,

DVA MĚSÍCE S BIOSILEM (reviews)

úterý, září 25, 2012

AHOJ, ZAJÍMÁ VÁS, JAK VLASTNĚ PŮSOBÍ BIOSIL?
Jestli ano, čtěte dál. Dozvíte se, jak na to abyste měli zdravou a hezkou pleť, nehty a vlasy.


Je to strašně jednoduché, určitě už doplněk stravy Biosil znáte.
No a pro Vás, kteří ho neznáte jsem si připravila mililinokou recenzi. 
Biosil je velice známy doplněk stavy, který by nám měl pomoct podpořit růst vlasů, nehtů a měl by udržovat zdravou pleť. Jedno balení stojí kolem 65Kč a obsahuje 60 tablet, které vydrží na dva měsíce. Dá se běžně koupit v lékárně, bez předpisu. Účinky by se měly začít projevovat po 2 - 3 měsících. Jak vidíte na fotce, moje nehty vypadají hezky zdravě. Přestaly se lámat a třepit a dokonce rychleji rostou. Moje vlasy bohužel nevidíte, ale můžu říct, že pozoruji, že  taky krásně rostou. No a nakonec s pletí je to strašně diskutabilní. Pupínky se můžou udělat ze stresu, z PMS, ze špatného krému,.. Můžu ale potvrdit, že určitě nedojte při užívání Biosilu ke zhoršení Vaší pleti. 
To je asi tak všechno co bych k doplňku stravy napsala.
Jednoznačně bych Vám ho doporučila, protože dát za zkoušku těch 65Kč se vyplatí.


You Might Also Like

68 your comments

  1. ja som ho uzivala tiez a popravde som videla vysledky tiez len na nechtoch... a to som ho brala hlavne kvoli vlasom... :)

    + GIVEAWAY u mna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ja to tak zběžně pozoruji všude, ale nehty jsou vidět tedy nevíc! :)

      Vymazat
  2. S biosilem mám taky zkušenosti a dobré! :)
    já teď po tři měsíce užívala GS Eladen. Je to o "krapet" dražší než biosil, ale je super. Hlavně mi začaly růst vlasy o moc rychleji než je zvykem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. WOOOOOOOW, tak to musím mít, jdu do lékarny zíta! :) Kolik to teda asi stálo prosímtě? :)

      Vymazat
    2. balení 30-ti tablet asi 200Kč a pak mají i balení po 70-ti tabletách + je k tomu dárek a pohybuje se to kolem 300-400 myslím! ;-)

      Vymazat
    3. Dobře moc děkuji a má to teda pomáhat na vlasy jo? Já se musim zeptat u doktorky, jestli to muzu kombinovat se svejma lekama na klouby a jinak do toho půjdu, diky moc za tip! :)

      Vymazat
    4. vlasy, nehty i pleť. Té doktorky se zeptej a raději si kup možná to menší balení. Někomu ty kapse celkově nedělají dobře. Vyzkoušej a uvidíš ;-)

      Vymazat
    5. Jasně, děkuji fakt moc za super komentář a radu! :);)

      Vymazat
  3. o Biosilu jsem již slyšela,pár měsíců jsme ho brala..

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla jsem ho vždycky vyzkoušet ale moc se mi to nezdálo. Ted' si mi to potvrdila, díky za recenzi, vyzkouším ho :)

    OdpovědětVymazat
  5. já ho používám a změnu vidím hlavně na nehtech a musím říct, že jsem to zpozorovala dřív jak po 2-3 měsících.. :) a děkuju za připomenutí, dneska jsem si ho ještě nevzala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je super, mě nehty narostly tak po měsíci! :) Není zač! :)

      Vymazat
  6. Biosil je opravdu skvělý:-),kvalita nehtů se mi po něm rozhodně zlepšila. Začala jsem používat například také ještě přípravek Hair Fit, který lze sehnat také v lékárně okolo stovky:-)a ten mohu opět jen vynachválit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, moc děkuji za komentář, Tvůj úplně první! :) No já bych opravdu potřebovala aby mi narostly vlasy, mám je strašně krátky! :-/ DĚKUJI MOC ZA TIP!

      Vymazat
    2. Nemáš vůbec za co:-) a komentářů tu bude jen a jen více, slibuji:-):-*!

      Vymazat
    3. jéé! Budu se moc těšit! :)

      Vymazat
  7. biosil určitě vyzkouším :) co nejdřív si pro něj do lékárny zajdu :) nehty mi moc nerostou, lámou se, vlasy mi také rostou pomaleji.. tak snad po biosilu to bude lepší :)) děkuju za tip :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no urco nejakej vitaminek to urcite zlepsi, zkus to :)

      Vymazat
  8. Super recenze myslím že zítra zavítám do lékárny:D PS: máš krásné nehty! :O

    OdpovědětVymazat
  9. Na nehty je prý Biosil fajn, ale vlasům podle mě nijak nepomáhá. Tedy s padáním vlasů. Ty minerály jsou tam v tak malých dávkách, že to prostě nestačí. Říkala mi doktorka:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky si to myslím, je to fakt jen takový doplněk na nejaky velky problemy to nestaci :)

      Vymazat
  10. Máš nehty perfektní :) Já ho taky beru, na vlasy a nehty mi zabral, a s tou pletí, nečekejte že se Vám přestanou dělat pupínky, ale kvalita pleti se mi zlepšila opravdu hodně, je pevnější, a (mám pupínky a mačkám si je) když si jeden den vymáčknu beďáka, do dvou dnů je to zahojené že byste nepoznali že tam vůbec něco bylo. A to se mi dřív to místo hojilo tak týden, takže já jsem nadšena :D

    OdpovědětVymazat
  11. achjo, já nevím proč ho ještě pořád nemám doma! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím, že půjdu na návštěvu do lékárny ;-). Nehty mám vcelku dobré i rychle rostou, ale s těma vlasama je to horší ;D. A máš moc krásné nehty :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No urči to zkus :)
      JINAK MOC DĚKUJI

      Vymazat
  13. Já mám pocit, že mi ty nehty zhoršuje, a pleť mě bude zlobit forever, myslím :D A moje vlasy, však víš, 3 zlaté vlasy děda vševěda.
    Tvoje nehtíky jsou nejlepší, jak umělé! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jseš blbá? :-DD Jak to může zhoršovat nehty? :D Bůhví, co žereš! :-D
      CHICHI, díky moc, budu je muset ostrihat, protoze budu chodit hrat na klavírek :)

      Vymazat
  14. Asi budu muset vyzkoušet. Ty nehty jsou vážně krásné, zítra letím do lékárny!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, no to jsi mě potěšila a jinak moc díky! :)

      Vymazat
  15. Tiež som si ho kúpila pred pár týždnami a užívam ho denne(možno sem tam zabudnem) zatiaľ výsledky nevidím, no myslím si, že je to aj tak skoro. Hádam sa výsledky na vlasoch po tých 2,3 mesiacoch aj dostavia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho tedy beru pravidelně, ale snad i když to bereš sem tam, tak to má účinek :)

      Vymazat
  16. Také jsem ho používala cca tak dva půl měsíce. Rozhodně mi rychleji rostly nehty, a také se tolik netřepily.
    A vlasy, kvůli kterým jsem ho hlavně kupovala, tak nic moc. Možná mi o trošku rychleji rostly.
    Ale jinak mi přišel fajn a možná ho za čas opět začnu brát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nehty to působí fakt nejvíc! :)

      Vymazat
  17. urči zkusím, když už se snažim o ty dlouhý vlasy!:D

    OdpovědětVymazat
  18. Užívala jsem ho hrozně dávno a docela fungoval. Děkuji za připomenutí, za ty peníze skvělá věc.

    OdpovědětVymazat
  19. vyzerá to veľmi dobre! chcela by som aby mi narástli vlasy, asi by so to mala vyskúšať! ďakujem za TIP ! :)

    OdpovědětVymazat
  20. kvôli nechtom si preň skočím, jedno balenie snáď neublíži :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, to nemůže snad ublížit! :)

      Vymazat
  21. Děkuji za tip, zrovna jsem si nechala po strašně dlouhé době narůst nehty (trvalo to dlouho) a div ne se slzami v očích jsem je musela ostříhat, protože se mi strašně třepily... Takže zítra si udělám výlet do lékárny :)) a cena je krásná...:))

    www.rebellda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee tak reba to zkus a pomuze ti to :)

      Vymazat
  22. No mně se po něm hodně zlepšily vlasy, takže za ty peníze hotový zázrak =)

    OdpovědětVymazat
  23. Biosil jsem také užívala. Hlavně kvůli slabým nehtům. Delší mi nikdy nenarostou, nebo se mi hned zlomí a po biosilu jsem změnu viděla. Nehty se tolik nelámaly, i vlasy vypadaly zdravějc. :) určitě doporučuji! B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. máš krásne,zdravé nechtíky.Určite BIOSIL vyskúšam,aj keď neviem,či je na Slovensku dostupný :) Opýtam sa v lekárni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo to zkus, snad bud k dostání i u vás :)

      Vymazat
  25. Nehty máš opravdu moc hezké :). Já jsem biosilk také jeden čas měla, ale hrozně nepravidelně jsem si tabletky brala, takže ho chci také někdy vyzkoušet na dva měsíce v kuse. Za tu cenu se rozhodně vyplatí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ti za pochvalu nehtů! :-) A určitě to zkus!

      Vymazat
  26. Nehtíky máš opravdu moc pěkné :) Hned v týdnu si ho skočím koupit, a také vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  27. tyjo! já si pro něj asi někam skočím! protože mé vlasy sice (možná) rostou ale spíš do stran než 'dolů' :D Achjo. Třeba to bude lepší!
    ps: asi si o mě budeš myslet, že jsem rejpalka (i když to tak není! :D), ale pobavila mě věta "Můžu ale potvrdit, že určitě NEDOJTE při...." :DDDD nejlepší na tom je, že to i docela zapadne do kontextu když pominu zbytek věty :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ty vlasy mě mrzí! Tak treba se to fakt zlepsi
      :DDDDDDDDDDDDD
      SRANDA, NEVSIMLA JSEM SI TOHO..ale necham to tam!

      Vymazat
  28. Já jsem biosil brala,ale přišlo mi,že mi vubec nepomohl. nehty se dal třepily, vlasy trochu rychleji rostly, to ano ale s pletí žádné zázraky to neudělalo. Teď beru reghaar a zatím vidim malinke výsledky, nehty se mi ani nelomí,ani nerozstěpuji, na pleť to zatim nepusobilo a vlasy mi trochu zhoustly,ale je to fakt krátká doba co jsem je začala brát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, to je skoda, ze ti nezabral ..me fakt zabira a mam radost! :)

      Vymazat
  29. Já ho taky kdysi užívala, ale kromě dobré chuti jsem asi nic jiného nezaznamenala :-(
    justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, ja ho nikdy necumlala, zapijim ho! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: