HOT SCHOOL (outfit)

středa, září 05, 2012

SALUT LES FILLES!
Škola si už v plném proudu proudí a když jsem Vám nestihla ukázat první školní outfit, tak to musím napravit aspoň tím druhým! Včera ráno, než jsem šla do školy jsem se dívala na počasí a žádné převratné teploty tam nebyly. No ale to jsem nevěděla, že chodím do školy kotelny/pekárny/sauny/  (No ale nebojte, v zimě se náš gympl přemění na chladničku chcete-li, mrazák) a že brzy exploduju vedrem. Sedím u okna a tak na mě celý den paří slunko, někdy to je opravdu nepříjemné. Naštěstí mě dopoledne chránilo moje šíťkované triko, které sloužilo jako super větrání. Odpoledne na dvouhodinovce semináře by mě už ale nezachránila ani extra vychlazená svěcená voda! Musela jsem si síťku sundat a čekat dokud nebudu moct jít domů a rovnou do vany. Jak jste na tom byli Vy? / Taky se Vám někdy nepodaří vychytat počasí? / Máte radši vedro ,nebo zimu?   

F - černá vestička    F - šíťkované průsvitné tričko    F - obyčejné béžové tílko    
                      F - modré úzké jeggins    F - růžičkový prstýnek z fima    F - malé černé náušničky 
P.S - Zdravím Werču s Wendy !

You Might Also Like

40 your comments

  1. Je,vesticka je super,urcite ti strasne slusi a tilko vubec nevypada obycejne,je moc pekne,priste foto s tebou.Jinak ja nevychytavam pocasi stale,protoze i kdyz je chladneji a ja to vim,tak me je stale vedro,protoze nez se vypravim s dvojcaty ven,tak jsem splavena,ze by jsem i v uime mohla jit jen v tricku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, už jí mám 100 let a vždycky ji jednou za čas vytáhnu :) .. no to ti opravdu nezávidím :-/

      Vymazat
  2. Pěkné oblečení :) já to naštěstí vychytám, ale někdy školník ve škole neovládl topení a v zimě jsem umírala vedrem a už jsem si ani neměla co vysléct :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já radši vedro. Ikdyž mě je zima i ve vedrech a outfit tedy nikdy nevymyslím správně:-)

    OdpovědětVymazat
  4. S vychytáváním počasí jsem na tom podobně, ale jsem radši, když je mi teplo než když mrznu..
    Počasí jako takové mi vyhovuje to, co je teď :) tričko, džíny, mikču do tašky. Paráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já vlastně taky! :) jojo taky se mi to ted tak libi :) kdyz je tak akorat

      Vymazat
  5. Outfit vypadá dobře, hlavněse mi líbí ta vestička, je párádni ! :)) Já teda radši vedro než když je mi zima :D No s tím oblečením se mi to podaří jak kdy, první školní den jsem to moc nevychytala, bylo mi horko ale pak už v pohodě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se dívím, že mi každý chválí tu vesticku, ale tesi me to! :) mám ji o to radši :)
      no jako já to poráa nejak nevychytávám

      Vymazat
  6. Ahoj, prosimtě jaktože jsem o Tvém blogu doteď nevěděla? :))) Máš moc krásný blog a díky že, si mě pozvala, jsem nový čtenář:)

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, že ho nemáš vyfocený na sobě :) ale muselo to vypdat dobře ;)
    Děkuju moc :) Můžeš mě sledovat přes facebook, twitter, tumblr, weheartit nebo pinterest :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No neměl mě bohužel kdo vyfotit :-/ ..a přes GOOGLE to nejde? :-(

      Vymazat
    2. Mám účet Google+, takže klasické "following" nejde...

      Vymazat
    3. Bohužel, no ale už tě mám na FB ..tak aspon tak to budu kontrolovat

      Vymazat
  8. Muselo to vypadat dobře :) Já osobně mám radši chladněji v teple ( ne zimu, ale ani vedro) :D

    OdpovědětVymazat
  9. ach..ta vestička je luxusní teda :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, to mě potěšilo! :)

      Vymazat
  10. Je to moc hezké, já tedy moc nemusím ani vedro ani zimu, ale ve škole rozhodně vedro, taky tam jinak máme mražák :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já mám ráda teplooo a mrazaky vubec

      Vymazat
  11. skvělé!Krásná vesta)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, vesta je zahrnutá slávou!

      Vymazat
  12. Jojo, jsou nekvalitní, protože já mám prostě strach brát na takovéhle akce zrcadlovku. S mojí šikovností by mě s ní dovnitř nepustili nebo bych jí někde rozflákala:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha tak to potom ten důvod chápu! :) ..já se taky často rozhoduju jestli foťák brát a nebo ne

      Vymazat
  13. Milá Dio,
    skvělý kousky - tričko originální a vestička šmrncovní.
    Nemám ráda extrémy - ani horko, ani zimu. Ale na podzim se už docela těším. Snad to počasí nějak vychytáme ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář:)
      Nedávno jsem na Tebe myslela, že zas mrknu po čase na tvůj blog! :-*

      Vymazat
  14. Já miluji klima v Saint Tropez <3 :D

    OdpovědětVymazat
  15. musím mít to tričko s Pin up girl O:-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: