ČAU MŇAM (video)

neděle, září 09, 2012

ZDRAVÍM VÁS KOČKY MOJE! 
Mám pro Vás video jako dělané, přímo koťátkové! 
Pojďte se rychle podívat a zlepšit si náladu! Šest malých roztomilých potvůrek to lehce zařídí.
Video rozveselí určitě i každého morouse, který měl špatný den. No řekněte, líbilo se Vám?

You Might Also Like

75 your comments

  1. Odpovědi
    1. Koťata jsou k sežrání! :) díky moc! ;)

      Vymazat
  2. Jé, já chci kočičku ♥ Jsou zlaťoučké :*

    OdpovědětVymazat
  3. som som viac na psikov ale pri týchto drobcoch by som spravila zmenu :) su zlatučké :) :3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já mám taky radši pejsky, ale koťátka jsou senza! :)

      Vymazat
  4. Ja veľmi mačky nemám rada, no ked sú maličké tak sú strašne zlaté :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je úžasný, kolik může tak malej tvor přinést člověku radosti, jsou krásný!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je teda pravda! :) děkuji za komentář ;*

      Vymazat
  6. tie sú krásne ! milujem zvieratá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i já, a děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  7. jéé krásné :) děkuji za zlepšení dne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ještě se zeptám - co je to za písničku?? :)

      Vymazat
    2. Nemáč zač, rádo se stalo! Písnička je od BOY a jmenuje se Little numbers :)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. :) To jsem ráda, že se líbí! :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. K tvé fotečce se tohle video úplně hodí! :)

      Vymazat
  10. Kočičky nemusím :) ale jsou rozkošné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky víc na psy, nemám ráda velké kočky, ale koťata teda můžu! :)

      Vymazat
  11. ježišky, já jsem spíše pejskařka, ale tyhle jsou fakt roztomiloučký)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoro každý je pejskovej :-D
      No já vlastně taky, budu se opakovat, ale koťata jsou super! :-D

      Vymazat
  12. Ty kočičky jsou boží! Já kočky miluju a hned bych si nějakou domů pořídila, ale bydlíme v bytě =(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skodá, hnedka by sis mohla jedno vzít :)
      Klidně i dvě! :)

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. :-D všechno mají mini, aji ručičky!

      Vymazat
  14. jéééžiš těch je :) jsou to miláčci :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. celkem 6 a to je teda už docela úctyhodný číslo! :)

      Vymazat
  15. Malinke su nádherne :) veľme mačky nemam rada ale tieto male su na zožratie :) a záber 0:20 je uplne krásna mačička..tie modre očka nadherne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jojo ten záběr mám moc a moc ráda!
      DÍKY ZA KOMENTÁŘ, SOUHLASÍM S TEBOU VE VŠEM! :)

      Vymazat
  16. Jů, to je úžasně roztomilý! :)
    jsou boží ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  17. Odpovědi
    1. Jenda je má doma, chceš si je přijít pohladit? :-D

      Vymazat
  18. Tak to je parada,od te doby,co jsem Eli ukazala minule fotecky kocicek,tak stale kdyz vidi notas,tak vola...kosiskyyyyyyyyyyyy,no tak dnes rano se me tve video opravdu hodilo na zabaveni deti,parada,roztomile.Prave u me probiha mala soutez,tak jukni,pokud budes mit chut.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉÉ, FAKT? To je super! :-D To jsem ráda, že video děti pobavilo! ;)
      Urcite mrknu, díky za pozvání! :)

      Vymazat
  19. Ježiši ty jsou božská!! Před nedávnem se narodili kamarádce doma taky takže jsem teď u ní pečená vařená!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se nedivím, když jsou takhle super! :)

      Vymazat
  20. Ach <3<3<3<3 Nechceš mi jedno dát? :D :))

    OdpovědětVymazat
  21. Jůůůů, koťátka jsou nádherná, hned bych si jedno vzala do postele :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně může bejt jedno Tvoje! :)

      Vymazat
  22. nejbožejší roztomiloušové :D:)

    OdpovědětVymazat
  23. Ťuťínci... taky za pár dní budeme mít taky jedno doma :)) (i když z toho mám trošinku strach, náš pes nemá tyhlety stvoření moc v lásce...)

    OdpovědětVymazat
  24. nádhera, video jak nějaký záběry z pohádky! :-)

    M.

    OdpovědětVymazat
  25. To jsou úžasná koblížci ♥, to bych měla na celý den zábavu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo s něma si můžeš hrát celý den! :)

      Vymazat
  26. som rada že sa ti páči môj blog :) krásne video, aj ja mám rada mačky, mám ich aj dve :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Moc se mi páčí! :) ..to jsem ráda!

      Vymazat
  27. Odpovědi
    1. jééééééééééé komentář od Vás holky, už to nebyl 102let!

      Vymazat
  28. jéé, krásný ňůňátka:) mám ráda kočičky, ale ony mě moc ne asi jako všechna zvířata kromě těch našich :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAK TO JE VIDEO PRESNE PRO TEBE! :)

      Vymazat
  29. to je tak neuvěřitelně roztomílé!♥ jsme s mamkou milovnice koček, máme dvě doma, takže jí to hned ukážu :D
    jejda to je tááák ňuňatý, dívám se na to pořád dokola)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy je, zive jsou jeste mnohem vic! :-D ..:-DD já jsem to taky videla snad uz 100x!

      Vymazat
  30. Koťata vždy a všude kam se podíváš :D

    OdpovědětVymazat
  31. Krása,prostě!:)
    KOčičky jsou moje nejoblíbenější zvířecí stvoření.
    Taky máme spoustu koček a koťat.:D
    Dohromady 12 ale bude se udávat.:D:/.:*

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: