HŘIŠTĚ 7 (outfit)

neděle, září 30, 2012

PŘÍJEMNĚ SE USAĎTE, ZAČÍNÁME!
Jestli se těšíte na hromadu rozesmátých fotek poskládaných do ouftit postu, tak s chutí do toho!
Krásně Vás zdravím moji drazí čtenáři. V tomto příspěvku uvidíte nejen sérii fotek, které byly nafoceny za účelem odreagování se po odpoledním vyučování, ale také Vám představím můj outfit z předešlého týdne. Btw. -Fotilo se vedle gymplu, na školním hřišti.

Musím Všem říct, že fotky tentokrát nefotil můj přítel, ale Lenny. Držela zrcadlovku poprvé v ruce a stačilo jí vysvětlit jen pár drobnosti a focení jí strašně chytlo a vzniklo hodně povedených fotek. Potom fotky stačilo "jen" poupravit a naskládat je sem. Určitě Lenny i mě potěší, když se dole v komentářích zmíníte, jak se Vám fotky a příspěvek celkově líbí. Budeme se těšit!
Jak vidíte nejsou to "typické outfiťácké fotky", ale jsou vysmátější a nejde na nich ani o to co má člověk na sobě. No ale když už o tom mluvím píšu, tak moji černobílou kombinaci, saka a trička, perfektně doladily cihlové/vínové jeansy, které jste mohli vidět v podzimním nákupu. Zamilovala jsem se do nich a nosím je strašně ráda. Co říkáte na moje jeansy Vy, líbí se Vám?

Ttričko - H&M           Tjeansy - Takko         Tsako - 2hand          Tboty - Street
Tbrýle - from England       Tnáušnice - Lindex     Tnáramek - H&M      Tkorálky - dárek od Aničky



You Might Also Like

80 your comments

  1. Ty lakované oxfordky nemají chybu! =)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kalhoty jsou úžasné!
    P.S. Dort už je odlajkovaný :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt sú všetky fotky veľmi podarené! :) A to sako je extra super!

    OdpovědětVymazat
  4. Dianko, jsi krásná! :)
    Lenny je strašně šikovná, moc povedené fotky!
    A dortík jsem lajkla :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji moc moc za krásný koment! :-)

      Vymazat
  5. Tie džínsy vinové su jednoducho krásnee !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc díky, mám je moc moc ráda :-)

      Vymazat
  6. Přiznávám,boty závidím..Nádhera!!

    OdpovědětVymazat
  7. ty si taká krásna a roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Diuše neštvi s tou krásou! :-D Lenny se fotky moc povedly! :-)

    M.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je nádherný post :) TY botky jsou dokonalý !!!

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. jak to, že si tak krásná? a máš perfektní kalhoty :)

    OdpovědětVymazat
  11. O.o džíny jsou opravdu krásné :-)
    Krásné fotky!MOOOOOOOC ti to sluší :**

    OdpovědětVymazat
  12. Lenny je moc šikovná, protože tě perfektně zachytila v plné tvé kráse!
    Hezký den, G.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi tak krásná..:)..a za to máš odemně lajk k dortu! :D :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéééééé, taky že jsem vyhrála! :-)

      Vymazat
  14. Ty jsi takovej smíšek! To je fakt úžasný:)!
    Z těch botu umřu! Já bych takový hrozně moc chtěla:/! Jsou to boty po kterejch toužím hrozně moc dlouho, ale vůbec je nikde nemůžu najít. Většinou jsou drahý a na to já nemám:/. Fakt mě to štve. Ale tobě moc slušej a hodí se k tobě:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉ JSI NEJ! :-* ..no tyhle byly dražší

      Vymazat
  15. Jo jo, Lenny, good job:-). Fotky úžasné!

    OdpovědětVymazat
  16. Kalhoty se mi líbí, taky si na vínové brousím zoubky. Celkově jsou fotky moc pěkné.:-)

    OdpovědětVymazat
  17. juu, ty botky jsou nádherný!!! B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Takové jeany scháním už jakou dobu! :)
    Úžasný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jsi nejhezčí a tu první fotku miluju, je tak indiánská!!! Taky bych potřebovala takovou fotografku! :)
    Gaťky ti padnou jako ulité a sako je da best :*

    OdpovědětVymazat
  20. Cože cože? Tak ty jseš uplně nejlepší<3 Skvělý outfit, fotky, blog, TY! Pak kdo se podle koho má učit!

    OdpovědětVymazat
  21. Jsi krásně usměvavá :) moc hezké fotky :)je vidět, že s dobrým foťákem je to úplně o ničem jiném...(a nemyslím to špatně)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* díky moc! :-) a vím, jak to myslíš;)

      Vymazat
  22. Moc ti to na fotkách sluší a ty kylhoty! A to sáčko! No prostě všechno! :D A paní nade mnou má pravdu, jsi krásně usměvavá :)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc hezké fotky. Máš takový hezký, jednoduchý styl.

    OdpovědětVymazat
  24. Lajk jsem dala.
    Fotky jako vždycky perfektní, jak to ty děláš, že jsi pořád tak nádherná a optimistická? (áá, miluji tvoje kalhoty!) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za like, vyplatilo se mi to moc! :-) ..no snažím se brát život s úsměvem a nevíc, když se neusmívám, tak vypadám šíleně! :-D

      Vymazat
  25. kráásny blog, ako to, že som o ňom ešte nepočula !!! si taká kočka ! krásne gate, milujem vínovú farbu :)))

    BTW visit komentový giveaway celý október na našom blogu o RIESS tielko :) http://zlrocksisters.blogspot.sk/search?updated-max=2012-09-28T15:30:00%2B02:00&max-results=3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé díky moc za pozvání a za tak super pochvalu! :-)

      Vymazat
  26. Lenny fotí opravdu hezky. Hned napoprvé, to si žádá potlesk! A ty jsi taktéž nádherná, krásko!

    OdpovědětVymazat
  27. strašně se mi líbí ty kalhoty ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Paráda! Fotky jsou moc povedené a třešnička jsou botky! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Fotky jsou moc krásné, strašně moc ti to na nich sluší a máš úžasnej úsměv:) mít takový tak se pořád jen usmívám:)
    chtěla bych se zeptat jak si udělala/jak jste udělali, že máte tu myš takovou jakou máte:D vím že je to přes html ale nevím kde mám dát ten kod apod. ani nevím kde takovou myš stáhnout

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé to je nejmilejší komentář! :-) vždyť se můžeš usmívat ještě víc jak já! :-) ..Jeee to už vážně nevím, dělal to můj přítel ;-)

      Vymazat
  30. úžasné kalhoty! sekne ti to a ty fotky jsou super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsou teď moje nejoblíbenější! :-)

      Vymazat
  31. Odpovědi
    1. jee moc dekuji, ty jsi strasne mila!

      Vymazat
  32. Když se člověk na fotkách směje, vypadají hned 100x líp! Takže super :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: