TO JE HEZKÝ! :-)
    díky moc:)

    OdpovědětVymazat
  7. moc gratuluji!!
    http://michallka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: