AUTUMN / WINTER SHOPPING (new in)

neděle, září 23, 2012

ZDRAVÍM VŠECHNY CO SE TĚŠILI NA NEW IN!
Což takhle dát si new in, new new new new new, new in!

Z PODZIMNÍHO - ZIMNÍHO WISHLISTU SI UŽ MŮŽU VYŠKRTNOUT :


  • extra úzké cihlové jeansy s hnědým páskem - Takko
  • gajdoš, oversized námořnický svetr - 2hand
  • boží černé lakýrky - Street
  • černé tričko se zipem - H&M
  • nejkrásnější parka - Takko
  • kruhový dlouhý hnědý šátek - Takko
  • deoš Balea - dm odchlupovač - H&M
  • kruhová šedo-černá teplá šála - Kik
  • hnědé semiškové botky s kožíškem - Deichmann
  • podzimní čepka k hnědé šále - Takko
  • pletený bílý svetr - H&M
  • obyč. černé tričko s dlouhým rukávem - votočvohoz
  • meruňkový top - votočvohoz
  • černé klapky na uši - Kik
Největší radost mám z parky, protože je naprosto bombastická. Byla zlevněná z nějakých 1 200Kč na 600Kč a já jsem na ni využila podzimní slevový lístek a stála mě jen kolem 420Kč! Brzo Vám ji, společně i s ostatním, ukážu v nadcházejících outfitech. V závěsu za parkou jsou černé lakýrky a úzké jeansy, no ale víte co? Mám radost vlastně z každého kousku!
+ Nezapomínejte na GA
 Zalíbilo se Vám z mého nákupu taky něco? / Co si musíte nutně pořídit Vy? / Už jste podnikli podzimní - zimní nákupy? 

You Might Also Like

92 your comments

  1. moc moc se mi líbí ty cihlové džíny, semišové botky, bílý svetr a ta parka. A ty komplety šála-čepice jsou extra super, taky bych si pořídila, kdyby mi čepice slušela :D ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No neboj, já a čepice to je letitej boj! :-D Mám jednu co miluji a jinak nic :DDD
      Moc ti děkuji za shodnocení příspěvku! :-*

      Vymazat
  2. Ty svetříky jsou bohovskéé! Nemůžu se dočkat až sama zaútočím a nějaké si pořídím. :)
    Pořádně huňaté a teploučké!
    A parka je fakt parádní :) těším se, až nám ji předvedeš v outfitu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mám z nich radost :) Určitě skoč do H&M nebo Tally Weijlu, tam jich je plnooo :)
      Juu, hned jak to půjde, se Vám v ní předvedu! :);)

      Vymazat
  3. POTŘEBUJU TY LAKÝRKY!!!!!!!!!!! HNED DIOUŠI, PŘIHRAJ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D mají je i ve vínové, skoro jsem si z nich štěstím cvrkla! :-D

      Vymazat
    2. jo, ale u nás asi street neni! :D nebo je? asi nevíš co, vím, že je v Brně ve Vaňkovce, ale u nás? chm

      Vymazat
    3. Děláš si prdel ?:-DD Jseš z Prahy, tam je snad vše ne? :-D

      Vymazat
    4. asi jo! ale nevim kde!! :D Vůbec nemam páru, kde by mohl být street! pff!
      Vyměnim s tebou boty za ear cuff! :D:D

      Vymazat
    5. :-D nechám si to projít hlavou! :-DD
      ..POČKAT!?....NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :-D

      Vymazat
  4. Skvělé úlovky! :) To já si chci taky pořídit parku a už mám jednu černou zamluvenou. Jinak si nutně musím pořídit mokasíny. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Věci jsou skvělé, nejvíc mě zaujaly botičky, které jsem si několikrát zkoušela, ale nějak ke mně úplně nejdou :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě příjdou, že jsem mi velké..jestli myslíš ty semišové? :D

      Vymazat
  6. Dia krásný výběr-pěkné barvičky!!Mě to teprv čeká-nejdřív dětičky a pak já:-)Já plánuji hlavně chlupatou vestu,novou kabelku a zimní botky.Moc se mi líbí klapky na uši ty slušely mé malé!Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No musí to bejt makačka, než Vás všechny oblečeš! PŘEJI HODNĚ ŠTĚSTÍ, AŤ SE NÁKUPY POVEDOU :)

      Vymazat
  7. Páni!!! Ty hnědé botky jsou úplně skvělé! Myslím, že podniknu co nejdřív nájezd na Deichman :D Pořídila sis skvělé kousky ;) Už teď se těším na nafocené outfity ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, ale jsou mi větší :-/ ..díky moc, outfity už se vaří! :D

      Vymazat
  8. úžastné veci! :) hlavne tie semišové botičky sú úplne krásne :)

    OdpovědětVymazat
  9. parádní věci, vážně skvělý new in! :) hned mám z toho chut jít nakupovat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejkrásnější věci!<3 Jsou přesně podle mého vkusu a na podzim budou přímo ideální!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Díky moc, tentokrát se mi nakupování povedlo! :)

      Vymazat
  12. už se těším na outfity, ale nakoupila jsi fakt skvěle!! :))
    já se na nákupy nechystám, šetřím a většinu věcí mám z minulé sezony, ale po nějakém svetru se budu muset kouknout! :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tezezko, děkuji! :)
      No já bych teďka měla začít šetřit!

      Vymazat
  13. wow naozaj skvelý new in!Krásne veci,úplne všetko podľa môjho gusta!Najmä tie botičky♥

    OdpovědětVymazat
  14. Tedy,ty jsi toho nakoupila,moc se me libi vse hnede,capkou pocinaje a pak ten kremovy svetrik.Ja jedu na nakup zrovna dnes,tak mrkni ke me na blog,dnes budou cetky a zitra hadriky,samozrejme pokud mozno stylove.

    OdpovědětVymazat
  15. No teda, dokonalé věci! Já se už taky nemůžu dočkat na podzimní nákupy!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ díky moc, přeji super pořízení!

      Vymazat
  16. Dobrý výber :-) Ja tiež čoskoro plánujem jesenné nákupy vo viedni :-)
    http://lucygaven.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. ajoooo uz vim kdo mi ten svetr vyfoukl :P :D super veci, tesim se az te v nich potkam :)
    Anež. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D :-D Jéé díky Anež, takovej komentář od Tebe to je vzácnost! :-*

      Vymazat
  18. juuuj vedela by som si vybrat :)

    + GIVEAWAY u mna :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jó, parka ta je skvělá, no skvě skvě skvě skvě skvě skvěláááááááááá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já Ti ji budu půjčovat! :-D***

      Vymazat
  20. Super nákup! Taky jsem dneska zveřejnila Autumn new in článek :))

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. ty máš furt něco nového!!! :D ale hezký, taky bych potřebovala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D nekecej, ted to je jednou za sto let :-D

      Vymazat
  22. och už dávno som nevidela tak krásny NEW IN ! každá jedna vecička sa mi páči :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to mě moc potěšilo! :)*

      Vymazat
  23. Všechno je nejvíc úžasné! Hlavně ty cihlové kalhoty a boty! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kalhoty si vezmu hned zítra do školy! :)

      Vymazat
  24. Odpovědi
    1. :-* Děkuji, jsi na mě v poslední době nejhodnější!

      Vymazat
  25. Super věci! ;-) Některé kousky by se mi taky hodily, asi vyrazím někdy na nákupy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji Luci, mám největší radost, že komentuješ! :)*
      Já jsem musela jet NAKUPOVAT dvakrát, abych toho co nejvíc ulovila! :D

      Vymazat
  26. Moc hezký new in, hodně praktické věci :) Nejvíc se mi líbí bílý svetřík, parka, ty cihlové kalhoty a semišové botky z Deichmanna :) Jen se semiškama bacha, okamžitě naimpregnovat a netahat je, když prší! To by ses pak s nima mohla rychle rozloučit, vím, o čem mluvím :/ Jinak taky ještě plánuju podzimně zimní nákupy, až se táta za 14 dní po 7 dnech potápěčské dovolené vrátí z Egypta, pokud to vyjde :) Plánuju jako ty svetříky a tunel na krk :) Třeba i něco navíc, jak se znám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tyhle veci se mi taky moc libi :) ..no musim je necim nastrikat to mas pravdu! Wow tak to se budu tesit! :)

      Vymazat
  27. Ty botky z Deichmannu sú úplne kráásne :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ta parka a čepička jsou fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tie hnedé topánky sú vážne krásne! Minulý rok som kúpila podobné v H&M a super sa nosia, tak dúfam, že aj ty budeš spokojná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ takždý mi je tady chválí! To jsem ráda, jsou mi tročku větší, ale budu do nich nosit teplé ponožky :) ..

      Vymazat
  30. Tak ne že bys mě právě nenaštvala.. :D Samý tak božský věci? Chci taky!! :D

    OdpovědětVymazat
  31. Shopaholičko! :D :) Závidím, tak krásné věci! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Miluju oba dva páry tvých bot, tu hnědou šálku s čepičkou a parka je úplně stejná jak ta moje, chvíli jsem váhala, jestli nebudem mít stejnou, ale jiný obchod mě přesvědčil, že tomu tak není. Ale tvé přání splněno :* Kdy/kde jsi byla nákupčit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vopičko, byla jsem ve čtvrtek a v sobotu :) V Brně a ve Svitavech :) Já myslela, že máš parku černou, tu Tvoji jsem přece taky chtěla! :) <3 ..ale tuhle berušku jsem našla v Takku jupíí! :) ..Mě se zase líbí ty tvoje červený lakýrky :)

      Vymazat
  33. Botky a kalhoty jsem si včera koupila téměř stejné. :) Ale krásné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak budem dvě stejný kočky, sestry! :-D

      Vymazat
  34. Nádherné veci si si kúpila :) Tie svetríky chcem. :)

    OdpovědětVymazat
  35. cihlové džíny mám také :)
    Krásné věci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se mi jejich barva zalibila, dekuji ti!:)

      Vymazat
  36. tie hnedé botičky ti asi prídem ukradnúť <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tak dobře, mám je vystavené hned u postele, kdybys je hledala! :) :-P

      Vymazat
  37. Mám pocit, že vlastním úplně stejné kalhoty, akorát v jiné barvě! :-O Takže super výběr! :-P
    + to černé tričko s dlouhým rukávem vypadá moc dobře! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, Pájo! :)
      No tak aspoň budem třídní dvojka, ale Tobě v nich nemůžou vyniknout křivý nohy jako mě! Takže jsi na tom líp! :D
      Jinak jseš první co to tričko pochválila! Děkuji! :D**

      Vymazat
  38. Svetřík a vínové kalhoty:) Ten sprej od Baley jsem měla taky, hezky voněl:) Kupuju si spreje jen od Baely kvůli té jejich vůně:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak jsem i já vybírala, podle vůně! :-D

      Vymazat
  39. Krásné věci kočko :) Ale ta parka vede, je nekrásnější :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: