Kiss for Miss GIVEAWAY

středa, září 19, 2012

Mám tu pro Vás novou GIVEAWAY za hubičku, ve stylu vzorečků, které mi dodala kamarádka Vendy. Zúčastní se totiž letošní soutěže Miss Maturita 2013 a bude po Vás chtít jeden (klidně i více, hlasovat se může jednou za týden) Váš hlas. No a teď k výhře. Můžete si vybrat ze dvou obsáhlých cen. Stačí jen:
  • Být pravidelným čtenářem tohoto blogu a dát LIKE na fanouškovské stránce blogu - ZDE. + napsat pod jakým jménem mě na FB sledujete.
  • Hlasovat pro VENDY.
  • Zanechat komentář s e-mailem + napsat jakou cenu jste si vybrali.



PRVNÍ VÝHRA


  • Vůně HERVE LEGER .
  • Lehký hydratační rozjasňující krém Avon 3x.
  • Vůně Forever.
  • Ultra colour rich brilliance Avon rtěnka.
  • Vůně Viva by Fergie.
  • Vůně Outspoken INTENSE.



DRUHÁ VÝHRA



  • Nivea denní a noční krém proti vráskám 2x.
  • Hydratační balzám na nohy s mořskou solí Avon.
  • Ochranný krém proti opruzeninám Avon.
  • Jemný dětský sprchový gel na tělo a vlasy Avon.
  • Uvolňující mátový gel Ryor.
  • Šampon pro hydrataci a lesk vlasů Herbal essences.


Snad se Vám ceny zalíbily a pomůžete mi Vendy podpořit. Obě dvě vítězky/vítěze vyhlásím v jedno krásné datum a to 10.10.2012.
 PŘEJI HODNĚ ŠTĚSTÍ!


You Might Also Like

87 your comments

  1. splněno všeckoo :) 1. cena
    jann-ie@seznam.cz ;)

    OdpovědětVymazat
  2. :)) andulakotatkova@gmail.com

    první cenu:-**
    by the way: Pro Vendy jsem hlasovala cca.2x?:))

    OdpovědětVymazat
  3. Vše splněno :) a pro Vendy se budu snažit hlasovat pravidelně, pokud mi paměť neselže!:D
    Líbila by se mi výhra číslo 2. :)
    kejmii3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Výhra č.1 :)
    camilla.mal21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji tě i na facebooku:)
    Hlasovala jsem a byl to 283 hlas:)
    rozanska.d@seznam.cz a vybrala jsem si první cenu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Můj hlas byl 284! :DD
    myslím že Vendy je tam stejně ze všech nejhezčí ;D
    mmm...brala bych výhru číslo 2 :)
    terkaxxxa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Odlajkované, zahlasované. Mimochodom Vendy má veľmi pekné fotky :)
    rbuchova@gmail.com a 1. cena

    OdpovědětVymazat
  8. dominikamurnikova@gmail.com ... drzim prsty :) 286 hlasik :) a cena cislo 2 :)

    OdpovědětVymazat
  9. cena 1 :) všetko splnené
    zuzanafric@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. luciam28@centrum.sk
    výhra číslo 2. :)

    OdpovědětVymazat
  11. č.1 :) vše splněné :)
    bloggerandbeautifullife@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. natasa.findrova@gmail.com
    výhra číslo 2 :)
    tvoj blog sledujem veľmi rada aj na facebooku pod menom Nataša Findrová ;)

    OdpovědětVymazat
  13. splnene :)
    pathusqa-87@azet.sk
    vyhra č.1

    OdpovědětVymazat
  14. Kamarádka je moc hezká :) Má můj hlas :)
    Mě se líbí výhra číslo 1.

    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. hlásnuto, sledováno už dávno a líbí se mi druhá výhra!! :))

    MartiRezaninova@email.cz :))

    OdpovědětVymazat
  16. Vše splněno :) A asi tu první :D Težký rozhodování :DD
    zizkozuz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Vsechno splneno :) a byla bych pro prvni vyhru ;)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Vse splneno. sleduji uz dele, kde se da :)
    vyhra jedna me laka ;)
    michaelawimerova@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj sledujem :)
    Páči sa mi výhra č.1 :)

    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. jednička je skvělá:)

    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Všechno splněno :)
    Líbila by se mi 2. výhra♥
    zarovka20@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji již dlouho a FB stránku navštěvuji každý den :).
    Více by mě potěšila asi cena č.2.
    PS. Držím Vendy pěsti :)!
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Vendy držím palce,pretože je naozaj krásna!:)
    podmienky splnené, a keby som si mohla vybrať,tak výhru číslo 1:)
    a.obonova@gmial.com

    OdpovědětVymazat
  24. Vše splněné =) Líbí se mi první výhra =)
    anesagill@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Vše splněno, tak třeba budu mít štěstí:)
    A která výhra se mi líbí víc? Obě jsou super, takže bylo by mi úplně jedno kterou bych vyhrála. Ale asi výhra č. 1 se mi líbí o něco víc :)
    FB: Tea Řezáčová
    Email: TRezacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Děkuji za pozvání :-)
    vše splněno a přála bych si 2.výhru :)
    cerka08@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. v prípade výhry by som chcela 1. výhru
    matka89@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. terezchalupova@gmail.com
    druhou výhru prosím.
    vendy je vážně kráska!

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Díky za pozvání. 1. varianta, hlasovala jsem pro Vendy, ale nejsem si jistá, zda to.je platné.fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. 1. cenu, prosím!
    krissfstyle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. cena 2 prosím :)
    Majushqa14@azet.sk
    FB: Majka Ogurčáková

    OdpovědětVymazat
  32. Odhlasováno :)
    1.Cena :)
    FB : Kristýna Břeňová
    a.kikusek.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Splnené, sledujem ako VeRonika Zorska :)
    Krásne ceny čiže mňa by potešila akákoľvek výhra, ale asi skôr by som si vybrala cenu č.2 (ale ak budem mať šťastie beriem aj cenu č.1) :D
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  34. zahlasované, ako Patrícia Holíková :)
    a čo sa týka výhier, preferujem 1 ale nepohrdnem ani tou 2 :)

    lerosep4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Pro Vendy jsem hlasovala už tenhle týden, ale hned jak to půjde, budu hlasovat znovu:)
    FB: Claire Wallová
    E-mail: wallinka7@seznam.cz
    Ps. zalíbila se mi výhra č. 1 :) ♥

    OdpovědětVymazat
  36. Zkusím štěstí a líbí se mi první cena :)
    Na FB tě sleduju pod jménem Nicollette Bohm :)

    OdpovědětVymazat
  37. Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  38. sleduju :)
    fb: kristýna pusztaiová
    druhá cena
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Jsem pravidelný čtenář, na FB sleduji pod jménem: Markéta Daňková, a hlasovala jsem :)
    Stála bych o 1. výhru a můj mail je: Dankova.Marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Path Sylar
    dreamyPATHY@azet.sk
    2.cena :)

    OdpovědětVymazat
  41. Splňuji a děkuji za pozvání :-).
    Fb: Michaela Boženka Šäfrová
    1. cena :-)

    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Líbila by se mi 2. cena :)
    Hlas jsem dala :)
    A sleduji pod jménem Ann Candy :)
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  43. na FB ťa sledujem ako Peťuška Reichlová...
    viac sa mi páči výhra č. 1...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  44. 2 cenu
    monikahruba@seznam.cz
    321 hlasek

    OdpovědětVymazat
  45. Sleduji, sleduji p od jménem Ilonka Silonka Strejcová
    322. hlas :)
    Přála bych si výhru č.1 :)
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. vybrala by som si prvú cenu,rada by som spoznala nejaké nové vône :)
    hlas som dala a sledujem pod menom lucia banárová
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  47. Tamara Fortova
    fortovat@seznam.cz
    mě se líbí první výhra :)
    sržím palce kamarádce!!)

    OdpovědětVymazat
  48. Děkuji za pozvání, vše jsem splnila.
    Na FB sleduji jako Lucie Martináková :)

    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj, děkuji Ti za pozvání! ráda se zúčastním:) všechny úkoly jsem splnila..Vendy má hlas právem a po prohlédnutí tvého blogu i ty:)) vybrala bych si první výhru..

    marsi.blog@email.cz

    OdpovědětVymazat
  50. :) děkuju za pozvání

    bararhv@gmail.com
    a výhra č.1

    OdpovědětVymazat
  51. Libi se mi vyhra cislo 1 :-)
    likuju jako Eva Richterová
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ty víš, pod jakým jménem tě sleduji :)
    A šikla by se mi ta první výhra, ať furt nevoním stejně :D
    Snad Vendy vyhraje, budují to jen tiše závidět! ;)
    teiszz.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Za Vendy som hlasovala:) obe ceny sú super, ale viac sa mi páči 1. :)
    nicolettevalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. vyhra č.2
    FB:Lucka iba Lucka
    lucka.novotna6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Oslovila ma výhra č. 1 :)
    Na FB sledujem ako Zuu Čečundová
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. splněno všechno, akorát nemám fb tak nemůžu dát to se mi líbí, promin :((
    jinak pravidelným čtenářem jsem a ráda na tvůj blog chodím, moc se mi líbí.
    obě ceny jsou nádherné, ale já bych si vybrala více cenu první :))
    můj email je 26nikolka26@seznam.cz

    onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  57. Líbila by se mi dvojka :)

    Sleduji jako Zdenuska K. i na FB :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Vše splňuji a na FB jsem pod jménem Eva Lehnertová. Můj mail: lehnertova.eva@gmail.com
    Výhru bych si, s dovolením, vybrala DRUHOU. Ahoj:)

    OdpovědětVymazat
  59. sledujem aj cez GFC aj Fb(Monika Tekelyova)
    cenu 1 :)
    tekelyova.m@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  60. GFC: venusa22e
    FB: Evelin Kiss
    hlas som dala
    veľmi ma láka výhra č. 2
    Ďakujem za pozvanie 8)

    OdpovědětVymazat
  61. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  62. Vše splnuju a na FB jsem pod jménem Richterová Nela. Měla bych zájem o výhru č.1, ale byla bych spokojená i stou druhou výhrou. Můj e-mail je Knedlyk7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. na fb nikola banárová
    493.hlas, páči sa mi 1.výhra
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  64. výhra 1.:))
    Sleduji.Na fB: Terka Nováková
    veverkanovakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Splnené všetko! :) môj mail: pat.galikova@gmail.com a obe ceny sú lákavé, najmä tá prvá;)

    OdpovědětVymazat
  66. Splnené :)
    páči sa mi 1.výhra

    radkabel@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  67. 1. výhra
    misamikulaskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Všecko splněno, na FB sleduji pod jménem Penny Lane :)A líbí se mi 1. výhra.
    shelly0queen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Vše splněno :) FB Pavlína Bajtková
    Líbí se mi druhá výhra :)))
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. všetko splnené, môj hlas bol 546ty :)) na FB som dala pod rovnakým menom lajk :))
    a moc sa mi páči výhra č.2 :))
    mail : kristina.konkolova@centrum.sk :)))

    OdpovědětVymazat
  71. vše splněno FB-Petus Sikorová
    Druhá výhra mi příjde praktičtější :)
    petussssssssss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. všetko splnené
    Petra Máliková
    č.1
    petka.malikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Prvá cena.
    FB: Pupi Kulichová
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Vše splněno a hlas pod jménem Eva Havlen
    Druhá cena..:)
    ehik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Všetko splnenené
    Dominička Lajčí Dominička
    č.1

    gold.shellll@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Fb . Tereza Magdíková
    email. terezamagdikova@seznam.cz
    výhru č. 2

    OdpovědětVymazat
  77. JEEE. já dala už 633 hlas, fandíme! vendy je moc krásná :)
    líbí se mi první výhra, miluju vzorečky, jsou strašně roztomilé!!!

    silvie.valcharova@gmail.com

    koukni určitě i na můj blog!

    OdpovědětVymazat
  78. splnené:)
    michaelagilanova@centrum.sk výhra č. 2

    OdpovědětVymazat
  79. FB: Kamila Krištofová
    Výhra č.1, kamickar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Všetko :))fb:Isabelle matyoova
    izurka357@azet.sk :)
    1 cena :)

    OdpovědětVymazat
  81. vše splněno!.-) FB: Anet Frydrychová
    afrydrychova58@seznam.cz
    výhra č.1 :-)

    OdpovědětVymazat
  82. Ahoj, super blog! Nejvíc se mi líbí design a grafika!! Brala bych výru no.2 :D Můj mail je: marti.inspiration@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Výhru číslo 1. :) Mail je P.etulinka@seznam.cz
    FB: Petra Malíková

    OdpovědětVymazat
  84. Na fb : Laurika Ryšková, Všetko splnené *CROSS FINGERS* aby som vyhrala výhru č.2, RubyTheCrystl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Ahoj, hlas c.683
    Petronela18@centrum.sk
    2. Cena
    Na fb nelka kotlarova

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: