HOUBAŘENÍ Ano/Ne?

neděle, září 30, 2012

ZDRAVÍM DOBROVOLNÉ I NEDOBROVOLNÉ STRÁVNÍKY HUB
Ahoj, zrovna jsem přišla z lesa. 
Stihli jste letos houbaření, nebo jste se na to vyprdli? 
Máte vůbec rádi houby? Jakým způsobem je připravujete nejraději?
U nás v rodině se houby konzumuji s oblibou. Já jsem si na to už zvykla a mám je taky moc ráda. 
Nemáte třeba nějakou veselou příhodu z houbaření?

You Might Also Like

94 your comments

  1. já teda moc houby nemusím :D jím jedině žampiony :))
    a na houby naše rodina také naštěstí nechodí, nějak moc nás to nebaví :))
    ale máte moc pěkné úlovky!
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  2. Houbaření ne, ale krájení a papání hub ano! :P

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam mňam,smaženej hříbek! A co teprv taková hřibová máčka :O slintám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hříbky miluju! Hlavně v polívce a omáčce :) Nechápu lidi, co je nejí! :D Naopak ale moc nemusím houbaření. Jednou za čas jo, ale ne často jako naši. Zrovna včera se vrátili z celodenního houbaření s velkou várkou hříbků, tak se přes noc sušily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já je dřív taky nejedla a tedka to je lahůdka nejvetsi! :-)

      Vymazat
  5. houby mám ráda, ale nebaví mě na ně chodit :D pěkné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dio, houbaření ANO!:D Miluju houby, bramboračku a houbaření celkově. Včera jsme byli poprvé s Mládětem, takže veliký zážitek;-) A dnes nám domem voní sušené houby:-) Pěknou neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne, že ANO! :-) ;) ..týjo to musela bejt sranda a fakt zážitek! :-)

      Vymazat
  7. ja som ich niekedy rada nemala, teraz už aj áno. príhody vtipné nemám, alebo si na ne aspoň nespomínam. no rada ich zbieram a chodím do lesa :) krásne fotky, uži si dnešný deň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No i když treba nic nenajdes, tak se aspon projdes po cerstvem vzduchu a udelas si prochazku lesem! :-)

      Vymazat
  8. Na houby chodím ráda..:D ale nesnáším je:D:):-**

    OdpovědětVymazat
  9. já na houby dřív chodila strašně ráda, teď jak jsem starší tak už mě to tak moc nebere ale když roustou tak mě to baví :D. a je to super odreagování :). a houby většinou nejím, jenom třeba růžovky nebo bedle na másle, to je mňamka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no když nerostou tak to nebere nikoho :-D nebo ne? :-O ..Já taky nejvic miluju růžovky na kmíně! :-O

      Vymazat
  10. Houby miluju, ale nějak letos není na nic čas... :)

    OdpovědětVymazat
  11. chodívala jsem na houby jako malá, samé krásné vzpomínky v dětství:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, vždycky jsem soutěžila, kdo má víc! :-D

      Vymazat
  12. Ráda sbírám, nerada konzumuju :D :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se moc veselých příhod na houbách neděje :-)
    Ale houby mi nevadí, mám je ráda hlavně obalený :)

    OdpovědětVymazat
  14. Včera jsme byli!:D Moc jsme toho nenašli, ale něco přece jen jo. Ráda houby sbírám, ale nejím je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je náhodička! :-) Týjo, tady je samej sběrač, ale žádnej jedlík! :-D :-O

      Vymazat
  15. Na houby už teď moc nechodím :/ Chodívala jsem jako malá s dědou, ale to už je dávno.. Ale jinak houby mám moc ráda na všechny způsoby :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky byla s dědou houbarit,můj deda je houbar sveta! :-)
      NÁPODOBNĚ :)

      Vymazat
  16. Ráda je hledám, (rodina byla tento víkend, ale já se musela učit, grrr :D ale byla jsem minulý ) ale nejím je :D Maximálně je "pozřu" v polévce, když si dám do úst hoodne vody a polknu, abych tu houbu necítila :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je jak kdybys polykala nějaký hnusný léky! :-D

      Vymazat
  17. ja hríby nemam rada:/ ale rada ich zbieram:D:D
    a jedine ich zjem ked su pražené s vajíčkom:D mňam mňam ! :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další člověk, který dělá houbové kompromisy! :-D

      Vymazat
  18. Už se tak těším, až též půjdeme na houby! :))
    Rozhodně nejlepší jsou nakládané nebo jako řízky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnam, nakládané malé praváčky miluju!

      Vymazat
  19. Já houby nejím, ale ráda je sbírám, většina mých přátel to má naopak, rádi je jedí, ale sbírání nesnáší :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No každej si najde svůj kompromis! :-D

      Vymazat
  20. Ahoj, s radosťou ti musím oznámiť, že si vyhrala moju prvú giveaway (http://sueandcolours.blogspot.sk/2012/09/15-taky-normalny-vikend-ukoncenie.html)

    Poslala som ti e-mail na adresu, ktorú si uviedla, tak prosím o skorú odpoveď aby som ti výhru mohla poslať už tento týždeň :-)

    Prajem pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já na houby chodím hrozně ráda, akorát to čištění a krájení potom mě nebaví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mě taky teda nebaví, to je fakt! :)

      Vymazat
  22. Já teda nejsem příznivec hub, ale nevadí mi, když je sbíráme :)

    OdpovědětVymazat
  23. Miluju houby a miluju houbaření. Ale baví mě to jen tak na hoďku, na dvě, pak musím jít domů, jinak jsem otrávená.:-D Houby jsou na vaření zkrátka super - sušené, mražené, nacpu je všude.:-D Veselou příhodu z houbaření mám. Loni jsme si s přítelem vyrazili autem na houby. Nebylo kde zaparkovat, tak jsme zajeli kousek do pole a povedlo se nám tam jedním kolem totálně zapadnout do hnoje. Široko daleko jen kamioňák, co si šel dát k lesu pauzu. Ten nám tedy nakonec pomohl zatlačit, ale já jsem to odnesla nejvíc. Tlačila jsem na té zapadlé straně a jak se to kolo roztočilo, dostala jsem od hlavy až k patě "voňavou" sprchu. Radši ani nebudu popisovat, jak jsem vypadala, ale ten smrad jsem z vlasů cítila ještě po tom, co jsem si je dvakrát umyla.:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to já bych taky v lese nevydrzela dlouho! :-D Já mám taky ráda houby na všechny způsoby! :-) ..NO A TA TVÁ STORY MĚ DOSTALA! :-DD To ti teda nezavidim, ted se tomu musim ale taky smat! :-D ne ne?

      Vymazat
    2. Já už se tomu taky vždycky směju. Ale tenkrát mě to moc nepobavilo. Hlavně široko daleko ani noha a chvilku už to vypadalo, že pojedem do našeho zapadákova objednat traktor.:-D Na tyhle houby určitě nezapomenu.;-)

      Vymazat
    3. No to se nedivím! :-D ..Tak nakonec se to dobře vyřešilo a teďka máš vzpomínku na celý život! :-)

      Vymazat
  24. boli sme.. .ale moc me toho nenašli

    OdpovědětVymazat
  25. já miluji houbaření, ale sama houby nejím a ze všeho je vybírám :D zvláštní, já vím:) ale letos jsem bohužel na houbách nebyla a ani to už asi nestihnu, není moc času a v průběhu léta nerostly :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no to je zvláštní přístup, ale já to tak taky měla dřív, takže chápu! :-)

      Vymazat
  26. já moc houby nemusím,ale smaženici(teda-když jí připraví někdo za mne),tu jsem ochotna si dát :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tak to věřím, každý má rád servis až pod nos! :-D

      Vymazat
  27. Ja huby veľmi zbožňujem. Moja mamina je na tom závislá a vždy jej pri príprave pomáham. Ale už sme dlho neboli na hubách :D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No moje mamka mě vždycky vytáhne na houby aspoň dvakrát do roka, je to rituál a ucast je povinna! :-D

      Vymazat
  28. ja jem len šampióny a to aj tak len v omáčke a vyprážané. :D som veľmi nachýlna natoto na huby nechodíme :)

    OdpovědětVymazat
  29. Já houby miluji, jedla bych je pořád, samozřejmě ty jedlé O:) :D a sbírám je moc ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no tak to chápu, že ty jedlé ..ale nekdy jsou ty nejedlé hezci, nez ty jedlé! :DD

      Vymazat
  30. miluji houby, kdekoli kdykoli jakkoli :D i ráda sbírám, takže rostou jo?

    OdpovědětVymazat
  31. Jako malá jsem je chodila sbírat s taťkou. Ale většinou jsem si sedla na první pařez, který jsem viděla, snědla jsem si svačinu a chtěla jsem jít domu. Nebavilo mě to. Houby jím akorát v polévce, jinak mi moc nechutnají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, já jsem nikdy svačinu neměla! :-O No tak to je zrada! :-D

      Vymazat
  32. Miluju houby :) Je to mňamka a nejradši mám smaženici a řízky z hub :)

    OdpovědětVymazat
  33. Houby nemám ráda , ale ráda je sbírám :D

    OdpovědětVymazat
  34. nemám tolik ráda sbírání těch hub, ikdyž to přetrpím (lesy mám celkem ráda), ale jíst bych je mohla furt! Dobře, to zase ne, ale mám je fakt ráda, třeba udělat houbové řízečky!

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, moc ti děkuju za milý komentář :)
    Já letos taky párkrát vyrazila na houby - když jsem byla u přítele, tak jsem s jeho babičkama chodila do lesa :)
    Houby moc ráda nemám, ale na pizze jsou vynikající :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to nemáš vůbec zač! :-* .. :-) ..Včera jsem je jedla na pizze a byly hodně velký a vůbec mi to nevadilo ;)

      Vymazat
  36. Já houby hledám strašně ráda, byli jsme v srpnu dvakrát a našli jsme jich dost. Nejradši mám houbovou omáčku =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnam ta je moc dobrá, já mam nejradeji ruzovky na kmine

      Vymazat
  37. Mám ráda houby, jenom né takové ty rosolovitý :D

    OdpovědětVymazat
  38. jo tak houby nesnáším! :)) at jsou jakkoliv připravené,upravené...nikdy mi nechutnaly a nikdy asi nebudou,ale jít je sbírat do lesa mi nevadí!samotná procházka a sbírání je příjemný relax!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasný, každý má rad něco jiného :) procházka je to fajn, to máš pravdu

      Vymazat
  39. Huby nemam rada, ale zato ich rada zbieram a hladam v lese :)

    OdpovědětVymazat
  40. Já houby miluji,ale les tu nemáme...:)

    OdpovědětVymazat
  41. Huby? Och nie :D :D Mám jednu dá sa povedať šťastnú príhodu pretože v príbehu sme došli zdravé na chatu. Keď sme boli mladšie chodili sme s ockovim kamarátom na chatu blízko lesa. A tak ma raz zobrala ockovho kamaráta manželka s dcérou na huby. Už sme pomaličky končili so zberom keď teta odrazu niečo začula! V diaľke zbadala divú sviňu, našťastie ja som ju nevidela pretože asi by som sa zbláznila! :D To bol ale šprint na chatu, v živote som tak rýchlo nebehala :D Ešte šťastie, keďže sme už boli pri konci zberu boli sme dosť blízko pri chate čiže raz dva sme boli pri ostatných účastníkov chatovačky :D a nemali sme žiadnu ujmu na zdraví. Teraz sa na tom smejeme, ale vtedy to bola katastrofa! Horor! :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A inak nemám rada huby, možno to bude kvôli tomuto zážitku! :D :D

      Vymazat
    2. :-D jejdamane, já bych se asi počůrala strachy a při běhu bych zakopla a pak bych břečela kvůli tomu, že jsem spadla! :-DD

      Vymazat
  42. Miluju houby, ale bohužel je můj H. nemá vůbec, ale vůbec rád, takže z nich nemůžu vařit (teda můžu, ale jenom pro sebe..). A houbaření jsem letos stejně ještě ani nedostala, z důvodu vytíženosti :(..

    OdpovědětVymazat
  43. Letos jsem houby bohužel sbírala jen jednou. Hrozně mi chutnají, ale pokaždý se šíleně bojím, že mezi nima byla ňáká jedovatá. :D

    OdpovědětVymazat
  44. Odpovědi
    1. :-) Jseš houbařka jak vyšitá! :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: