AUTUMN / WINTER WISHLIST

sobota, září 15, 2012

ZDRAVÍM VÁS A S PŘÁNÍM KRÁSNÉHO VÍKENDU VÁS VÍTÁM DO TOHOTO PŘÍSPĚVKU!
Dnes jsem vytvořila svůj úplně první wishlist, ve kterým uvidíte "všechno" co budu potřebovat na letošní podzim/zimu.



  • Oversized svetr přes hlavu mi ve skříni totálně chybí, musím to napravit.
  • Nude dress na blížící se plesovou sezónu + černé lodičky.
  • Parka, šusťákovka/větrovka a zimní bunda je teď můj velký cíl.
  • Kruhová šála, pletené rukavičky a klapky na uši..to můj šatník potřebuje.
  • Creepers, vansky, oxfordky a válenky! Creepers, vansky, oxfordky a válenky!  Creepers, vansky, oxfordky a válenky! 
  • Nejlíp hnědé a nebo černé pořádně obtáhlé jeansy.
Můj wishlist mi příjde jako velice základní, protože každý potřebuje botky na podzim a stejně tak bundu. Co na něj říkáte Vy? Už mi přišly peníze z letní brigády a tak jsem zvědavá, jak se mi poštěstí. Nakupovat jedu ve čtvrtek, tak mi prosím držte palce. Výsledný nákup Vám potom moc ráda ukážu! No a když už jsem u toho nakupování, tak na votočvohoz jsem přidala dost nových věcí, určitě se mrkněte ZDE, třeba se Vám něco zalíbí.
 FACEBOOK
 FORMSPRING

You Might Also Like

44 your comments

  1. Ty béžové šaty a modrá bundička!!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Som zvedavá čo si kúpiš,držím ti palce :) Válenky mám a môžem ti ich jedine odporúčiť! Parku chcem aj ja a svetrík by sa nejaký zišiel tiež

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak na to jsem taky moc zvědavá! :-O :-P ..válenky chci už od lonska, tak se tesim ;-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. chichi MOC DÍKY, Ale moc sanci si nedavám! :-O

      Vymazat
  4. bože, všichni plaší se šaty :D já také nutně potřebuju! navíc, když máme ples! :D :D pomóc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D KDO BY PLAŠIL?
      šaty! šaty! šaty! šaty! šaty! šaty! šaty! šaty! šaty! :-DDD

      Vymazat
  5. ty botky na podpadku jsou perfektní, taky potřebuju na svuj maturák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějaké takové seženeš! :);)
      FANDÍM TI!

      Vymazat
  6. No vidíš jak jsi ten WL udělala krásný i když jsi měla potíže s botkama :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Pak jsem uz na to konečně prisla, ufff! :-DD*

      Vymazat
  7. Mám celkom podobný wishlist! :D btw som nový follower
    http://lucygaven.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je dobře, protože je to IN :DDD
      Né dělám si srandu, každý potřebujeme asi to stejný na zimu žejo ;-)
      A MOC DĚKUJI :-***

      Vymazat
  8. Hmmm,zajimave zajimave...kecam...krasne je to,nejvic me dostaly pudrovky satky a polorukavicky a prirodni smetankovy svetrik by te take rozzaril,tak se tesim co nakoupis.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DD taky se těším, drž mi palečky!

      Vymazat
  9. Prima wishlist. Pořád si říkám, že bych si také měla něco takového sepsat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus, aspoň si urovnáš co potřebuješ koupit :)

      Vymazat
  10. Ahoj, moc ráda budu tvůj blog navštěvovat :)
    Možná je wishlist základní, ale rozhodně praktický. Jakmile si pořídíš něco, co potřebuješ a navíc se ti to líbí, radost je pak dvojnásobná :) Na nákup jsem opravdu zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee jsi moc hodná, to mě moc a moc potěšilo ! O : - )
      Jasně, to máš velkou pravdu.
      Drž mi palce, ať se nákup aspoň trošku zadaří! ;)

      Vymazat
  11. Sháhím podobné věci, ale hlavně parku a černý boty na klínku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no černé botky na klínku bych taky klidně brala! :-)

      Vymazat
  12. jéj ďakujem si ma potešila :) môj wishlist, je to čo príde skôr mám pár veci, ktoré by som si na toto obdobie sama vyrobila, aj keď ja som asi príliš lenivá, lebo to plánujem už celé leto :D nevadí no. A určite budem sledovať a budem veľmi rada za vzájomnú komunikáciu medzi blogmi .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANI NEVÍŠ JAK MOC JSI MĚ POTĚŠILA! :-*

      Vymazat
    2. Ty mňa tiež a tiež som rada za každého followera :)

      Vymazat
  13. No téda, nádherné veci a ešte krajšie farby! :] mám také veci rada :] budeš čačaná, jak to všetko zoženieš :] [ ale budeš čačaná aj bez toho, samozrejme :D ]

    Inak, ďakujem za návštevu, komentár a sledovanie, veľmi si toho vážim :] máš to tu pekunké :]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čačaná, nevím co je, ale zní to extrémně vtipně! :-DDD A CHCI BÝT ČAČANÁ!

      To já moc děkuji, potěšení je na mě straně, posílám :-*

      Vymazat
  14. ten černej kabátek je boží! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad nějaký takový seženu taky :-)

      Vymazat
  15. super wishlist, držim palce s nakupovanim, tešim sa na new in :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee díky, no snad bude pořádný ten NEW IN ;-)

      Vymazat
  16. Super wishlist!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Oversized svetr chci taky, ale zatím jsem nenašla ten pravý =D
    Ty nude šaty jsou krásný, líbíly by se mi nějaký s krajkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no UVIDÍTE jak to všechno dopadne!

      Vymazat
  18. Tak jsem zvědavá, jak uspěješ :)

    OdpovědětVymazat
  19. tak černé klapky na uši už čekají na věšáku, až přijde jejich chvilka:-))

    OdpovědětVymazat
  20. Krásny wishlist! A hlavne tie svetre :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem uz jeden porídila, ale není takhle krasny

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: