,

DOKUD BYLO TEPLO (outfit)

neděle, září 16, 2012

AHOJ ČTENÁŘI, DOUFÁM, ŽE NIC NEDĚLÁTE, KDYŽ JE TA NEDĚLE!
Mám pro Vás totiž nachystaný jeden slíbený článek s outfitem, ve kterém Vám ukážu, jedno ze dvou sak pořízených v místním sekáči.
 Tak to pojďte okouknout!

F - černé sako s červenými proužky - 2hand    F - obyčejné červené tričko - Tally Weijl      F - kytičkované balerínky - CCC
F - velké dřevěné náušnice - místní bižuterka      F - bílé kožené hodinky - Scream       F - prstýnek z fima - dárek o přítele


Možná je některé z Vás líto, že ve Vašem městě nemáte žádný sekáče, ve kterých byste mohla najít nějaký zajímavý kousek, ale můžu Vám říct, že v našem městě není pro změnu nic jinýho, než dva sekáče, olé! Takže není divu, že tam docela často nakupuju! =D Zrovna nedávno se mi poštěstilo a objevila jsem tam hned dvě saka, která už jsem hodně dlouhou dobu chtěla a v šatníku mi moc chyběla. Tentokrát Vám ukážu delší černé sako s proužky. Protože jsem proužky červené, musela jsem ladit zbytek outfitu taky do červena a tak jsem to nakonec zkombinovala s červenými doplňky a bylo hotovo.
O volné/nudné hodině mě Lenny párkrát vyfotila, dokud se mi nevybil mobil a bylo po srandě. Outfit je z poloviny minulého týdne, takže to ještě bylo krásně teplo a my jsme se pařili ve škole, ale teď o víkendu musí bejt zima, díky spravedlnosti! Na jedné fotce vidíte i moji Lenny, pokud tady mám ještě nějaký pamětníky, tak vědí, že dříve jsme vedly blog spolu! Tak co říkáte na můj ležérní - flákačský outfit?
FACEBOOK
FORMSPRING 

You Might Also Like

68 your comments

  1. Odpovědi
    1. Jsi moc a moc milá komentátorka, děkuji! :)*

      Vymazat
    2. Ale co znamená můj komentář v té hromadě dalších prosimtě. :P

      Vymazat
    3. No pro mě znamená moc! :-*

      Vymazat
  2. pekné!:)

    www.leavall.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. pekný outfitík:)

    pozývam na giveaway teba aj tvoje čitateľky

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/09/giveaway-number-2.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle se mi líbí :) Sako je fakt skvělý úlovek, v obchodech za ně, co jsem tak viděla, chtějí nehorázné peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tohle stálo 135 Kč :D

      Vymazat
    2. Blahopřeji! :D Já snad neviděla levnější než za 800,- Kč.

      Vymazat
    3. no a druhé mě stálo taky jen 135! :) JUPÍ

      Vymazat
  5. tyjo, takový sáčko sháním věčnost :/ :D všechny jsou na mě hrozně obrovské a nebo předražené :/ máš štěstí holkaa! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a počkej až uvidíš to druhý, to se mi líbí mnohem víc, protože je jen černé! :D
      Díky moc, konečně se to štěstí na mě usmálo! ;)

      Vymazat
  6. to víš, že nic nedělám, před chvílí jsem vstala :D
    jsi tak krásná! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D To je jen dobře! ;)
      A JINAK MOC DĚKUJI, TO JSEM SI ANI NEZASLOUŽILA :-*

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Ano ano, jsou lehounké dřevěné :)

      Vymazat
  8. Ty náušnice jsou úžasný! Vypadáš nádherně :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. perfektne outfity ako stale ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsem nečekala! DÍK MOC! *

      Vymazat
  10. Jé !
    Super fotka na tom stromě , já bych tam s botama , které chystám na své ootd asi nevylezla ... :D
    Lenochod jsme tomu říkali ... :D
    Sluší ! :)
    Máš moc pěkné nehty ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no jako já jsem se tam udržela asi 5 vteřin! :-DD
      Děkuji, týjo, že jsis vůbec všimla! ;)

      Vymazat
  11. Ahoj Dia, veľmi rada ťa spoznávam a aj tvoj lákavý a krásny blog :-) Ďakujem za Tvoju návštevu na mojom blogu, lebo vďaka tomu som mohla objaviť tento tvoj a už teraz viem, že ho budem rada sledovať :-) Fotky sú krásne a hlavne na tom strome nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé takový krásný komentář, děkuji moc! :-)*
      :-D Díky moc a obzvlast dekuji za pochvalu fotky na strome!:)

      Vymazat
  12. Jé, ty botky má moje ségra. Měla jsem si je koupit taky, protože jsou nádherný! =)
    A ten outfit se mi moc líbí, takový jednoduchý a elegantní. A červená Ti sluší =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ony se mi skoro rozpadly, tak nemusíš bejt tak smutná! :D
      Moc díky díky!

      Vymazat
  13. No jo,kdyz tobe slusi vsecko,ale je fakt,ze sacko s vykasanymi rukavky projmuteho strihu dela ze sportovnejsi holciny takovou tu smrncovnejsi,akor kdyz jsi to zpestrila hravymi nausnicemi a dala tomu mladistvy vzhled dzinami,miluji sacka a dziny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a urcite mi nesluší vše! :-*
      Moc děkuji, taky jsem ted zacala mit rada sáčka + rifle :)

      Vymazat
  14. Sekáče sú super aj ja mám odtiaľ dve saká,ktoré nosím najradšej! Veľmi ti to prestane:)
    Prajem krásnu nedelu!

    OdpovědětVymazat
  15. Tenhle styl Ti strašně sluší. Krásné kousky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem přesně potřebovala slyšet! :-*

      Vymazat
  16. Moc ti to sluší :) Fotky jsou také moc podařené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná a děkuji Ti jako vždy! :)

      Vymazat
  17. Moc pěkný sáčko :) A ten prstýnek a naušnice super :)
    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Jéé, tak já už jsem pamětník :D :D U nás ve městě máme jeden sekáč, ale zboží přiváží max. jednou za měsíc, takže když to nestihnu hned ze začátku, mám prd :D Jinak taky zbožňuju sáčka, doma mám zatím jedno modrý a hodlám si přikoupit ještě nějaký ;) články s outfity mám moc ráda a moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ale prdlajs! :-DD ..Děkuji moc a preju ti víc sekáčových úlovků! :)

      Vymazat
  19. dokonalé fotky :)) si krásna a to sako :)

    OdpovědětVymazat
  20. supér a díky za lichotku pamětníka! :-D

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co no proto?! už jsi vyhlížela můj koment? :-D

      Vymazat
  21. Krásné fotky :) A sako vypadá moc dobře :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Moc ti to sluší! Ty botky jsou krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Nadherne topanky... vzdy obdivujem, ked niekto vie taketo vzory nosit s povabom ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to jsi napsala moc hezky, díky! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: