,

CO NOVÉHO DO KRÁMU (new in)

úterý, září 04, 2012

ZDRAVÍM VŠECHNY MILOVNICE (možná i milovníky) NAKUPOVÁNÍ

Nechci se vůbec ptát, jaké to bylo dneska po prázdninách zase ve škole, protože to bude už jen horší a horší. :D Strašnou dobu jsem Vám neukazovala co jsem si pořídila nového / co na mě mrkalo v sekáči / co jsem votočila / nebo co jsem dostala.  Takže mám takovou hromádku ve které je od všeho něco. Trošku kosmetiky, oblečení, doplňků a dalších věcí.

F - dokonale vonící jahodvý peeling   F - osvěžující tělový sprej jahoda
 F - síťkové tričko s dlouhým rukávem s "vytetovaným potiskem" - Tally Weijl
F - výživový doplněk stravy podporující imunitu   F - léčivé sérum na opary


F - květinkovaný šátek    F - bílé krajkové náušnice
F - ošetřující balzám na rty    F - deodoranční sprej na nohy
F - pruhovaný cardigan - vero moda
F - další jahodový sprej na tělo   F - malinový sprej na tělo
F - světlé úzké jeggins - vero moda

You Might Also Like

42 your comments

  1. Jůůůů...to první tričko bych ti ukradla společně s peelingem a balzámem. Náušnice by se taky hodily:D! Jinak to marihuanový extrakt na opary máme doma....rozhodně nikdy nikdy si to nedávaj do pusy, prtž to chutná extrémně nechutně:D. Vůně je teda taky nechutná, ale dá se vydržet:D. Mimoto...ty spreje z Avonu jsem měla a ještě myslím jeden mám...a ta vůně! To je naprosto božský ♥!
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D všechno by se ti hodilooo ..no já to už znám, nená to nic na chut! :D ..
      Jo jsem na sprejích závisla :-oo

      Vymazat
    2. Jako, že to je bez chuti? Diť je to eklhaft:D!

      Vymazat
    3. :-D je to hnus, chtela jsme napsat ..neni to nic dobrýho na chut! :D

      Vymazat
  2. Ty naušničky jsou úplně skvělé! :) a malinový body sprej ten musí být naprosto dokonalý! :D ách!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně voní nejvíc sprej cila cokoláda s jahodou :)

      Vymazat
  3. jahodový peeling musí být super! a to serum na opary a afty by se mi taky hodilo, mam je bohužel každou chvíli :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no myslím, že na mě nikdo nemá! :/

      Vymazat
  4. Sprej od avonu tady mám už přes rok, většinou ho používám jako osvěžovač vzduchu :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  5. Ty světlé jeggins vypadají dobře, budou se určitě skvěle hodim k tomu kardiganu =)
    A sprej s malinami Ti závidím =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj už jsem je měla společně oblečené a vypadalo to hezky! :)

      Vymazat
  6. Ten pruhovaný cardigan se mi moc líbí! :)
    Taky trpíš na opary? :( Tahle mastička mi nepomáhá..
    Tyhle řady od Avonu jsou skvělé, mám doma jabklo+vlašský ořech a fialku+liči. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ trpím na ně strašně! :-/ ..používám všechno co jde :-)
      Jo jsou nejlepší a moc děkuji! :)

      Vymazat
    2. Já mám zase pořád afty:/

      Vymazat
  7. Je,jahody a maliny,alespon si pripominas odchazejici leto,ale moc moc se me libi ty krajkove bobeckove nausnicky a myslim,ze jim to se salkou bude pekne ladit a vubec,ty se budou hodit ke vsemu.Na prouzky moc nejsem,ale tobe stejne slusi vse,takze uz se tesim,az se nam v necem predvedes,pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. achjo leto :-D ..jo taky jsem z nich mela radost a bila se fakt hodi snad ke vsemu :)
      Oh díky moc, papa!

      Vymazat
  8. Ten šátek je nádherný a bílé krajkové náušnice vypadají taky úžasně :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. To první tričko je skvělý a ty náušnice jsou taky super! :)

    OdpovědětVymazat
  10. ten osvěžující sprej mám též! a nejvíce se mi líbí náušnice, jsou krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  11. veľmi pekné veci , a ten osviežovať mám tiež vkuse si ho dávam na seba :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. ty na těch sprejech od Avonu asi hodně ulítáváš že? :D jinak supr věci, líbí se mi to tričko z TW :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda, maximálně!
      Mně taky vyfotím v něm outfit :) díky

      Vymazat
  13. Krásné věci musím říct .. :D*
    No vidím že taky ulítaváš na sprejech od Avonu ..♥ Já totiž taky :D:D

    OdpovědětVymazat
  14. díky moc, to me potesilo! :)
    JO MAXIMÁLNĚ NA NĚ ULÍTÁVÁM!

    OdpovědětVymazat
  15. avon spreje a tělová mléka miluju :D vždycky provoní celej pokojček :D <3

    OdpovědětVymazat
  16. ten jahodový scrub a malinový sprej mi příjde úplně super podle toho, co je na fotce! :-)nejsem sice největší fanynka avonu, ale na jejich body sprejích jsem vyrůstala a máme jich doma pěknou sbírku.

    OdpovědětVymazat
  17. Ten malinový sprej mám taky a moc mi teda nevoní, ze začátku jo, ale pak mi višchni začali říkat, že je to jak v chemický laboratoři, když se s tím nastříkám :D. Jahodový jsem si ted objednala krém na ruce, myslím, že tam už vůně bude skvělá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no abych pravdu rekla taky mi ta malina nevoni! :-D

      Vymazat
  18. Tetované tričko nemá chybu :) Jinak spreje z Avonu taky můžu, hlavně melounový, jen na ně často zapomínám O:) :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: